لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب

رییس جمهور گفت: موضوع عفاف و حجاب یک تکلیف شرعی، قانونی و سیاسی است که بدون شک طبق قانون مصوب همه دستگاه های فرهنگی، اجتماعی، اداری و قضایی کشور به آن اهمیت می دهند. شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه وظیفه دارد و دلیلی بر تمایل خود به انجام وظایف محوله طبق آنچه در این قانون تعیین شده است، دارد.

به گزارش آرسل، سیدابراهیم رییسی، هیات دولت در جلسه امروز-یکشنبه- با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به دستاوردها و برکات بی شمار چهار دهه فعالیت ارتش و سپاه، گفت: حوزه امنیتی، کمک به مردم در حل مشکلات و سازندگی کشور افزود: امنیت، اقتدار و آفرینش و همچنین پیشرفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری معظم انقلاب. به امید مردم و کشور و موجب شادی و امید ملت های مسلمان و آزاده جهان که مجازات اخیر رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی یکی از عبارات این اقتدار بود که مورد استقبال قرار گرفت. توسط ملت های جهان و آشکار ساختن ضعف و ضعف این رژیم جانی.

رییس جمهور همکاری و هماهنگی «میدانی، دیپلماسی و رسانه ای» را یکی از شاخصه های اصلی اجرای تعهدات صادقانه در بخش های عملیاتی و اجرایی کشور برشمرد و افزود: همکاری و هماهنگی نیروهای مسلح. ، وزارت امور خارجه و رسانه ملی اعتماد را تقویت می کند و در جامعه مورد تحسین قرار می گیرد.

رییسی در بخشی دیگر از سخنان خود در جلسه امروز هیات دولت، موضوع عفاف و حجاب را یک مسیولیت شرعی، قانونی و سیاسی دانست که بی شک نیازمند توجه همه فرهنگی، اجتماعی، اداری و قضایی است. بخش های کشور که به موجب مصوبه این قانون بر عهده آن است، قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص موظف به توجه به رعیت است.

رییس جمهور با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره وظایف دولت و قوه قضاییه در خصوص عفاف و حجاب، تصریح کرد: امروز توقع مردم این است که بر رعایت شرعی و قانونی تمرکز کنند. به قانون، برای حفظ حقوق مردم و کرامت انسانی آحاد جامعه و تمامی دستگاه های اداری تمامی ادارات دولتی باید در این زمینه پیش قدم شوند.

رییسی از حضور به موقع وزیر کشور در صحنه حوادث طبیعی و پیگیری برای رسیدگی به مشکلات حادثه دیدگان قدردانی کرد.

در جلسه امروز هیات دولت آقایان یوسف نوری و ابوطالب شفقت برای انتصاب استانداران مازندران و لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفتند.

وزیر نیرو در ابتدای این نشست در گزارشی مبسوط از میزان بارندگی، وضعیت منابع آبی و سدهای کشور از رکورد 190 میلی متری بارندگی و افزایش 5 درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود. در فروردین ماه امسال 60 درصد بارندگی در مناطق مختلف کشور بالاتر از حد نرمال بوده و کاهش 15 درصدی بارندگی نسبت به نرمال با ورود سامانه های بارشی در آینده جبران می شود. روز

محرابیان پراکندگی فوق العاده مطلوب در کشور را از ویژگی های بارندگی های اخیر برشمرد و به نقش اقدامات زیربنایی دولت از جمله احداث سدها و سدها و اطلاع رسانی مناسب از سوی رسانه ملی اشاره کرد. وی با کاهش چشمگیر میزان خسارات ناشی از سیل اخیر در جنوب شرق کشور گفت: میزان بارندگی در کشور ما به ویژه در جنوب شرق کشور بسیار بیشتر از برخی کشورهای همسایه بوده است اما خوشبختانه با اقدام و پیش بینی و حضور به موقع استاندار، وزیر کشور و نیروهای مسلح با توجه به نقش آفرینی هلال احمر و اطلاع رسانی دقیق و به موقع رسانه ملی، خسارات وارده در قسمت جنوبی بسیار کمتر بود. کشور نسبت به کشورهای همسایه

در ادامه جلسه امروز شورای دولت، رییس سازمان برنامه و بودجه با اعلام خبر کاهش 30 درصدی تورم سالانه به این کانال گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار که روز گذشته منتشر شد، روند تورم همچنان کاهشی است. به طوری که نقطه تورم به حدود 31 درصد رسیده و وارد کانال 20 درصد شده است و تورم 12 ماهه به 38.8 درصد رسیده است که به معنای ورود به کانال 30 درصد است.

منظور ابراز امیدواری کرد: در صورت رعایت انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه همراه با تداوم سیاست های نظارتی دولت در حوزه مالی، این روند ادامه داشته باشد و تورم 12 ماهه به 20 درصد برسد. سال ها.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب"، کلیک کنید.