نقد و بررسی گوشی موبایل کت CAT B25

بررسی تخصصی تلفن همراه Cat CAT B25

بررسی تلفن همراه CAT B25

زمانی که CAT گوشی ناهموار «هوشمند» B15 را منتشر کرد، طوفانی به پا کرد. CAT B15 از نظر کیفیت فنی و کیفیت ساخت با استقبال خوبی روبرو شد. در حالی که CAT B15 مشخصات بالایی داشت، B25 چندان دور از این سطح نیست. CAT B25 از یک سیستم عامل اختصاصی استفاده می کند که سیستم های قدیمی نوکیا را مربوط به بیش از 10 سال پیش به یاد می آورد، اما بعداً به جزئیات بیشتری در مورد آن خواهیم پرداخت. صفحه نمایش 2.0 اینچی QVGA با وضوح 240 در 320 پیکسل با صفحه نمایش HD که اکثر کاربران تلفن های مدرن به آن عادت دارند، به همراه 256 مگابایت رم، 512 مگابایت حافظه داخلی، ظرفیت ذخیره سازی تا 8 گیگابایت از طریق کارت MicroSD و 2 مگاپیکسل خیلی دور است وقتی صحبت از دوربین به میان می آید، این گوشی به هیچ وجه به مشخصات برتر برخی از گوشی های برتر امروزی نزدیک نیست. CAT به وضوح برنامه های تلفن همراه خود را با B15 با هدف کاربران فنی تر تلفن همراه و B25 برای کسانی که ممکن است لزوماً با دنیای فناوری تلفن همراه به روز نباشند، مشخص کرده است. به یک لوله کش یا کارگر تونل فکر کنید، افرادی که (با وجود اینکه نیاز به استفاده از تلفن همراه دارند) به همه ویژگی های تلفن های پیشرفته نیاز ندارند، افرادی که فقط یک تلفن می خواهند. اینجاست که CAT B25 واقعا می درخشد. این گوشی دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب است و همچنین تا عمق 1.8 متری در برابر گرد و غبار و ضربه مقاوم است. این تلفنی است که به راحتی می تواند حتی در سخت ترین کارگاه های ساختمانی نیز زنده بماند. وزن این گوشی 161 گرم و ابعاد آن 125 × 57 × 22 میلی متر است که در دست بسیار ثابت است که برای سگمنت های خاص بسیار خوب است. این همان چیزی است که از یک تلفن مقاوم می خواهید.

عمر باتری، اتصال و ویژگی ها

این گوشی دارای یک باتری 1300 میلی آمپر ساعتی است که به هیچ وجه بزرگ نیست، اگر از گوشی هوشمند استفاده کنید، با اتصال استاندارد (در صورت وجود) نیم روز دوام خواهد آورد. با این حال، این یکی از آن گوشی ها نیست و باتری 1300 میلی آمپر ساعتی آن بیش از اندازه کافی است و به دستگاه تا 9.5 ساعت مکالمه مداوم و 13 روز زمان آماده به کار می دهد.

دوام و ویژگی ها

این گوشی دارای استاندارد IP67 است، به این معنی که ضد آب، ضد گرد و غبار و ضربه است. پوشیده از لاستیک ضخیم و نرم که مطمئناً در صورت سقوط مقداری از شوک را جذب می‌کند، CAT می‌گوید این تلفن پس از سقوط تا ارتفاع 1.8 متری همچنان قابل اعتماد است، اگرچه ما فکر می‌کنیم که از سقوط در ارتفاعات بالاتر Don’ جان سالم به در خواهد برد. این را بهانه ای برای انداختن گوشی به مدار پایین تر در نظر بگیرید زیرا نمی توانیم تضمین کنیم که بعد از آن کار خواهد کرد. صفحه نمایش در جلوی گوشی پیچ شده است و به نظر بسیار سفت و آرسل و موم شده است. گفته می شود این صفحه نمایش «مقاوم در برابر خش» است، حتی اگر از شیشه گوریلا گلس ساخته نشده باشد. تنها راه دسترسی به محفظه باتری/سیم کارت، باز کردن پیچ درب پشتی است. کاور توسط دو پیچ کوچک در جای خود ثابت می شود (ابزاری به همراه گوشی برای دسترسی به پشت گوشی ارائه می شود)، پس از اینکه در جای خود پیچ ​​شد، دیگر راهی برای برداشتن کاور وجود ندارد، که بسیار عالی است زیرا واقعا گوشی را می سازد. احساس ضد آب و بادوام کنید تست‌های غوطه‌وری ما بعد از جدا کردن مجدد گوشی، هیچ نشانه‌ای از وجود آب در داخل گوشی را نشان نداد. همانطور که قبلا ذکر شد، این تلفن دارای سیستم عامل خاص خود است، بنابراین بسیار ساده است. دفترچه تلفن استاندارد، سرویس پیام متنی، اتصال 2G (اینجا 3G یا WiFi وجود ندارد) و یک دوربین 2 مگاپیکسلی وجود دارد. صفحه اصلی و سیستم منو بسیار ساده با آیکون های زرد رنگ در پس زمینه مشکی طراحی شده است. همه آیتم های منو دارای توضیحات هستند.

اتصال داده 2G برای استفاده در صورت نیاز با دسترسی به یک مرورگر ساده بدون موتور جستجو در دسترس است. شما باید URL های صفحه وب را مستقیماً در آن وارد کنید. همچنین به ایمیل ها و پخش کننده رسانه دسترسی دارد که متاسفانه در آن زمان موفق به تست آن نشدیم. با این حال، ما انتظار داریم که بسیار ابتدایی باشد، و با توجه به فضای ذخیره‌سازی محدود موجود، فکر نمی‌کنیم که شما به طور منظم به هیچ یک از آلبوم‌های خود گوش نخواهید داد. در سمت چپ گوشی یک دکمه اختصاصی دوربین در بالای درگاه Micro USB لاستیکی قرار دارد. این یک ویژگی مفید است و به این معنی است که برای دسترسی به دوربین نیازی به جستجو در منوها ندارید. دوربین 2 مگاپیکسلی به خوبی عمل می کند که واقعاً انتظار می رود، تصاویر تولید شده به اندازه کافی شفاف هستند، اما انتظار نداشته باشید که چاپ راحت باشد، دوربین همچنین به یک لامپ چراغ قوه برای نور اضافی دسترسی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل کت CAT B25" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل کت CAT B25"، کلیک کنید.