نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G

بررسی تخصصی لنز Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G

نمای کلی لنز Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G

لنز Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G ساخت شرکتنیکون» لنز معادل 52.5 میلی متر برای دوربین های با فرمت DX و دارای یک فرم فاکتور براق، میدان دید معمولی. و حداکثر دیافراگم f/1.8. طراحی لنز سریع برای کار در شرایط نوری دشوار مناسب است و همچنین اجازه می دهد تا کنترل بهتری بر عمق میدان برای جداسازی سوژه ها و کار با تکنیک های فوکوس انتخابی داشته باشید. طراحی نوری شامل یک عنصر غیر کروی است که به کنترل اعوجاج و انحراف کروی کمک می کند تا وضوح و وضوح قابل توجهی ارائه دهد. یک پوشش بیش از حد یکپارچه نیز روی عناصر جداگانه اعمال می‌شود، که شعله‌ور شدن لنز و هاله‌ها را برای کنتراست و دقت رنگ بیشتر هنگام کار در شرایط روشن و نور پس‌زمینه کنترل می‌کند. اپتیک‌ها با یک موتور موج بی‌صدا تکمیل می‌شوند که فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی‌صدا را قادر می‌سازد در حالی که فوکوس دستی پیوسته را دور می‌زند تا هم برای تصاویر ثابت و هم ضبط ویدیو مفید باشد.

  • لنز پرایم با طول معمولی برای دوربین‌های پایه Nikon DX طراحی شده است و فاصله کانونی معادل 52.5 میلی‌متر را ارائه می‌کند.
  • حداکثر دیافراگم روشن f/1.8 برای کار در شرایط کم نور مناسب است و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان برای کار با تکنیک های فوکوس انتخابی فراهم می کند.
  • یک عنصر غیر کروی برای کاهش انحراف کروی و اعوجاج استفاده می شود تا تصاویر واضح با رندر دقیق به دست آید.
  • یک پوشش بیش از حد یکپارچه روی عناصر جداگانه اعمال می شود تا بازتاب های داخلی، تابش خیره کننده و هاله ها را سرکوب کند تا کنتراست و دقت رنگ را هنگام کار در شرایط نور روشن بهبود بخشد.
  • موتور موج بی صدا فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را همراه با فوکوس دستی ثابت ارائه می دهد. همچنین از طراحی فوکوس عقب استفاده می‌کند که در آن فقط گروه لنزهای عقب در حین فوکوس حرکت می‌کنند تا طول کلی لنز در حین استفاده حفظ شود و سرعت فوکوس سریع‌تر افزایش یابد.
  • دیافراگم دایره ای هفت تیغه کیفیت فوکوس خوبی ایجاد می کند که به عمق میدان کم و تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G"، کلیک کنید.