حسین حسینی: نمی خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!

به گزارش خبرگزاری آرسل؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی با واکنش کاپیتان استقلال مواجه شد.

کاپیتان استقلال تاکید کرد: من تابع قانون هستم و تلاش می کنم سوءتفاهم هایی که ایجاد شده را برطرف کنم. اتفاق غیرمنتظره و غیرمنتظره ای که در آرا رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه کرده بودیم. در یک لحظه، یک هوادار زن را دیدم که در حالی که حراست ورزشگاه به او نزدیک شد، در حال دویدن در زمین بود. اما کار ما فقط فوتبال نیست، مسیولیت اجتماعی هم داریم. نسبت به هواداران احساس مسیولیت می کنم. در آن مرحله بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به آن هواداران و محافظان نزدیک شویم و سعی کنیم ماجرا را به خوبی پایان دهیم.

کاپیتان استقلال ادامه داد: البته اگر به جای آن زن یک هوادار مرد استقلالی روی صحنه بود، من هم همین کار را می کردم. من به هیچ وجه رفتار جیمی جامپ را نمی پذیرم اما در قبال هواداران استقلال احساس مسیولیت می کنم. در آن لحظه قصد دخالت در کار ماموران را نداشتم و فقط می خواستم از تنش جلوگیری کنم.
سید حسین حسینی افزود: در تمام این سال ها که به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کردم تابع قوانین کشور بودم و هستم و معتقدم فوتبالیست ها به دلیل اینکه در کانون توجه هستند باید بیش از دیگران قانون را رعایت کنند. و هیچ کس نباید قوانین را زیر پا بگذارد و از من بی قانونی ندید. در این صورت احساس می کنم به من ظلم شده است. حقیقت این است که قصد من فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، بنابراین حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی را پذیرفتم. بعد از بازی شمس آزور می خواستم بگویم که پنالتی به خاطر هواداران استقلال اشکالی ندارد و قصد توهین به تصمیم کمیته انضباطی را نداشتم.

در نهایت کاپیتان استقلال گفت: اگر از صحبت های من سوء تعبیر شده است، لازم می دانم به طور واضح توضیح دهم. نه به خاطر رفتارم در آرا یا حرف هایم در منطقه مختلط ورزشگاه آزادی، نمی خواستم در کار پلیس دخالت کنم یا به قانون اعتراض کنم و فقط می خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری می کردم و حرفی می زدم تنها هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. من هرگز در کار مسیولانی که برای برقراری نظم و امنیت به ورزشگاه می آیند دخالت نکرده و نخواهم کرد و هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش در آرا است. الان هم فقط به بازی های استقلال فکر می کنم، 6 فینال برای قهرمانی داریم و اصلا نمی خواهم روی چیزهای دیگر تمرکز کنم. مطمینا از امروز تلاش خود را برای جلب رضایت هواداران دو چندان خواهیم کرد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسین حسینی: نمی خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسین حسینی: نمی خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!"، کلیک کنید.