نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro حافظه 128 گیگابایت و رام 8 گیگابایت

بررسی تخصصی شیائومی ردمی نوت 10 پرو، 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم

گوشی Redmi Note 10 Pro

با Xiaomi Redmi Note 10 Pro محدودیت های خود را افزایش دهید. سری نوت 10 جهان را از شمال تا جنوب تسخیر کرده است، نگرش ما این است که بارها و بارها از انتظارات فراتر برویم. حالا نوبت شماست! محدودیت های خود را گسترش دهید و استعدادهای خود را کشف کنید.

دوربین فراتر از مرزها

سیستم تصویربرداری پیشرو، بسیار واضح، فوق العاده هیجان انگیز. فشار دادن مرزها با دوربین 108 مگاپیکسلی این مدل امکان پذیر است.

جزئیاتی که قبلا دیده نشده را ببینید. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به شما امکان می دهد عکس های بسیار واضح بگیرید. برای کشف جزئیات جالب و غیرمنتظره کافیست روی عکس خود زوم کنید.

این دوربین با ترکیب سه فناوری پیشرفته برای عکاسی در شب ساخته شده است. دوربین اصلی مجهز به ISO دو برابر با دامنه دینامیکی بالاتر، جزئیات غنی تر و کنترل حرفه ای نویز است. با استفاده از فناوری گروه‌بندی 9 در 1، پیکسل‌ها به پیکسل‌های بزرگ‌تر 2.1 میکرومتری ترکیب می‌شوند و حساسیت نور را تا 900 درصد افزایش می‌دهند. حالت چند فریمی RAW Night 2.0 به طور موثری نویز را کاهش می دهد و تصاویری فوق العاده شفاف در شب ارائه می دهد.

بزرگنمایی بدون از دست دادن جزئیات. دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی به شما امکان می دهد تا 2 برابر بیشتر از یک لنز ماکرو معمولی نزدیک شوید و شگفتی های بصری میکروسکوپی را با دوربین تلفن خود مشاهده کنید.

صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 10 پرو

با 120 هرتز و AMOLED مرزها را فشار دهید. نمایشگری که دنیای واقعی را در گوشی شما زنده می کند. پانچ 6.67 اینچی (سلفی) با وضوح 2400 در 1080 تا 1200 نیت خروجی نور و کنتراست 4500000. دارای گواهی حفاظت از چشم و طیف رنگی وسیع.

صفحه نمایش صاف و پاسخگو 120 هرتزی دارای نرخ تازه سازی فوق العاده بالایی در هنگام بازی یا مرور محتوا است، صفحه نمایش در واقع 120 بار در ثانیه رفرش می شود. علاوه بر سرعت بالای پاسخ لمسی، به شما امکان می دهد سریعتر حرکت کنید و به شما کمک می کند هنگام بازی مطمئن شوید که برنده هستید.

روشنایی هوشمند، مانیتور هوشمند. سنسور نور 360 درجه می تواند به طور خودکار روشنایی را تنظیم کند. فرقی نمی کند صفحه نمایش روشن، کم نور یا نور پس زمینه باشد، صفحه نمایش همیشه بهترین روشنایی را برای استفاده ارائه می دهد.

سرعت صدا و باتری فوق العاده

تراشه Qualcomm Snapdragon 732G با فناوری 8 نانومتری با معماری پیشرفته CPU و GPU به دستگاه شما اجازه می دهد تا به راحتی از پس بازی های سخت بربیاید. با نوع فضای ذخیره سازی UFS 2.2، سرعت انتقال داده 100٪ افزایش یافته است.

با باتری 5020 میلی آمپر ساعتی، دیگر لازم نیست نگران شارژ گوشی خود باشید Redmi Note 10 Pro نباشید این گوشی در استفاده معمولی تا 2 روز عمر باتری خواهد داشت. با شارژ سریع 33 واتی، 59 درصد شارژ تنها در 30 دقیقه انجام می شود.

بلندگوهای دوگانه استریو صدای سه بعدی باکیفیت، قدرتمند و با دامنه وسیع را ارائه می دهند. چه در حال گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم و بازی باشید، این کیفیت صدا یک تجربه صوتی هیجان انگیز را به شما ارائه می دهد.

طراحی شیک و زیبا

گوشی Redmi Note 10 Pro راحت با ظاهر زیبا، پشت خمیده شیشه ای سه بعدی و صاف به آن اجازه می دهد تا به راحتی در دستان شما قرار گیرد. با بدنه ای سبک و نازک می توانید برای مدت طولانی از گوشی استفاده کنید. این طراحی خیره کننده حس فناوری آینده را در دستان شما قرار می دهد. این گوشی در سه رنگ برای سلیقه های مختلف موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro حافظه 128 گیگابایت و رام 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro حافظه 128 گیگابایت و رام 8 گیگابایت"، کلیک کنید.