نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X3 حافظه 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل شیائومی پوکو ایکس 3، حافظه 128 گیگابایت، رم 8 گیگابایت

poco x3 دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید

یک ترکیب منحصر به فرد برای شماست. یک صفحه نمایش بسیار طبیعی و موفق 120 هرتزی با نرخ تازه سازی باورنکردنی 240 هرتز، یک دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و یک پردازنده قدرتمند Qualcomm® Snapdragon ™ 732G همه نوآوری هایی هستند که برای یک تجربه عالی و فوق العاده به آن نیاز دارید. اما باتری 5160 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 33 واتی تنها نیروی مورد نیاز شما و پایه اصلی این گوشی محبوب شیائومی است.

QUALCOMM® SNAPDRAGON™ 732G

حرف “G” بعد از عدد 732 نشان دهنده عملکرد قدرتمند بازی ارائه شده توسط پردازنده جدید است. پردازنده Qualcomm® Snapdragon™ 732G دارای ظرفیت پردازش گرافیکی قدرتمند و قابلیت‌های محاسباتی پیشرفته با هوش مصنوعی است. همچنین از فناوری پردازش 8 نانومتری و یک تراشه هشت هسته ای برای دستیابی به سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز استفاده می کند.

اتلاف حرارت سه بعدی، بازی با سرعت کامل

خوب، اجازه دهید به طور خلاصه چند مورد مربوط به این بخش را توضیح دهیم: 1: 6 درجه سانتیگراد حداکثر اتلاف گرما برای CPU است، 20 درصد از قابلیت های استاندارد اتلاف گرما بهبود یافته است و گرافیک چند لایه گرما را روی صفحه پخش می کند. کاملا کارآمد 2: لوله حرارتی LiquidCool با لوله حرارتی مسی ناحیه اتلاف را 70 درصد بزرگتر می کند و به خنک شدن سریعتر CPU کمک می کند.

نرخ تازه سازی فوق العاده بالا 120 هرتز

یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز می تواند تا 120 فریم در ثانیه نمایش دهد. این بدان معنی است که می توانید آن را پخش کنید و همزمان در فید رسانه های اجتماعی خود پیمایش کنید.

برق 240 هرتز در شیر

سرعت باورنکردنی را در حین بازی تجربه کنید. مطمئناً برای طرفداران بازی یک انتخاب عالی است. در ویدیوی بالا به وضوح می توانید افزایش ۱۰۰ درصدی سرعت ضربه را هنگام بازی مشاهده کنید

صفحه نمایش هوشمند

ویژگی های صفحه نمایش Poco X3 6.67 اینچ، کیفیت بالا، رزولوشن 2400 x 1080، نسبت تصویر 91.25 درصد، گواهی نور آبی، نرخ تازه سازی بالا است، اما بیشتر از صفحه نمایش Poco X3، موارد فوق در اوج سرعت هستند نرخ تازه سازی بالا در زمان استفاده نکردن از صفحه نمایش در صرفه جویی در شارژ بسیار هوشمند عمل می کند، نرخ تازه سازی را تا 50 هرتز کاهش می دهد و به طور خودکار فرکانس را کاهش می دهد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. وقتی از هر برنامه ای استفاده می کنید صفحه نمایش میزان مصرف انرژی را با توجه به آن برنامه تنظیم می کند و این به شما اجازه می دهد تا به سرعت و بدون نگرانی از انرژی حرکت کنید، مثلاً وقتی با فرکانس 60 هرتز فیلم می گیرید، هنگام بازی کردن، حساب می شود. 60 تا 120 هرتز و 120 هرتز هنگام اسکرول صفحه.

از صدا لذت ببرید

بلندگوهای دوگانه استریو لذت گوش دادن به موسیقی جهان، هیجان بازی و به طور کلی لذت تماشای فیلم را چند برابر خواهند کرد، گوش دادن به هر افکت صوتی با این گوشی محبوب شیائومی متفاوت و لذت بخش خواهد بود. علاوه بر این، این بلندگوها دارای گواهینامه Hi-Res Audio هستند.

قدرتمند و متفاوت

وقتی در مورد باتری شگفت انگیز صحبت می کنیم، چیزهای بی شماری به ذهن ما خطور می کند، اما من می خواهم همه این موارد را کنار بگذارم و بقیه این پاراگراف را با دقت بخوانم. پس از ساعت ها کار بی دغدغه به مدت 153 ساعت بدون وقفه موسیقی مورد علاقه خود را تماشا کنید، با این گوشی با شارژر سریع 33 واتی و تنها 30 دقیقه شارژ 62 درصد شارژ مورد نظر خود را دریافت کنید و در 65 دقیقه به شارژ 100 درصدی برسید.

هر آنچه از دوربین انتظار دارید!

دوربین چهارگانه بدون شک بهترین راه برای رسیدن به ایده‌های خلاقانه و نازپروردن روح هنری شماست. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و کیفیت عالی دارد. یک دوربین با زاویه دید عریض که به شما امکان می دهد زوایای بازتری را در تصویر خود ثبت کنید، لذت عکاسی از سوژه های بسیار کوچک را به شما می دهد و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی، عمق میدان بهتری را برای شما فراهم می کند.

نمونه ای از عکس دوربین ماکرو

نمونه ای از عکس پرتره

نمونه عکس با زاویه باز

سلفی های زیبا بگیرید

20 مگاپیکسل برای عالی به نظر رسیدن کافی است، درست است؟ بهترین ژست خود را در یک خیابان شلوغ یا مهمانی بگیرید و مانند یک ستاره در عکس های خود بدرخشید. بوکه دقیق و طبیعی شما را متمایز می کند.

نمونه تصاویر با فیلترهای جدید هوش مصنوعی

MIUI 12

رابط کاربری عالی، بنابراین همه چیز به راحتی برای شما قابل دسترسی است. با کمک این رابط کاربری می توانید برنامه ها را گروه بندی کنید و از طریق حالت تاریک آن انرژی کمتری مصرف کنید و از خستگی چشم جلوگیری کنید. هیچ چیز مانند رابط کاربری نمی تواند توجه مخاطب را جلب کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X3 حافظه 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X3 حافظه 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت"، کلیک کنید.