مرگ های تاثیر گذار تاریخ بازیهای ویدیویی

معرفی ده مرگ تاثیرگذار در بازی های ویدیویی

مرگ بعضی از کاراکترها در روایت های داستانی اگر به درستی و در جای مناسب انجام شود میتواند تاثیر بسیار زیادی بر احساسات بازیکنان آن بازی داشته باشد و شکل قابل توجه ایی روایت داستان را تغییر دهد ، از همین رو سازندگان بازی های ویدیویی بسیار تلاش می کنند که با استفاده از این عنصر تاثیرگذاری داستان خود را بر روی بازیکنان علاقه مند به دنیای گیم بیشتر کنند .

در این مقاله به معرفی ده مرگ تاثیرگذار در تاریخ بازی های ویدیویی می پردازیم که بدون شک تاثیر زیادی هم در داستان بازی و هم در احساسات گیمر ها داشته اند .

راستی این بازی هارو میتونین به صورت قانونی از پی ام ای شاپ خریداری کنید و تجربه ی نزدیک تری داشته باشین نسبت بهشون.

  • مرگ “ایریث” در Final Fantasy VII

شاید میتوان گفت که مرگ ایریث در بازی Final Fantasy VII یکی از غم انگیز ترین و تاثیرگذارترین مرگ ها در دنیای ویدیو گیم می باشد که تا مدت ها از ذهن گیمرها پاک نشده است .

علت اصلی تاثیرگذاری مرگ ایریث را این چنین می توان بیان کرد ، گیمرها بسیار به شخصیت و کاراکتر ایریث وابسته شده بودن و در اواخر بازی که بسیاری فکر می کردن می توانند با شخصیت اصلی یعنی کلود او را نجات دهند ناگهان شاهد مرگ او به دست سفیروث بودن که این موضوع تا مدت ها از یاد گیمرهای علاقه مند به این بازی پاک نشد و آن را به اولین شماره از لیست 10 مرگ تاثیر گذار در تاریخ بازیهای ویدیویی تبدیل کرده است .

  • مرگ “جان مارستون” در Red Dead Redemption

 

مرگ جان مارستون در بازی را  Red Dead Redemption میتوان یکی از دراماتیک ترین مرگ ها در تاریخ بازی های ویدیویی دانست که بسیاری از گیمرها را تحت تاثیر قرار داد .

مرگ جان مارستون به علت ارتباط عمیقی که بازیکنان با این کاراکتر برقرار کرده اند بسیار سخت بوده است ، جان مارستون که بعد از اتفاقات کمپ یک زندگی امن برای همسر و فرزند خود ساخته بود برای نجات جان خانواده خود به ارتش برای پیدا کردن افراد کمپ سابق همکاری می کند اما نهایتاً به دست ارتش در یک تیراندازی کشته می شود تا به این وسیله به فرار همسر و بچه خود کمک می کند و همین موضوع این مرگ را به یکی جز لیست 10 مرگ تاثیرگذار در تاریخ بازیهای ویدیویی قرار داده است .

  • مرگ “لی اورت” در The Walking Dead: Season 1

بازی The Walking Dead: Season 1 یکی از بهترین بازی از سری بازی های The Walking Dead است که می توان دلیل اصلی آن را رابطه بین لی و کلمنتاین دانست .

بازیکنان باید در نقش لی اورت بعد از حوادث به وجود آمده با دختری به اسم کلمنتاین آشنا می شود و در طول بازی باید از او مراقب کنند ولی در انتهای بازی زمانی که لی توسط یکی از زامبی ها گاز گرفته می شود و کم کم تبدیل به یک زامبی می شود این بار باید کلمنتاین تصمیم بگیرد که او را بکشد یا اجازه دهد تا به زامبی تبدیل شود و بازیکنان باید تصمیم بگیرند که چه کار کنند و شاید همین موضوع این مرگ را به یکی از ده مرگ تاثیر گذار در تاریخ بازیهای ویدیویی.

  • مرگ “جوئل” در The Last of Us Part II

معرفی ده مرگ تاثیرگذار در بازی های ویدیویی

شخصیت جوئل در بازی  The Last of Us Part IIبه قدر برای گیمرهای علاقه مند به این بازی سخت بود که بر روی فروش بازی و نمرات آن نیز تاثیرگذار بود

گیمرها در بازی The Last of Us Part I  به جای کاراکتر جوئل بازی می کردن و برای نجات دختری به نام الی یک دکتر که قصد کشتن الی را داشت تا به کمک خون او باعث نجات دنیا شود را می کشد اما در نسخه دوم بازی توسط ابی دختر همان دکتر در مقابل چشمان الی کشته می شود ، این مرگ یکی از 10 مرگ تاثیر گذار در تاریخ بازیهای ویدیویی می باشد .

  • مرگ “آرتور مورگان” در Red Dead Redemption 2

دردناک ترین مرگ ها در بازی ها

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین بازیهای ویدیویی در تاریخ به شمار میرود که هواداران زیادی در سراسر دنیا به آن جذب شده اند .

