امروز روز اتحاد، برابری و برادری برای ساختن ایرانی آباد است

آرسل/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز برادری برابری و اتحاد مردم برای ساختن ایرانی آباد و کاهش مشکلات مردم است.

محمد مهدی شهریاری در جشن انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری ایران در بجنورد اظهار کرد: زبان همه ما از محبت مردم و معجزه‌ای که توسط آن‌ها در افزایش مشارکت در انتخابات رقم خورد قاصر است. 

وی تاکید کرد: امروز زمان همدلی اتحاد و وحدت برای ساختن ایران عزیز است و همه ما باید دست در دست هم دهیم تا بر مشکلات فائق آییم. 

وی بیان کرد: خط و مشی دکتر پزشکیان به عنوان ریاست جمهوری مشخص است و از آنجایی که فردی جناحی و متعلق به یک گروه خاص نیست، به طور قطع در ساختن کشور از همه متخصصان گروه‌های مختلف که اخلاق‌مدار و متدین باشند، استفاده می‌کند.

شهریاری گفت: از جریان رقیب نیز باید تشکر کنیم که حضور آن‌ها سبب شد انتخاباتی پرشور داشته باشیم. 

وی اظهار کرد: البته آنها اقداماتی انجام دادند که مردم را وادار کرد در صحنه حضور پیدا کنند چرا که اقدامات خلاف بعضی از آن‌ها سبب حساسیت بیشتر مردم شد.

این نماینده مجلس بیان کرد: از دادستان و رئیس کل دادگستری استان درخواست داریم که گزارشات تخلف های رخ داده شده را بررسی کند و بدون هیچ اغماضی با آن‌ها برخورد کنند.

وی بیان کرد: دکتر پزشکیان برای مشکلات اقتصادی راه و برنامه دارد و با استفاده از نظرات کارشناسی به دنبال کاهش مشکلات و حل آن‌ها خواهد بود.

وی اظهار کرد: مشکلات موجود کشور به دلیل عدم استفاده از نظرات کارشناسان است اما اکنون همه دست به دست هم خواهیم داد تا مشکلات مردم را کاهش داده و امیدها را در استان و کشور افزایش دهیم. 

وی همچنین بیان کرد: پیگیری مشکلات اساسی استان قطعاً در برنامه کاری ما خواهد بود و برای برطرف شدن آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

باز شدن پنجره‌ای امیدبخش برای مردم

امروز روز اتحاد، برابری و برادری برای ساختن ایرانی آباد است

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب کشور نیز در این آیین اظهار کرد: با انتخاب آقای پزشکیان، پنجره‌ای امیدبخش به روی مردم گشوده شد و برگی دیگر از کتاب ایران زمین ورق خورد. 

علی نیا افزود: اکنون زمان آن است که همگی دست در ریسمان آشتی و اتحاد برده و با همدلی برای رفع مشکلات استان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید نهال دشمنی را آگاهانه از دل‌ها برکنیم، گفت: همه مردم سرمایه‌های این کشور هستند و باید فرصت رشد برای هر فرد به قدر استعداد او فراهم شود.

وی اقتدار کشور را در همراهی همدلی و همزیستی میسر دانست و تاکید کرد: امیدواریم همگان همسو با دولت در مسیر منافع ملی گام بردارند و روزهایی بهتر را برای آینده ایران رقم بزنیم. 

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امروز روز اتحاد، برابری و برادری برای ساختن ایرانی آباد است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امروز روز اتحاد، برابری و برادری برای ساختن ایرانی آباد است"، کلیک کنید.