نقد و بررسی گوشی موبایل کت CAT S60 ظرفیت 32 گیگابایت

بررسی تخصصی تلفن همراه CAT S60 32GB

نقد و بررسی Cat S60

این یک تلفن سخت با برخی ویژگی های چشمگیر برای یک تلفن مقاوم است، همراه با یک ویژگی بسیار منحصر به فرد، دوربین FLIR. S60 ارزش قیمت درخواستی را برای مخاطبان هدف خود دارد.

نقاط قوت

  • گوشی بسیار بادوام
  • سطوح عملکرد خوب
  • دوربین داخلی FLIR

نقاط ضعف

  • بسیار سنگین
  • همچنین بسیار گران است
  • اندازه کوچک صفحه نمایش ممکن است برای برخی مشکل ساز باشد

گاهی اوقات یک ویژگی قابل توجه در یک گوشی هوشمند می تواند به آن کمک کند تا از سایر مدل ها بالاتر رفته و تقریباً به یک کلاسیک تبدیل شود. گوشی هوشمند Cat S60 کاترپیلار به لطف یک ویژگی منحصر به فرد، حسگر حرارتی، تقریباً موفق به انجام این کار می شود و آن را به اولین تلفن هوشمند با تصویربرداری حرارتی در جهان تبدیل می کند. S60 ارزان نیست، اما مطمئنا یکی از محکم ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار در حال حاضر است، با مشخصاتی که مناسب یک گوشی هوشمند میان رده است. با قیمتی تقریباً کمتر از آیفون 6 اس اپل، تلفنی به دست می آورید که هم قدرتمند است و هم به طور قابل توجهی سریعتر از هر تلفن هوشمند مقاوم موجود در بازار. این تلفن ممکن است بزرگ باشد (222 گرم و 12.66 میلی متر ضخامت)، اما بسیار خوب و قابل اعتماد است.

طراحی

دارای یک قاب ریخته گری تقویت شده است که به آن ظاهر صیقلی می دهد و اجازه می دهد بدون آسیب از ارتفاع 1.8 متری آن را رها کنید. دکمه های صدا را می توان در یک طرف پیدا کرد، در حالی که دکمه پاور، دکمه زرد قابل برنامه ریزی و سه فلاپ در طرف دیگر قرار دارند. اولین جلد یک دکمه SOS قرمز را پنهان می کند که با فشار دادن آن، موقعیت مکانی شما را به مخاطبین از قبل فهرست شده ارسال می کند. دومی درگاه USB را پوشش می دهد و سومی از کانکتور صوتی محافظت می کند. این اولین گوشی هوشمند با جک هدفون در کناره است. قسمت بالای گوشی را دوربین حرارتی FLIR کمی بیرون زده با دوربین اپتیکال و فلاش زیر آن اشغال کرده است. اگر گوشی را برگردانید، یک لوگوی غیرقابل جابجایی Cat و یک پوشش لولایی خواهید دید که کارت microSD و سیم کارت را پنهان می کند. آن را برگردانید و جلوی آن دوباره لوگوی Cat و همچنین سه دکمه فیزیکی و دو دکمه جابه‌جایی که Cat آنها را سوئیچ قفل می‌نامد نمایان می‌شود.

صفحه نمایش

آنها را برگردانید و تلفن می تواند تا 5 متر زیر آب زنده بماند (اما نه برقراری تماس) تا یک ساعت با بلندگو و میکروفون جلو آرسل و موم شده است، اما بدون آنها فقط تا 2 متر را پوشش می دهد. صفحه نمایش 4.7 اینچی HD a-Si AHVA است و در حالی که استفاده از گوریلا گلس 4 آن را فوق العاده بادوام می کند، در معرض لکه های ناشی از اثر انگشت است. توجه داشته باشید که می توانید آن را با دستکش و در محیط مرطوب استفاده کنید. بنابراین این تلفنی است که سطح خوبی از چسبندگی را ارائه می دهد، به راحتی در دست شما نمی لغزد، ضد آب است و به گفته سازنده، با گواهی IP68 از مشخصات نظامی فراتر می رود و آن را در برابر آب و گرد و غبار غیر قابل نفوذ، روشن تر از حد انتظار می کند. و اینکه HD است در مدت کوتاهی که با آن داشتیم ما را آزار نداد. با این حال، اندازه کوچک نمایشگر (4.7 اینچ) می تواند برای افرادی که دستان بزرگی دارند و دستکش می پوشند، مشکل ساز باشد.

دوربین

دوربین میکرو حرارتی مورد استفاده یک FLIR Lepton سفارشی است که می توان به طور جداگانه از طریق برنامه @work FLIR به آن دسترسی داشت. از دومی می توان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کرد. برنامه های کاربردی اضافی مانند FLIR Mobile Tools می توانند عملکرد آن را افزایش دهند. از طرف دیگر Cat لیستی از برنامه های کاربردی در دسترس از طریق جعبه ابزار برنامه دارد. اینها شامل برنامه های کشاورزی، برنامه های عمرانی و غیره می شود.

مقاوم در برابر دما

شما باید بتوانید برنامه را از طریق دیواره های نازک و رنگ ها در زمان واقعی در نقاط دمایی مختلف ببینید. این بدان معنی است که تغییر رنگ زمانی رخ می دهد که مکان به طور ناگهانی گرمتر / خنک تر از بقیه محیط شود. می تواند خوانش دما را با دقت یک رقم اعشار ارائه دهد و طبق گفته Cat تا حداکثر فاصله 30 متری دقیق است و همچنین می تواند دید در شب را انجام دهد. در حین استفاده متوجه شدیم که هر چه به منبع نزدیکتر باشید دما بالاتر می رود. خوانش دما همچنین به مات یا براق بودن هدف بستگی دارد، زیرا این امر بر اتلاف گرما تأثیر می گذارد.

سایر مشخصات

در مورد بقیه مشخصات، دستگاه دارای تراشه هشت هسته ای Qualcomm MSM8952، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت microSD، باتری 3800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 2.0، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در پشت است. فلاش LED همراه با فلاش 5 مگاپیکسلی در جلو. همچنین دارای بلوتوث 4.1، NFC، Wi-Fi 802.11n، دو سیم کارت، بلندگوی 105 دسی بل، رادیو FM، GPS/GLONASS/Beidou، LTE Cat4 و اندروید 6.0 به عنوان یک سیستم عامل است. این تلفن در Antutu امتیاز 45654 را به دست آورد که تقریباً مشابه MTK6755 در Blackview BV6000 است. همانطور که انتظار می رفت، برای اکثر کارها به اندازه کافی قدرتمند است و ما با هیچ مشکلی در برنامه های کند یا صفحات بی پاسخ مواجه نشدیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل کت CAT S60 ظرفیت 32 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل کت CAT S60 ظرفیت 32 گیگابایت"، کلیک کنید.