دنیای زیبای Red Dead Redemption 2 دارای جذابیت های زیادی می باشد که بازیکنان در نقش آرتور مورگان به انجام ماموریت های مختلف در آن می پردازند و در طی یکی از همین ماموریت ها زمانی که برای گرفتن بدهی کمپ در حال کتک زدن یک مرد است به طور اتفاقی بیماری سل را از او میگیرد و در انتها آرتور در آرامش یا در جریان یک نبردی قهرمانانه بسته به تصمیم‌های گیمرها میمیرد و میتوان گفت یکی از تاثیر گذارترین مرگ ها در بازیهای ویدیویی را به نمایش می گذارد .

  • مرگ “دومبی” در Final Fantasy VI

می توان گفت که بازی Final Fantasy VI یکی از طولانی ترین فرنچایزها در تاریخ می باشد که در آن مرگ های زیادی رخ داده است و می توان گفت که یکی از تاثیرگذار ترین آن ها مرگ دومبی است .

مرگ دومبی را می توان یکی از غم انگیز ترین مرگ های تایخ می باشد و دومبی که یک فرمانده با شرافت بود درست زمانی که سعی در جلوگری از مرگ انسان های بی گناه را داشت توسط یکی از افراد خائن خود کشته شد این مرگ به این دلیل جزئی از 10 مرگ تاثیر گذار در تاریخ بازیهای ویدیویی می باشد که افادی حتی با شرافت هم می توانند مرگ های دردناکی داشته باشند .

  • مرگ “ماری” در Silent Hill 2

بازی Silent Hill 2 یکی از پیچیده ترین داستان های ممکن را در بازیهای ویدیو گیم دارد که مرگ مری همسر کاراکتر اصلی بازی یکی از پیچیده ترین و ناراحت کننده ترین مرگ ها در تاریخ بازیهای ویدیویی می باشد .

می توان گفت بازیکنان در طول بازی و حل معمماهای درون بازی که توسط جمیز انجام می دهند کم کم پرده از راز بزرگ بازی پرده برداشته می شود که این موضوع پس از آن که شخصیت اصلی بازی متوجه می شود که خود به علت بیماری هایش باعث مرگ همسرش شده است و این موضوع برای بسیاری از بازیکنان بسیار ناراحت کننده می باشد و جز یکی از 10 مرگ تاثیر گذار در تاریخ بازیهای ویدیویی می باشد .

  • مرگ “ویکتور سالیوان” در Uncharted 3: Drake’s Deception

ویکتور سالیوان همراه اصلی کاراکتر اصلی بازی ناتان دریک می باشد که بازیکنان تا سالها با این دو شخصیت در سری های مختلف این فرنچایز بازی کرده اند .

مرگ ویکتور سالیوان در یکی از نبردهای آنها بسیار لحظه تلخی را برای گیمرها به وجود آورد و خیلی ها در آن لحظه احساس بدی داشتند هر چند در ادامه متوجه می شونیم که مرگ او یک ترفند داستانی بوده است اما در اولین لحظه ها واقعا تاثیر بدی بر روی طرفداران بازی انچارتد داشت و میتوان این مرگ را گزینه ایی مناسب برای قرار گرفتن در لیست 10 مرگ تاثیر گذار در تاریخ بازیهای ویدیویی باشد .

  • مرگ “شپرد” در Mass Effect 3

 ده مرگ تاثیرگذار بازی ها

شپرد یکی از فرماندگان شجاع در سه گانه موفق بازی Mass Effect می باشد که بازیکنان برای انجام این سری از بازی ها بیش از صد ساعت زمان گذاشته اند .

مرگ شپرد در یکی از سه انتخابی که توسط بازیکنان انجام میشود اتفاق می افتد و می توان گفت که این اتفاق تاثیر زیادی در آینده بشریت و سرنوشت آن دارد و برای بازیکانی که بیش از صد ساعت در این جهان پیچیده و داستان ها آن گذرانده اند میتواند جزی از 10 مرگ تاثیر گذار در تاریخ بازیهای ویدیویی باشد .

  • مرگ “سارا” در The Last of Us

سارا دختر واقعی جوئل می باشد که بازیکنان در ابتدای بازی last of us کنترل آن را به دست می گیرند  که در دقایق ابتدایی بازی در آن هرج و مرج و بحران آغازین شیوع ویروس به کمک جوئل سعی در فرار دارد .

و در ابتدای بازی زمانی که یکی از نیروهای پلیس آن ها محاصره می کند با شلیک گلوله دختر او را می کشند و این مرگ در همان لحظه های ابتدایی باعث می شود که بازیکنان متوجه تأثیر عمیقی بر انگیزه‌ ها و تصمیمات جوئل در ادامه بازی دارد می شوند و این مرگ یکی از 10 مرگ تاثیر گذار در تاریخ بازیهای ویدیویی می باشد .

Sarah’s Death Scene The Last of Us

در انتها باید گفت که این مرگ ها تاثیرا زیادی بر روی بازی های ویدیویی داشته اند که البته شما عزیزان می توانید که برای خرید این بازی ها و به صورت کلی خرید بازی از استیم به سایت Pmashop.ir مراجعه فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ های تاثیر گذار تاریخ بازیهای ویدیویی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ های تاثیر گذار تاریخ بازیهای ویدیویی"، کلیک کنید.