نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

بررسی تخصصی Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max 128GB و 6GB RAM

بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس 128 گیگابایتی با عملکرد بالا، طراحی ارگونومیک و ساختار کاربردی خود تفاوت را ایجاد می کند. نسل جدید تلفن همراه با ویژگی های صفحه نمایش، دوربین و باتری و همچنین ویژگی های سخت افزاری و اتصال اولیه، تجربه کاربری راحت را برای کاربر فراهم می کند. به لطف فناوری های خاص برند، از جمله مزایای این محصول این است که عملکرد بهتری نسبت به بسیاری از مدل های هم رده خود دارد. بسیاری از کارها و عملیات های مختلف مانند بازی کردن، تماشای فیلم، عکس گرفتن، کار با داده های تجاری، برقراری تماس های ویدیویی و چند وظیفه ای را می توان به راحتی با این دستگاه انجام داد. ضمن انجام تمام این کارها، عدم وجود مشکلاتی مانند یخ زدن، گرم شدن بیش از حد، یخ زدگی یا کار نکردن نیز سهولت استفاده را افزایش می دهد. علاوه بر این، به لطف باتری با ظرفیت بالای Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB، نیاز شما به تماس در هنگام استفاده از گوشی کاهش می یابد. پشتیبانی از شارژ سریع، که می تواند به حداکثر توان 33 وات برسد، نیز در ویژگی های باتری گنجانده شده است، بنابراین می توانید باتری مرده را به سرعت شارژ کنید. اگر فیلم و عکاسی برای شما مهم است، می توانید این مدل را که نوید عکاسی حرفه ای با 4 دوربین عقب را می دهد، بررسی کنید. این محصول علاوه بر ویژگی های فنی پیشرفته، پشتیبانی و خدمات کاربردی، با طراحی شیک و با خطوط مدرن نیز جلب توجه می کند. سری گوشی های شیائومی ردمی نوت که به لطف ارگونومی مناسب دست می توانید به راحتی در دست بگیرید و از آنها استفاده کنید. این محصول در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود که مطابق با سبک شما باشد و با استاندارد IPX بسیار مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است.

صفحه نمایش AMOLED شیائومی با وضوح بالا

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس 128 گیگابایتی با کیفیت صفحه نمایش مزایای زیادی دارد. به لطف صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی، منطقه دید وسیعی دارید. به لطف رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل FHD+، امکان تماشای محتوای بصری با کیفیت بالا وجود دارد. نسبت کنتراست 4500000:1 کاملاً تفاوت بین تیره ترین سیاه و روشن ترین سفید را منعکس می کند و واقع گرایی و وضوح رنگ های تصویر را به حداکثر می رساند. تراکم پیکسلی 395 PPI، 16 میلیون رنگ، فضای رنگی DCI-P3 و مقادیر روشنایی nit ها نیز تجربه تماشای شما را به سطح بالاتری می برد. این گوشی تا 1200 نیت روشنایی ارائه می کند که به شما امکان می دهد حتی در نور شدید خورشید و محیط های روشن نیز صفحه نمایش را ببینید. یکی دیگر از ویژگی هایی که کمک می کند صفحه نمایش در مناطقی با شدت نور متفاوت به خوبی دیده شود، فناوری AMOLED است. به لطف AMOLED، تار شدن رنگ ها که ممکن است به دلیل جهت مشاهده صفحه رخ دهد نیز از بین می رود. بنابراین کاربر می تواند صفحه نمایش را از زوایای مختلف به وضوح ببیند. مدل گوشی هوشمند دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و پاسخگویی صفحه نمایش لمسی 240 هرتز است. به عنوان مثال، به لطف 120 بار در ثانیه به روز رسانی صفحه، در تصاویر با حرکت قوی، پیکسل ها از بین نمی روند و تار نمی شوند. این ویژگی ها به ویژه هنگام انجام بازی های اکشن و تماشای فیلم مفید هستند. شیائومی ردمی همچنین دارای ویژگی هایی مانند HDR، شیشه ضد خش، چند لمسی و نمایشگر همیشه روشن است.

