نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 50mm f/1.8

بررسی تخصصی لنز Sony FE 50mm f/1.8

بررسی لنز سونی FE 50mm f/1.8

لنز Sony FE 50mm f/1.8 یک لنز پرایم ساده، روشن و سبک، FE 50mm f/1.8 byسونی» یک لنز ثابت همه کاره و با طول معمولی است که برای دوربین های بدون آینه تمام فریم E-mount طراحی شده است. میدان برای تصاویر فوکوس انتخابی طراحی اپتیکال شامل یک عنصر غیرکروی برای کنترل انحرافات کروی است و از یک پیکربندی دو گاوسی برای دستیابی به کیفیت تصویر واضح تر و واضح تر در سراسر محدوده دیافراگم استفاده می کند و در عین حال انحنای میدان را کاهش می دهد. یک درایو DC نیز برای ارائه فوکوس خودکار سریع و دقیق استفاده می شود که برای برنامه های ضبط ویدیو نیز بی صدا است. یک دیافراگم هفت تیغه نیز برای ایجاد ظاهری صاف و گرد به نقاط برجسته خارج از فوکوس مشخص شده است.

  • لنز پرایم با طول معمولی 50 میلی متری برای دوربین های بدون آینه فول فریم E-mount سونی طراحی شده است، اما می تواند در مدل های APS-C نیز استفاده شود، جایی که فاصله کانونی معادل 75 میلی متر را ارائه می دهد.
  • حداکثر دیافراگم سریع f/1.8 اجازه کار در شرایط نوری سخت را می دهد و همچنین کنترل بیشتری بر ناحیه کانونی برای کار با تکنیک های عمق میدان کم دارد.
  • یک عنصر کروی در طراحی لنز گنجانده شده است تا آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما و سایر انحرافات تک رنگ را کاهش دهد.
  • پیکربندی نوری Bi-Gauss به کاهش انحنای میدان و اعوجاج برای کیفیت تصویر ثابت‌تر کمک می‌کند.
  • موتور درایو DC فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را فراهم می کند که هم برای برنامه های عکس و هم فیلم ایده آل است.
  • پایه فلزی در هنگام نصب لنز دوام بیشتر و احساسی محکم را فراهم می کند.
  • دیافراگم هفت پره دایره ای به کیفیت بوکه دلپذیر در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 50mm f/1.8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 50mm f/1.8"، کلیک کنید.