نقد و بررسی فلاش اسپیدلایت گودکس Godox V1 Flash for Canon

بررسی تخصصی Godox V1 Flash برای Canon

Godox V1 Flash برای بررسی Canon

با خروجی قدرتمند 76Ws همراه با طراحی متمایز، فلاش Godox V1 برای Canon یک منبع نور پیشرفته با ویژگی هایی است که به وضوح وضعیت فعلی صنعت را منعکس می کند. این چراغ دوربین منعطف که با Canon E-TTL / E-TTL II سازگار است، دارای سر گرد است که نور ملایم و صاف را با کم‌نور شدن تدریجی فراهم می‌کند که امکان نتیجه جذاب را افزایش می‌دهد.

هد 330 درجه می چرخد، از 7- تا 120 درجه کج می شود و دارای سطح مغناطیسی برای اتصال سریع رعد و برق اصلاح کننده های نور به لوازم جانبی Godox است.

فلاش Godox V1 for توسط یک باتری قابل جابجایی لیتیوم یونی 2600 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود که با یک بار شارژ حداکثر توان 480 فلاش را به شما می دهد، بنابراین هیچ یک از اهداف را از دست نخواهید داد. در مورد سرعت، V1 تنها در 1.5 ثانیه به قدرت کامل می‌رسد، به اندازه‌ای سریع که می‌تواند با سوژه شما هماهنگ باشد.

همچنین از همگام‌سازی با سرعت بالا تا 1/8000 ثانیه برای کار با پس‌زمینه‌های روشن و عکس‌برداری با دیافراگم‌های باز پشتیبانی می‌کند، و V1 از همگام‌سازی پرده‌های جلو و عقب پشتیبانی می‌کند.

V1 دارای یک برد نوری است، اما یک گیرنده داخلی 2.4 گیگاهرتزی نیز دارد که سیگنال های بی سیم را از فرستنده های Godox X System دریافت می کند. در واقع، می‌توانید حداکثر چهار گروه بی‌سیم را در یک پیکربندی master/slave مدیریت کنید، جایی که تنظیمات انجام‌شده در V1 در فلاش‌های Slave کپی می‌شوند.

از دیگر ویژگی های راحت می توان به لامپ کمکی AF، لامپ مدل سازی LED 3200K و پورت 2.5 میلی متری برای تنظیم کابل اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فلاش اسپیدلایت گودکس Godox V1 Flash for Canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فلاش اسپیدلایت گودکس Godox V1 Flash for Canon"، کلیک کنید.