نقد و بررسی گوشی موبایل Xiaomi Mi 11 5G حافظه 128 گیگابایت و رام 8 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل شیائومی Mi 11 5G با 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم

گوشی شیائومی Mi 11 5G

دوربین سینمایی 108 مگاپیکسلی، سیستم صوتی هارمن کاردون، صفحه نمایش WQHD+ با سرعت 120 هرتز، تراشه کوالکام اسنپدراگون 888.

به عنوان کارگردان فیلم بساز! دوربین های حرفه ای Mi 11 برای عاشقان فیلم ساخته شده است. شیائومی نرم‌افزار سینمایی پیشرفته را با سخت‌افزار قدرتمند ترکیب می‌کند تا انواع ویژگی‌های فیلمبرداری فوق‌العاده خلاقانه و در عین حال ساده را ارائه دهد.

دوربین حرفه ای

فیلم را با لمس هوشمند سینمایی (AI) هدایت کنید. هر کسی می تواند یک فیلم جلوه های ویژه بسازد. از AI Cinema برای تبدیل ویدیوهای خود به شاهکارهای سینمایی بسیار آسان استفاده کنید.

ویدیوها را مانند یک حرفه ای با فیلترهای فیلم سینمایی ویرایش کنید. هشت فیلتر سینمایی برای تنظیم افکت مناسب برای فیلم های شما.

شب های خود را با حالت شب فوق العاده روشن کنید. ویدیوی فوق العاده در شب و هوش مصنوعی

در فرمت RAW، نویز را کاهش می دهد و روشنایی را برای عکس های شبانه شفاف افزایش می دهد

و به زیبایی ثبت شود.

ضبط ویدیو با کیفیت HDR10+، این ویژگی وضوح بیشتری را به ویدیوی شما می‌آورد و تمام جزئیات روشن یا تاریک را با کیفیت تصویر واقعی به وضوح نشان می‌دهد.

صفحه نمایشی که برای چشمان شما ساخته شده است

این یک صفحه نمایش عالی با وضوح و رنگ بی عیب و نقص است. Mi 11 رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و امتیاز A+ را از DisplayMate، یکی از معتبرترین آژانس های رتبه بندی صفحه نمایش در جهان، دریافت کرده است.

وضوح فوق العاده بالا WQHD+ (3200×1440)، تقریباً 1.8 برابر پیکسل، نمایشگرهای FHD+ را ارائه می دهد و در عین حال به شما امکان می دهد محتوای ویدیویی 1440p را تجربه کنید. علاوه بر این، Mi 11 از جدیدترین مواد الکترولومینسانس E4 برای نمایش بهتر استفاده می کند.

با استفاده از تکنولوژی فوق العاده مقیاس بندی ویدئو، وضوح تصویر از 480p به 720p و 720p به 1440p افزایش یافته و از تمامی فرمت های اصلی ویدئو پشتیبانی می کند. کلیپ ها و فیلم های قدیمی مورد علاقه خود را با کیفیت بالاتر تماشا کنید.

نرخ تازه سازی 120 هرتز به شما این امکان را می دهد که از یک تجربه صفحه نمایش بسیار روان، به خصوص هنگام بازی کردن لذت ببرید. AdaptiveSync به طور خودکار مناسب ترین نرخ تازه سازی را برای نتایج بهتر و در عین حال بهینه سازی مصرف انرژی صفحه نمایش انتخاب می کند.

سرعت لمس 480 هرتز، سریع ترین سرعت پاسخگویی صفحه نمایش شیائومی تا به امروز است. صفحه نمایش سریعتر از همیشه به لمس شما پاسخ می دهد و در حین بازی شما را یک قدم جلوتر نگه می دارد.

رنگ‌های غنی و زنده که به‌دقت دنیای واقعی را به تصویر می‌کشند صفحه نمایش Mi 11 با رنگ‌های دقیق‌تر، طیف رنگی وسیع‌تر و درجه‌بندی رنگ بهتر، محتوا را با رنگ‌های غنی نشان می‌دهد، گویی که مستقیماً آن را با چشمان خود می‌بینید.

سیستم صوتی هارمن کاردن

شیائومی Mi 11 5G با متخصصین همکاری می کند تا صدای بلندگوهای دوگانه را بهبود بخشد و کیفیت عالی و فوق العاده بالا را ارائه دهد. صدای باورنکردنی به شما این امکان را می دهد که در حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود، فیلم های بیشتری تماشا کنید و اطراف خود را فراموش کنید.

طراحی شیائومی Mi 11 5G زیبا و بادوام است

طراحی صفحه نمایش چهار منحنی جذاب و بادوام، این نمایشگر با 150 درصد افزایش عملکرد و 200 درصد افزایش مقاومت در برابر خراش، از دوام بالایی برخوردار است. از آنجایی که این گوشی توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شود.

قسمت پشتی گوشی خمیده است و در دست گرفتن بسیار آسان است. این مدل در 4 رنگ آبی، خاکستری، سفید و طرح خاص اقیانوسی با امضای بنیانگذار شیائومی (لی جو) در بازار جهانی عرضه می شود.

با عملکرد پیشرو از آینده جلوتر باشید

پردازنده پیشگام Qualcomm Snapdragon 888 که با فناوری 5 نانومتری ساخته شده است، عملکرد CPU، GPU و AI را به طور کامل ارتقا داده است و آن را به یکی از قدرتمندترین پردازنده ها در رده 5G تبدیل کرده است.

باتری قدرتمند همیشه آماده کار است

این باتری بزرگ در بدنه ای با طراحی نازک و سبک دارای ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت برای یک روز کامل است.

توربو شارژر سیمی 55 واتی، توربوشارژر بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس تا 10 وات.

برای رسیدن به شارژ 100 درصدی با توربوشارژر سیمی تنها 45 دقیقه و برای رسیدن به شارژ 100 درصد با توربوشارژر بی سیم تنها 55 دقیقه طول می کشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل Xiaomi Mi 11 5G حافظه 128 گیگابایت و رام 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل Xiaomi Mi 11 5G حافظه 128 گیگابایت و رام 8 گیگابایت"، کلیک کنید.