اختصاص بسته های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز

آرسل:

«سید صلاح مرتضوی» گفت: این طرح برای کودکان زیر 2 سال سه دهک اول درآمدی که جمعیت آنها حدود یک میلیون (935 هزار و 724) نفر در کل استان های کشور است اجرا می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این طرح سال گذشته به نام «یسنا» و از مسیولیت اجتماعی سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی است. حدود 24 هزار مادر (از مادران زیر 2 سال) در 8 استان کم برخوردار از جمله کهگیلوه و بویراحمد، لرستان، ایلام، گلستان، فارس و خراسان جنوبی صاحب فرزند شدند. ، خراسان شمالی و هرمزگان.

وی گفت: در سه مرحله 400 هزار تومان برای خرید بسته های غذایی برای هر مادر تامین شد و از فردا تمامی مادران دارای فرزند در سه دهک اول با همکاری ستاد ملی جمعیت 600 هزار تومان دریافت می کنند. کشور اجرا می شود.

مرتضوی افزود: مادران می توانند از بسته های حمایتی ارایه شده – سبد غذایی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بسته های بهداشتی شامل لبنیات، پروتیین ها، سبزیجات، روغن ها، غلات، آجیل، میوه و سبزی و پوشک کودکان، انتخاب کنند. و شامپو و صابون و مواد شوینده بهداشتی مخصوص مادران تا سقف 600 هزار تومان به صورت رایگان قابل تهیه است.

وی با بیان اینکه برای مادران تحت پوشش این طرح پیامک ارسال می شود، گفت: اعتبار مذکور در حساب سرپرست خانواده نزد مادر تحت پوشش ارایه می شود و قابل استفاده و خرید و امکان پذیر است. اقلام تایید شده برای خرید از طریق تمامی فروشگاه های کالابرگ آکوردز در دسترس هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای اطلاع خانواده ها از میزان وام می توانند با کد ملی سرپرست خانوار وارد اپلیکیشن «شام» شده و به نزدیکترین مغازه مراجعه کنند. طرف قرارداد برای خرید.

وی یادآور شد: بر اساس ماده 24 قانون حمایت از خانواده و جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف به تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) است. فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی بنیاد مصطفان، شناسایی مادران باردار، شیرده و دارای فرزند زیر پنج سال نیازمند کمک بر اساس آزمایشات گسترده و تخصیص خدمات سبد غذایی رایگان و بسته های بهداشتی رایگان. دوره آنها

مرتضوی تصریح کرد: در راستای حمایت از مادران عزیز ایرانی در فرزندآوری و حرکت جمعیت به سمت جوانی که یکی از موضوعات اصلی و محوری نظام جمهوری اسلامی ایران است، با همکاری ستاد ملی جمعیت حدود یک میلیون مادر در سه دهک اول بسته سلامت غذا و درآمد (2 ساله Com) ارایه می شود که حدود 600 هزار تومان به پلت فرم محصولات الکترونیکی اختصاص می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختصاص بسته های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختصاص بسته های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز"، کلیک کنید.