نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G حافظه 64 گیگابایت رام 4 گیگابایت

بررسی تخصصی موبایل Xiaomi Redmi Note 9T 5G 64GB RAM 4GB RAM

Redmi Note 9T یک گوشی مدرن است

Redmi Note 9T یک گوشی مدرن و منحصر به فرد چینی است که در حال حاضر در ظرفیت های 64/4 و 4/128 موجود است. Redmi Note 9T از فناوری 5G پشتیبانی می کند. خوب، نوت 9 تی گرانتر از سری پوکو است و البته همه گوشی های هوشمند ارائه شده توسط شیائومی لزوما ارزان نیستند. Redmi Note 9T قطعا تجربه جدیدی از گوشی هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد. دریافت اتصال 5G با عملکرد خوب، تنظیمات دوربین بسیار خوب، نمایشگر بهتر نسبت به سری های قبلی و قیمت مناسب در مقایسه با بهترین ها همه مواردی است که خرید این گوشی را بسیار جذاب و هوشمند می کند.

ویژگی های اندیکاتور

  • پردازنده مدیاتک Dimensity 800U
  • فناوری 5G
  • پشتیبانی از دو سیم کارت
  • دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی
  • دوربین با کیفیت بالا و ابزار خلاقانه
  • سیستم رسانه ای عالی
  • نمایشگر 6.53 اینچی FHD + DotDisplay
  • اسپیکر دوتایی
  • باتری 5000 میلی آمپری
  • شارژ سریع

فراتر از سرعت

چندین عنصر سرعت اتصال را بسیار سریعتر و روان تر می کند، مانند فناوری 4X4 MIMO، طراحی آنتن متقارن 360 درجه که دریافت سیگنال 5G بهینه را در هر زمان تضمین می کند. در این حالت گوشی هوشمند شما از 4 آنتن برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده می کند.

تجربه 5G را دو برابر کنید

5G + 5G دو سیم کارت به شما امکان می دهد از یک تجربه کامل 5G هم برای کار و هم برای سرگرمی لذت ببرید.

پردازنده فوق العاده پاسخگو!

پردازنده هشت هسته ای MediaTek Dimensity 800U به طور مداوم از نیازهای روزانه شما پشتیبانی می کند، چه در حال گپ زدن با دوستان خود، تماشای فیلم یا شرکت در جلسات آنلاین باشید. با این حال، این پردازنده با مدیریت 7 نانومتری با سرعت بالای 2.4 گیگاهرتز، پردازنده Redmi Note 9T را برای هر کاری فوق العاده پاسخگو کرده است.

معرفی فلش مموری برند UFS 2.2 برای اولین بار

UFS مخفف Universal Flash Storage است، یک استاندارد حافظه فلش که معمولاً در گوشی‌های هوشمند یا گجت‌ها استفاده می‌شود و سرعت انتقال داده بسیار بالاتری را ارائه می‌دهد. اولین نکته این است که UFS 2.2 فقط در نسخه 4/128 گیگابایتی موجود است. و نکته جالب این است که * UFS 2.2 تا 100٪ سریعتر از نسل قبلی خود کار می کند. سرعت نوشتن بی نظیر، باز شدن سریع برنامه ها و گرفتن عکس از نکات مثبت UFS 2.2 است.

پیشرفت = راحتی

بهبودهای جالبی بر روی بدنه این گوشی صورت گرفته که آن را بسیار جذاب کرده است. بهبودهایی مانند حسگر اثر انگشت جانبی در کنار بدنه برای راحتی ارگونومیک و باز کردن سریع قفل طراحی شده است. همچنین طراحی دوربین جدید، پشت منحنی سه بعدی و سطح پشتی بافت دار.

انجام شد، 1 2 3 چیلیک!

با پشتیبانی سخت افزاری و الگوریتم های پردازش پیشرفته، تصاویر واضح تر و سرعت عکسبرداری سریع ثبت کنید، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به شما امکان می دهد خاطرات خود را با جزئیات در شب و روز ثبت کنید. با حالت های جذاب و متنوع بازی کنید و چیزهایی را که می بینید به یک اثر هنری خلاقانه تبدیل کنید. در زیر نمونه هایی از حالت های مختلف برای تحریک خلاقیت شما ارائه کرده ایم.

حالت شب

دوربین ماکرو

عکاسی پرتره

دوربین جلو

سایر مشخصات

صفحه نمایش 6.53 اینچی DotDisplay مجهز به Corning® Gorilla® Glass 5، همچنین برای اولین بار در سری Redmi Note، از بلندگوهای دوگانه استفاده می کند که از تعویض خودکار کانال صوتی L/R برای گواهی تلویزیون Rheinland Low Blue Light و برای گواهی Widevine L1 پشتیبانی می کند. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G حافظه 64 گیگابایت رام 4 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G حافظه 64 گیگابایت رام 4 گیگابایت"، کلیک کنید.