انتخاب کسانی که به دنبال گوشی های هوشمند با کارایی بالا و سریع هستند

Redmi Note 10 Pro Max با ساختار سخت افزاری خود در میان مدل های پیشرو در کلاس خود قرار دارد. چیپست سری Qualcomm Snapdragon 732G SM7150-AC که در این محصول با پردازنده گرافیکی Adreno 618 800 مگاهرتز مورد علاقه است، تضمین می کند که همه واحدهای سخت افزاری به طور موثر کار می کنند.
این گوشی هوشمند 8 هسته ای از پردازنده هسته ای ARM Cortex-A76 Kryo 470 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز x 2 و پردازنده هسته ای ARM Cortex-A55 با فرکانس 6 در 1.8 گیگاهرتز استفاده می کند. قدرت پردازنده که فرآیند تعریف و تفسیر داده ها را انجام می دهد، به عملکرد سریع دستگاه کمک می کند.
شیائومی ردمی نوت 10 پرو با حافظه 128 گیگابایتی خود وعده سرعت و عملکرد بالا را می دهد. ظرفیت 6 گیگابایت رم به عنوان یک فضای ذخیره سازی بزرگ برای دستورالعمل هایی که پردازنده اجرا می کند عمل می کند. بدین ترتیب فضای موجود در مدت زمان کوتاهی پر نمی شود، سیستم بارگذاری نمی شود، در هنگام باز کردن یا استفاده از بازی ها و برنامه ها هیچ مشکلی مانند کندی یا خرابی وجود ندارد.
با استفاده از معماری پردازنده 64 بیتی، دستگاه از یک پردازنده 6 هسته ای با فرکانس پردازنده 2.3 گیگاهرتز استفاده می کند. به لطف تعداد زیاد هسته‌ها، برنامه‌ها را می‌توان به سرعت باز کرد، چند وظیفه‌ای را می‌توان به راحتی انجام داد، در هنگام جابه‌جایی بین برنامه‌ها و برگه‌های اینترنت، هیچ انتظار، انجماد و تاخیری وجود ندارد.
شیائومی ردمی نوت 10 پرو به لطف ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه علاوه بر حافظه داخلی 128 گیگابایتی با فرمت UFS 2.2 دارای حافظه قابل ارتقا تا 512 گیگابایت نیز می باشد. بنابراین مشکل پر شدن ظرفیت و مشکلات سیستم ناشی از حافظه ناکافی حل می شود.
سخت افزار دوربین چهارگانه پشتی که به طور خاص برای این گوشی هوشمند طراحی شده است به شما امکان می دهد عکس های بسیار حرفه ای و هنرمندانه بگیرید. در کنار دوربین های عقب، قابلیت عکاسی با زاویه باز و فوق عریض، عکاسی ماکرو و درک عمق در اختیار شماست. سنسورهای دوربین 128 گیگابایتی شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس نیز ویژگی های خاص خود را دارند.

مشخصات فنی

  • اندازه صفحه نمایش: 6.67 اینچ
  • سیستم عامل: اندروید 11
  • رم: 6 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • ظرفیت باتری: 5020 میلی آمپر ساعت

محتویات قاب گوشی Xiaomi Redmi Series Note

پکیج این گوشی هوشمند نوآورانه شامل 1 عدد شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس، آداپتور برق USB و کابل USB، پین خروجی سیم کارت، قاب پشتی و اسناد می باشد. لازم به ذکر است که محتویات جعبه ممکن است متفاوت باشد.

برندی که به نیازهای مصرف کننده رسیدگی می کند

نام تجاری چینی شیائومی از زمان عرضه در سال 2010 با توسعه سریع خود توجهات را به خود جلب کرده است. شیائومی به دلیل سبک منحصر به فرد خود ارزشمند است و محصولاتی با کارایی و کیفیت بالا با مزیت قیمت مقرون به صرفه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. باید اضافه کرد که این برند که به تدریج در حال گسترش دامنه محصولات خود است، پایگاه کاربری بسیار زیادی دارد.

