نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X3 GT 5G حافظه 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل Xiaomi Poco X3 GT 5G 256GB 8GB RAM

آیا تا به حال متوجه شده اید که تلفن خود را پس از خروج از خانه در خانه جا گذاشته اید؟ امروزه زندگی بدون تلفن همراه بسیار دشوار خواهد بود و ما حتی برای یک روز نمی توانیم بدون گوشی خود زندگی کنیم. از آنجایی که این وسیله یکی از مهم ترین وسایل در زندگی هر فرد می باشد; انتخاب نیز دشوار است. برندهای زیادی از گوشی ها در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از برندهایی که امروزه طرفداران زیادی دارد، برند شیائومی است. گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT 5G یکی از بهترین محصولات برند شیائومی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

برند شیائومی و تولید گوشی های با کیفیت

برند شیائومی چند سالی است که در کشور ما بسیار محبوب است. این برند چینی از سال 2010 کار خود را آغاز کرد و از آن زمان این برند شروع به تولید گوشی های با کیفیت کرد و اولین محصول خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و در این سال ها شیائومی محصولات زیادی تولید کرد. امروزه این برند در میان بهترین برندهای تلفن همراه در جهان قرار دارد. مهم ترین ویژگی گوشی های برند شیائومی قیمت مناسب آنهاست. به عبارت دیگر با خرید گوشی های شیائومی هزینه کمتری نسبت به سایر برندها خواهید داشت اما از تمامی امکانات یک گوشی هوشمند با کیفیت بهره مند خواهید شد. همانطور که گفته شد تنوع مدل ها در بین گوشی های شیائومی بسیار زیاد است و با هر بودجه ای که دارید می توانید یک گوشی شیائومی باکیفیت خریداری کنید. یکی از محصولات این برند بسیار با کیفیت، گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT 5G می باشد. در ادامه این مقاله شما را با مشخصات، قیمت و خرید گوشی شیائومی پوکو x3 آشنا می کنیم.

بررسی گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G

گوشی موبایل شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی 5 جی یکی از بهترین گوشی های میان رده برند شیائومی است که در تاریخ 28 جولای 2021 به بازار عرضه شد.این گوشی با ویژگی های خوب خود در حد گوشی های پرچمدار است. با این تفاوت که شما مایل ها مبلغ کمتری نسبت به گوشی های پرچمدار پرداخت می کنید. همچنین لازم به ذکر است که کلمه GT که در کنار نام این گوشی قرار گرفته است به معنای سرعت بالا در گوشی ارزان قیمت می باشد. این دلیل محبوبیت این گوشی است.

ویژگی ها و مشخصات گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT 5G به شرح زیر است:

  • ابعاد Poco X3 GT 5G 3 x 75.9 x 8.9 میلی متر و وزن آن 193 گرم است. این گوشی در دست گرفتن بسیار راحت است و به دلیل وزن کم این گوشی در استفاده طولانی مدت دستان شما خسته نمی شود.
  • این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD و رزولوشن آن 1080×2400 می باشد. همچنین این گوشی از معدود گوشی های میان رده ای است که می تواند نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد.
  • بدنه این گوشی از پلاستیک و شیشه ساخته شده است. و از آنجایی که این گوشی دارای محافظ صفحه گوریلا گلس است در برابر ضربه های احتمالی بسیار مقاوم است.
  • ویژگی های سخت افزاری این گوشی نیز یکی از دلایل محبوبیت آن است. گوشی Poco X3 دارای پردازنده مرکزی 8 هسته ای است که باعث می شود این گوشی با سرعت بالایی کار کند. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G77 MC9 است و بازی ها را با بهترین کیفیت و سرعت اجرا می کند.
  • یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی، فناوری خنک کننده Liquid Cool Technology 2.0 است. با وجود این فناوری، دمای گوشی حتی در هنگام اجرای بازی ها و برنامه های سنگین نیز متعادل خواهد ماند. و تلفن هرگز گرم نمی شود.
  • سیستم عامل استفاده شده در گوشی Poco X3 GT اندروید 11 و رابط کاربری آن MIUI 12.5 می باشد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT 5G وجود گواهینامه IP53 است. این ویژگی باعث می شود این گوشی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم باشد.
  • باتری با ظرفیت بالا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این گوشی است. ظرفیت باتری Xiaomi Poco X3 5000 میلی آمپر ساعت است. به این ترتیب گوشی پوکو شما حتی در هنگام اجرای برنامه های سنگین یک روز کامل شارژ خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی دارای شارژر سریع 67 واتی است که در عرض 42 دقیقه گوشی را به طور کامل شارژ می کند.
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G نیز یکی از ویژگی های گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT 5G است.
  • اگر قصد خرید گوشی با دوربین با کیفیت را دارید، این گوشی گزینه خوبی خواهد بود. گوشی Poco X3 دارای 3 لنز دوربین با کیفیت 64، 8 و 2 مگاپیکسل می باشد. و دوربین سلفی آن کیفیتی معادل 16 مگاپیکسل دارد. در نتیجه می توانید لحظات فراموش نشدنی خود را با کیفیت بالا با این گوشی ثبت کنید.
  • از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به: حسگر اثر انگشت در کناره گوشی، قطب نما، ژیروسکوپ و قفل گوشی با قابلیت تشخیص چهره اشاره کرد.

خرید گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT 5G

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، گوشی شیائومی پوکو X3 GT 5G یکی از گوشی های با کیفیت و قیمت مناسب است. این گوشی در دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. قیمت گوشی Poco X3 GT 5G با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم بین 7 میلیون و 190 هزار تا 7 میلیون و 450 هزار تومان است. و قیمت گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT 5G با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم معادل 7.579.000 تا 7.639.000 تومان است. معمولا قیمت این گوشی در رنگ های مختلف متفاوت است. گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT 5G در 3 رنگ مشکی، سفید و آبی در بازار موجود است که معمولا رنگ مشکی قیمت بالاتری دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X3 GT 5G حافظه 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X3 GT 5G حافظه 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت"، کلیک کنید.