تبدیل بیش از 32 هزار و 800 پروانه کسب قدیمی به مجوز الکترونیکی در لرستان

تبدیل بیش از 32 هزار و 800 پروانه کسب قدیمی به مجوز الکترونیکی در لرستان

به گزارش آرسل لرستان ، علی محمدی با اعلام این خبر گفت: 32 هزار و 813 پروانه کسب کاغذی، معادل 40 درصد، از پارسال تاکنون در استان به مجوز الکترونیکی تبدیل شده است.

وی افزود: لرستان دارای 66 هزار و 525 پروانه صنفی معتبر است و بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تا 25 اردیبهشت جاری، به الکترونیکی (شناسه یکتا) تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه لرستان بالاترین درصد تبدیل مجوزهای کاغذی را در کشور دارد تصریح کرد: پس از مهلت تعیین شده، کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

وی افزود: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک ها دچار مشکل خواهند شد.

نماینده وزیر و مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان تصریح کرد: متقاضیان می توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط 3 کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها mojavez.ir، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) را دریافت کنند.

علی محمدی در پایان عنوان نمود : تاکنون 477 هزار مجوز کاغذی در کشور به الکترونیکی تبدیل شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبدیل بیش از 32 هزار و 800 پروانه کسب قدیمی به مجوز الکترونیکی در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبدیل بیش از 32 هزار و 800 پروانه کسب قدیمی به مجوز الکترونیکی در لرستان"، کلیک کنید.