عملکرد Redmi Note 10 Pro Max

یکی از مواردی که واقعاً در مورد Redmi Note 10 Pro Max برجسته می شود کیفیت صفحه نمایش است. پنل Super AMOLED روشن و شفاف است و همه چیز شیک به نظر می رسد. رنگ ها خوب به نظر می رسند و مشکی ها کاملاً عمیق هستند و کنتراست خوبی ارائه می دهند. سه پروفایل رنگ برای انتخاب وجود دارد و در صورت تمایل می توانید دمای رنگ را به صورت دستی تغییر دهید. ویدیوی HDR عالی به نظر می رسد. نرخ تازه سازی قابل تنظیم نیست و به طور پیش فرض روی 60 هرتز تنظیم شده است.

تنها چیزی که از تجربه ویدئو کم می کند حلقه براق دور دوربین جلو است. اجرای نمایشگر همیشه روشن کمی عجیب است زیرا در واقع همیشه روشن نمی ماند، برای نمایش آن باید روی صفحه ضربه بزنید و تنها برای چند ثانیه روشن می ماند و از نظر عملکرد تفاوتی با قفل شما ندارد. . داشتن بلندگوهای استریو خوب است، اما صدا خیلی غنی یا دقیق نیست و بیس قطعاً کم است.

حسگر اثرانگشت با وجود اینکه نسبتا کوچک است به خوبی کار می‌کند، اما برخورد تصادفی با آن نیز بسیار آسان است. همچنین می توانید یک میانبر با دو ضربه سریع برای انجام یک عمل یا راه اندازی یک برنامه تنظیم کنید. با وجود صفحه نمایش بزرگ، کار با ردمی نوت 10 پرو مکس نسبتاً آسان است، اما ممکن است بخواهید آن را برای چسبندگی بهتر روی قاب قرار دهید. مزاحم اصلی اعلان‌های تبلیغاتی فروشگاه GetApps شیائومی و برنامه تم است و امیدوارم به‌روزرسانی MIUI 12.5 به زودی ارائه شود.

با برنامه های روزانه و حتی با اجرای برخی کارهای سنگین مشکلی نخواهید داشت. بازی های سنگینی از جمله Call of Duty Mobile و Asphalt 9: Legends به خوبی اجرا شدند، اما پشت گوشی بعد از یکی دو دقیقه کمی گرم شد.

با یک باتری 5020 میلی آمپر ساعتی، صبح روز بعد می توانید با مقدار کمی روز را پشت سر بگذارید. اگر بازی‌های زیادی انجام می‌دهید، رسانه‌ها را پخش می‌کنید و عکس‌ها و فیلم‌های زیادی می‌گیرید، یک بار شارژ در روز دوام می‌آورد. در تست ویدیوی HD ما، Redmi Note 10 Pro Max 17 ساعت و 1 دقیقه دوام آورد. با اتصال به شارژر همراه، در 30 دقیقه از صفر به 44 درصد و در 60 دقیقه به 84 درصد رسید.

نکاتی برای خرید و استفاده از گوشی هوشمند

برای کسانی که می خواهند یک گوشی هوشمند بادوام، قوی و با کیفیت بخرند، شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس از نظر قیمت و کارایی گزینه بسیار خوبی است. این محصول دارای ویژگی‌هایی مانند میکروفون حذف نویز دوم، گواهینامه صوتی Hi-Res، Smart PA، آینه‌کاری صفحه نمایش، تشخیص چهره، شیائومی گیم توربو، دو بار ضربه زدن به صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت است. استفاده فعال از این دستگاه ها به شما کمک می کند تا از عملکرد گوشی هوشمند خود نهایت استفاده را ببرید. فناوری Corning Gorilla Glass 5 برای دوام هم در صفحه نمایش و هم در پشت دستگاه استفاده شده است. همچنین مقداری مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نشان می دهد. این دستگاه دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IPX3 و استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار IPX5 می باشد. اما توصیه می شود از لوازم جانبی محافظ استفاده کنید تا بتوانید برای مدت طولانی بدون ساییدگی و خط و خش از گوشی استفاده کنید. قاب و شیشه مقاومت دستگاه در برابر محیط و آب و هوا و همچنین فرسودگی ناشی از زمان و استفاده را افزایش می دهد. توجه به سازگاری برند و مدل در انتخاب لوازم جانبی شیائومی از بروز مشکل پس از خرید جلوگیری می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت"، کلیک کنید.