ستاره منچسترسیتی در لیگ نخبگان؛ احتمال تقابل با استقلال و پرسپولیس

ستاره منچسترسیتی در لیگ نخبگان؛ احتمال تقابل با استقلال و پرسپولیس

آرسل:

تنها 8 روز دیگر به نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و درست زمانی که به نظر می رسید همه چیز به سمت ماندن ژائو کانسلو در بارسلونا پیش می رود، بازیکن پرتغالی پیشنهادی دریافت کرده که کار بارسا برای جذب این بازیکن را بسیار سخت می کند.

به گفته فابریزیو رومانو؛ گزارشگر سرشناس در عرصه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، تیم فوتبال الهلال عربستان پیشنهاد رسمی 41 میلیون یورویی به منچسترسیتی برای خرید قطعی کانسلو از منچسترسیتی ارائه کرده است که مطمئنا می تواند جلب توجه کند. این باشگاه

با این حال، مشخص نیست که آیا کانسلو شخصاً با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد یا خیر. زیرا او می خواهد حضور خود را در بارسلونا افزایش دهد. بارسا نیز تمایل خود را برای امضای قرارداد جدید با کانسلو اعلام کرده است، اما وضعیت مالی باشگاه اجازه خرید مطمئن بازیکن را به آنها نمی دهد. کاتالان ها امیدوار بودند که مدافع پرتغالی سیتی را مجبور کند پیشنهاد آنها را رد کند و با بازگشت به بارسا موافقت کند، اما پیشنهاد الهلال می تواند باعث شود که کانسلو به سرنوشت هموطنش ژائو فلیکس دچار شود. فلیکس که فصل گذشته به صورت قرضی در بارسا بازی می کرد و امیدوار بود یک فصل دیگر در جمع آبی ها بماند، پس از اینکه بارسلونا نتوانست او را از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد، به چلسی پیوست.

اگرچه کانسلو 30 ساله جایی در برنامه های استراتژیک پپ گواردیولا ندارد و شانس بازگشت او به منچسترسیتی بسیار اندک است، اما تیم انگلیسی مطمئنا ترجیح می دهد در انتقالی قطعی به همکاری خود با ستاره سابق یوونتوس و اینتر پایان دهد و یک امتیاز کسب کند. درآمد قابل قبول

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ستاره منچسترسیتی در لیگ نخبگان؛ احتمال تقابل با استقلال و پرسپولیس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ستاره منچسترسیتی در لیگ نخبگان؛ احتمال تقابل با استقلال و پرسپولیس"، کلیک کنید.