نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi 11 Ultra 5G حافظه 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

بررسی تخصصی تلفن همراه شیائومی Mi 11 Ultra 5G با 512 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم

یکی از بهترین و محبوب ترین برندهایی که امروزه زیاد در مورد آن صحبت می شود، برند شیائومی است. اگرچه تنها 11 سال از تاسیس این برند می گذرد، اما محصولات شیائومی همواره با سایر برندهای دنیا رقابت می کنند. اگرچه برند شیائومی محصولات زیادی مانند لامپ های هوشمند، پاوربانک، جاروبرقی رباتی، دوربین های امنیتی و … تولید می کند، اما گوشی های شیائومی از معروف ترین محصولات این برند هستند. یکی از بهترین و جدیدترین گوشی های این برند، گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G است. این گوشی یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازار است. برای اطلاع از مشخصات این گوشی و قیمت خرید آن با ما همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G یکی از جدیدترین محصولات برند شیائومی است که در تاریخ 29 مارس 2021 به بازار عرضه شد.همچنین این گوشی که از خانواده گوشی های می 11 می باشد، وارد بازار جهانی شد. 2 آوریل. از آن زمان تاکنون، گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G نظرات بسیاری را به خود جلب کرده و با گوشی های قدرتمند برندهای دیگر رقابت می کند. برخی این گوشی را قوی ترین گوشی تولید شده توسط برند شیائومی می دانند. در زیر به بررسی گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra 5G خواهیم پرداخت. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی قیمتی بالاتر از سایر محصولات شیائومی دارد. اما با بررسی قابلیت های این گوشی به ارزش خرید این گوشی پی خواهید برد.

ویژگی های منحصر به فرد گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G

ابعاد

ابعاد این گوشی 164.3 x 74.6 x 4 میلی متر و وزن آن 234 گرم است. طراحی Mi 11 Ultra بسیار زیبا و چشم نواز است و بسیاری این گوشی را یکی از زیباترین گوشی های سال 2021 می دانند.بدنه پشتی این گوشی از سرامیک و فریم کناری آن نیز از آلومینیوم ساخته شده است که دو برابر می شود. زیبایی گوشی و جنس صفحه نمایش این گوشی گوریلا گلس است که بهترین و جدیدترین تکنولوژی بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است.

نمایش

صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G نیز از شاهکارهای برند شیائومی است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی است که 91.4 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر AMOLED بوده و رزولوشن آن برابر با 3200×1440 پیکسل است. این گوشی دارای رفرش ریت 120 هرتز و روشنایی آن معادل 900 تا 1700 نیت است که بیش از 1 میلیارد رنگ را نشان می دهد.

مشخصات سخت افزاری

گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده می کند که آخرین پردازنده کوالکام است. اسنپدراگون 888 انرژی کمتری در گوشی مصرف می کند و سرعت آن را افزایش می دهد. این گوشی دارای پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 660 با وجود این پردازنده ها، سرعت این گوشی بسیار بالاست و حتی در هنگام اجرای برنامه ها و بازی های سنگین با کندی مواجه نخواهید شد.

ویژگی های نرم افزار

این گوشی مانند اکثر گوشی های شیائومی دارای نرم افزار اندروید 11 بوده و رابط کاربری آن MIUI 12 می باشد.از نظر حافظه داخلی Mi 11 Ultra با سه ظرفیت مختلف تولید می شود که شامل: حافظه داخلی 256 و رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 می باشد. و 12 گیگابایت رم و 512 حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم.

دوربین

همانطور که گفته شد گوشی Mi 11 Ultra شیائومی یکی از بهترین و کامل ترین گوشی های برند شیائومی است. بدون شک دوربین این گوشی نیز بسیار با کیفیت است. این گوشی دارای 3 ماژول دوربین با مشخصات زیر است: لنز عریض 1-50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 لنز تله فوتو پریسکوپ 2-48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5 برابر. 3- لنز اولترا واید با کیفیت 48 مگاپیکسل و زاویه 28 درجه که با جزئیات دقیق عکس می گیرد. همچنین دوربین سلفی این گوشی کیفیتی معادل 20 مگاپیکسل دارد و لنز آن واید و دارای قابلیت پانوراما می باشد.

مشخصات باتری

قدرت این گوشی را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و برای شارژ مجدد آن در طول روز راحت خواهید بود. یکی دیگر از ویژگی های باتری شیائومی Mi 11 Ultra 5G قابلیت شارژ سریع 67 واتی آن است و تنها در عرض 36 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی دارای قابلیت شارژ بی سیم است. این شارژر نیز 67 وات است و در 39 دقیقه گوشی را 100 درصد شارژ می کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این گوشی می توان به Quick Charge 4+، شارژ معکوس 10 واتی و Power Delivery 3.0 اشاره کرد. علاوه بر موارد فوق، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G است. تمام موارد ذکر شده در بالا ویژگی های منحصر به فرد Mi 11 Ultra بود.

قیمت گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G

در این مقاله شما را با ویژگی های منحصر به فرد غول چینی، گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra 5G آشنا کردیم. گوشی Mi 11 Ultra در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است. اگرچه قیمت این گوشی بالاست، اما با وجود مشخصات این گوشی، خرید آن کاملا مقرون به صرفه و عاقلانه خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi 11 Ultra 5G حافظه 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi 11 Ultra 5G حافظه 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت"، کلیک کنید.