انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا را محکوم کرد

انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آمریکایی را محکوم کرد.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اقدامات مقامات آمریکایی در سرکوب دانشجویان معترض دانشگاه های این کشور که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه بودند را محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آرسل به نقل از شبکه المسیره یمن، دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه ای تاکید کرد که سرکوب ناموجه معترضان کذب ادعای دولت آمریکا را برملا کرد. حمایت از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی

دفتر سیاسی انصارالله یمن با تاکید بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز، از مواضع اخلاقی آنها که نشان دهنده افزایش آگاهی عمومی نسبت به مسیله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه دولت اسراییل در غزه است، تمجید کرد.

انصارالله از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست تا سرکوب معترضان مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کرده و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در این بیانیه اشاره شده است که جنایات نسل کشی دولت اسراییل در غزه مستلزم اتخاذ موضع قوی بین المللی برای توقف این جنایات است و اعتراضات مسالمت آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت با این جنایات و همبستگی مردم آمریکا با مردم فلسطین است.

دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد که فلسطین موضوع محوری امت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت گسترده از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق عادلانه خود ادامه خواهد داد.

در عین حال بیش از 200 روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه و ادامه جنایات بدون مجازات این رژیم علیه مردم بی گناه فلسطین با حمایت مالی، نظامی و سیاسی فلسطینیان می گذرد. دولت جو بایدن، صحنه های سوء استفاده پلیس از دانشجویان در دانشگاه های آمریکا

پلیس نیویورک روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد که 133 دانشجوی بازداشت شده دانشگاه نیویورک پس از احضار دادگاه آزاد شده اند.

همزمان، صدها دانشجو در دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا پس از تماس مقامات دانشگاه با پلیس برای ورود به محوطه دانشگاه در روز پنجشنبه در «همبستگی با غزه» دستگیر شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا را محکوم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا را محکوم کرد"، کلیک کنید.