نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G

بررسی تخصصی لنز Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G

لنز Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G

لنز AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G ساخته شده است نیکونیک لنز با طول معمولی کلاسیک است که دارای حداکثر دیافراگم روشن و طراحی سبک وزن است. با توجه به میدان دید طبیعی، فاصله کانونی 50 میلی متری برای طیف وسیعی از سوژه ها، از جمله مناظر گرفته تا پرتره، مناسب است. طراحی f/1.8 برای کار در شرایط نوری سخت مناسب است و همچنین امکان کنترل موقعیت فوکوس را برای استفاده از تکنیک‌های عمق میدان کم فراهم می‌کند. یک عنصر کروی در طراحی نوری برای به حداقل رساندن انحرافات کروی و اعوجاج برای وضوح بالا و تصویربرداری دقیق مشخص شده است. پوشش بیش از حد یکپارچه همچنین شعله ور شدن و شبح را سرکوب می کند تا کنتراست و دقت رنگ را بهبود بخشد. علاوه بر این، موتور فوکوس خودکار (SWM) عملکرد بی صدا، فوکوس خودکار سریع و دقیق را تضمین می کند.

  • این لنز پرایم با طول معمولی برای دوربین‌های نیکون F-mount با فرمت FX طراحی شده است، اما می‌تواند در مدل‌های DX نیز استفاده شود و فاصله کانونی ۷۵ میلی‌متری را فراهم می‌کند.
  • حداکثر دیافراگم روشن f/1.8 به کار در نور کم کمک می کند و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان ارائه می دهد.
  • یک عنصر کروی برای کاهش قابل توجه انحرافات و اعوجاج کروی برای دستیابی به وضوح بالا، وضوح و تصویربرداری دقیق استفاده می شود.
  • یک پوشش بیش از حد یکپارچه بر روی عناصر لنز اعمال می شود تا بازتاب های سطحی و داخلی را به حداقل برساند تا به طور چشمگیری شعله ور شدن و هاله لنز کاهش یابد.
  • موتور موج بی صدا فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را همراه با فوکوس دستی ثابت ارائه می دهد.
  • دیافراگم دایره ای با هفت تیغه به کیفیت خوب بوکه کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G"، کلیک کنید.