ساختن یک ورزشگاه جدید از بازسازی آزادی خیلی ساده‌تر است!

ساختن یک ورزشگاه جدید از بازسازی آزادی خیلی ساده‌تر است!

به گزارش خبرگزاری آرسل؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش در حاشیه مراسم تجلیل از کاروان های پارالمپیک کشورمان گفت: امیدواریم کاروان های پارالمپیک نیز بتوانند دل مردم را شاد کنند.

ما در المپیک پاریس 12 مدال گرفتیم اما همه مدال ها در 2 رده کسب شد، وی در پاسخ به این سوال که نه اینطور نیست؟ بیایید 20 کشور برتر مدال آور را در 2-3 رشته مقایسه کنیم. فراموش نکنیم که نماینده ما در کوهنوردی در آستانه مدال قرار داشت. ما در ژیمناستیک به فینال رسیدیم و اگر ناداوری در شمشیربازی نبود، روی سکو می رفتیم. به جز 4-5 کشور خاص که سرمایه گذاری زیادی کرده اند، همه کشورها اینگونه هستند.

وزیر ورزش گفت: طبیعی است که ژاپن در کشتی مدال های زیادی کسب کند یا ازبکستان در بوکس. فراموش نکنیم مدال های زیادی را بانوانی که شرایط خاصی دارند کسب کرده اند. شاید برای رسیدن به آن به زمان نیاز داریم. زنان ما کار بزرگی کردند و درست است که طلا نگرفتند، اما مدال هایشان از هر طلایی بیشتر بود.

هاشمی در خصوص ورزشگاه آزادی گفت: ساختن ورزشگاه از صفر بسیار راحت تر از ساخت ورزشگاه جدید است. ورزشگاهی که قدمت دارد و نمی توانیم دقت را فدای سرعت کنیم. بیش از پانصد نفر کار بزرگی انجام می دهند. 1200 میلیارد تومان برای مجموعه ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده است و دولت در نظر دارد این ورزشگاه را بازسازی کند.

وی در خصوص دنیا مالی ادامه داد: با من ملاقاتی نداشتند، من در پاریس بودم و تلفنی صحبت کردیم. آنها مسئول فدراسیون قایقرانی بودند و اعلام کردیم که هر نوع کمکی برای تسریع در روند توسعه در دستور کار ما خواهد بود. این مشکل نیز شبیه مسابقه امدادی است.

وزیر ورزش درباره کارهای ناتمام: مجموعه بزرگ ورزشگاه تهران ضریب اعتباری دارد، مصوبه دولت است و قانون است. انشاالله این موضوع پیگیری خواهد شد. برنامه توسعه ملی ورزش کشور که در راستای برنامه توسعه ورزش کشور است که به تصویب شورای ورزش رسیده و یک فاز آن تکمیل پروژه های ناتمام است. انشالله دولت جدید این پروژه های ناتمام را تکمیل خواهد کرد.

وی درباره اینکه آیا کاروان پارالمپیک را تا پاریس همراهی می کند یا خیر، گفت: نه، نیستم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساختن یک ورزشگاه جدید از بازسازی آزادی خیلی ساده‌تر است!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساختن یک ورزشگاه جدید از بازسازی آزادی خیلی ساده‌تر است!"، کلیک کنید.