زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر

زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر

فرمانده انتظامی شهرستان رای از دستگیری چند سارق که با جعل هویت از مسافران قصد زورگیری از مسافران خود را داشتند خبر داد.

به گزارش آرسل، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت: با توجه به افزایش سرقت های خشن از مسافران در هفته های اخیر در شهرستان رای، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت. شهرستان و این کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات کارشناسی متوجه شدند سارقان زن و مرد جوانی هستند که در کسوت مسافر سوژه های خود را برداشته و در طول مسیر گوشی تلفن همراه، کارت بانکی، وجوه نقد و غیره را از آنها گرفته اند.

وی ادامه داد: با دریافت این اطلاعات و با اقدام فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی روز سوم مردادماه مخفیگاه سارقان را در شهرستان رای شناسایی و روز گذشته با مقامات قضایی هماهنگ و پس از کسب مجوزهای لازم، محل را ترک کردند. آنها به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی پلیس هر دو متهم دستگیر و خودروی آنها توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و بازجویی از آنها گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی و 10 فقره سرقت دیگر اعتراف کرد. همچنین سه نفر نیز تاکنون شناسایی و به پلیس آگاهی ارجاع شده اند.

طرهانی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خاطرنشان کرد: این افراد برای سیر مراحل کیفری بیشتر به دادسرای شهرستان روی فرستاده شدند. تحقیقات تکمیلی در مورد این موضوع هنوز ادامه دارد.

وی به مردم توصیه کرد به عنوان مسافربری سوار خودروهای مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی یا تاکسی اینترنتی استفاده کنند.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر"، کلیک کنید.