عرصه دیپلماسی و میدان تکمیل‌کننده هم هستند

عرصه دیپلماسی و میدان تکمیل‌کننده هم هستند

آرسل/ سمنان فرمانده کل انتظامی کشور احساس می کند که عرصه ها و عرصه های دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان سیزدهم شهریور ماه در نهمین اجلاس مجاهدین در غربت دامغان با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نشست و برپایی نهمین اجلاسیه مجاهدین در غربت گفت: از مجاهدان در غربت یادی می شود. از نسلی به نسل دیگر

فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: داستان اسرارآمیز مجاهدین در غربت و مجاهدین در تبعید داستانی است که از دیرباز مورد توجه آزادگان بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نهمین اجلاس مجاهدین در شهر شهید امیرعبداللهیان بسیار زیبا بود، ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان مجاهدی بود که دارای تمام صفات میدانی و دیپلماسی بود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از مدت ها قبل و از اول انقلاب تا کنون از نهضت حضرت روح الله و جنبش مجاهدین مردم ایران بحث حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه داشته است. و در ادامه.”

وی با اشاره به اینکه همیشه باید از جبهه مقاومت حمایت کرد، افزود: اسرائیل زمانی در اذهان جهانیان تلاش کرد فلسطین را بکشد اما امروز فلسطین در ذهن مردم زنده است.

سردار رادان بر ضرورت گسترش فرهنگ مقاومت تاکید کرد و افزود: ارزش های جبهه مقاومت باید تعمیق و به همه جوامع تعمیم یابد.

وی با اشاره به اینکه باید تاثیر و برکت جبهه های جهاد و مقاومت تبیین شود، گفت: همین که امروز با حمایت آمریکا، اسرائیل پشت دروازه های فلسطین باقی مانده است، همین تاثیر و برکت همین است. . یک سال برای آزادی زندانیان».

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: حوزه و عرصه دیپلماسی مکمل یکدیگرند، میدان بدون آگاهی از مسائل دینی حوزه، جهاد و هنر دیپلماسی راه به جایی نخواهد برد.

وی خطاب به مقام شامخ شهید امیرعبداللهیان گفت: شهید امیرعبداللهیان به برکت رهبر انقلاب و رئیس جمهور شهید که مومن میدان، فرمانده و فرمانده میدان است وارد عرصه دیپلماسی شد. از میدان، و دیپلماسی این میدان را به منطقه ای برای تکمیل تبدیل می کند و بنابراین خروجی این وعده محقق می شود.

وی ادامه داد: پس ما فهمیدیم که شهید امیرعبداللهیان و شهید حاج قاسم سلیمانی در دیپلماسی، میدانی، اقتصادی، فرهنگی و غیره می توانند وجود داشته باشند.

رادان با اشاره به اینکه شهید حسین امیرعبداللهیان دیپلماسی را با اخلاق و ایمان پیوند زد، افزود: وی یک دولتمرد و سیاستمدار بود و سیاست دینی و اخلاقی انجام داد و وزیر میدان شد.
پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عرصه دیپلماسی و میدان تکمیل‌کننده هم هستند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عرصه دیپلماسی و میدان تکمیل‌کننده هم هستند"، کلیک کنید.