نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art Lens مانت Sony E

بررسی تخصصی لنز سیگما 35 میلی‌متری f/1.4 DG DN Art Sony E Mount

لنز Sigma Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art لنز Sony E

یک لنز با زاویه دید عریض کلاسیک که برای سیستم‌های بدون آینه فول فریم E-mount سونی طراحی شده است، لنز Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art برای Sony E-mount پرچم‌دار سری Art است که دارای طراحی اپتیکال پیشرفته و طراحی پیشرفته است. -تاریخ، مشخصات شیک و طراحی روشن با حداکثر دیافراگم f/1.4 ارائه شده است که امکان کار در شرایط کم نور را فراهم می کند و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان برای دستیابی به جلوه های عمق میدان کم ارائه می دهد. و دارای دو عنصر کروی و عناصر با ضریب شکست بالا برای دستیابی به درجه قابل توجهی از وضوح است. همچنین دارای یک پوشش فوق العاده چند لایه است که کیفیت تصویر را با کاهش نور اضافی در صحنه و سایه ها بهبود می بخشد تا کنتراست و دقت رنگ را در شرایط نوری روشن بهبود بخشد.

متعادل کردن اپتیک ها یک طراحی بیرونی زیبا است که شامل یک حلقه دیافراگم فیزیکی است که می تواند برداشته یا قفل شود، به همراه یک سوئیچ حالت فوکوس اختصاصی و یک دکمه کنترل بصری و لمسی که از یک موتور پله ای استفاده می کند و در عین حال فوکوس سریع و تقریبا بی صدا را برای حالت ثابت ارتقا می دهد. برنامه های عکس و فیلم

این لنز به عنوان بخشی از خط هنری سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری ایده آل است.

لنز زاویه باز برای دوربین‌های بدون آینه فول فریم E-mount Sony طراحی شده است، اما می‌تواند با مدل‌های APS-C که فاصله کانونی معادل 52.5 میلی‌متر ارائه می‌کنند، استفاده شود.

حداکثر دیافراگم روشن f/1.4 مخصوصاً برای کار در شرایط نوری موجود مناسب است و کنترل وسیعی بر عمق میدان برای ایزوله کردن سوژه با فوکوس انتخابی فراهم می‌کند.

ساختار لنز: 15 عنصر در 11 گروه، شامل یک عنصر FLD با پراکندگی کم، یک عنصر ELD با پراکندگی فوق العاده کم، دو عنصر SLD پراکندگی ویژه و دو عنصر کروی.

یک پوشش چندگانه فوق العاده روی عناصر لنز اعمال می شود تا شعله ور شدن و شبح را به حداقل برساند و تصاویری با کنتراست غنی و رنگ خنثی تولید کند، حتی در شرایط نور پس زمینه، و از چسبیدن روغن و گریس برای تمیز کردن آسان جلوگیری می کند.

یک موتور پله‌ای یکپارچه فوکوس خودکار داخلی سریع و بی‌صدا را فراهم می‌کند که با الگوریتم AF بهینه‌سازی شده برای دستیابی به فوکوس نرم‌تر روی دوربین‌های ویژگی تکمیل می‌شود.

حلقه دیافراگم دستی را می توان برای تعویض دیافراگم صاف و بی صدا برای استفاده در برنامه های ویدیویی برداشت.

یک دکمه قفل فوکوس خودکار داخلی (AFL) که می توان عملکردهای اضافی را به آن اختصاص داد، دامنه عملکردهای موجود روی لنز را افزایش می دهد.

دیافراگم یازده باله دایره ای به کیفیت صاف و دلپذیر بوکه کمک می کند.

ساختار مقاوم در برابر آب و هوا با سرنیزه برنجی که دقت و استحکام نصب را بهبود می بخشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art Lens مانت Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art Lens مانت Sony E"، کلیک کنید.