نقد و بررسی گوشی موبایل هواوی مدل HUAWEI P50 POCKET PREMIUM EDITION با حافظه 512 گیگابایت و رام 12 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل HUAWEI P50 POCKET PREMIUM EDITION با 512 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم

شیک ترین گوشی هوشمند تاشو

معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند زیبا و تاشو HUAWEI. از مناظر خیره کننده از صفحه نمایش بزرگ و ویژگی های نوآورانه در حالت تاشو لذت ببرید و دستگاهی همه کاره برای باز کردن دنیای خود در اختیارتان قرار دهد.

جدیدترین گوشی هوشمند تاشو هوآوی، P50 Pocket، بازگشتی به گوشی های تاشو قدیمی است. مانند Motorola Razr بسته می شود اما صفحه کلید ندارد. در عوض، آن را به یک گوشی هوشمند 6.9 اینچی تبدیل می کند.

درخشش سفید الماسی با درخشش فوق العاده روی شیشه میکرو. به لطف این طراحی ریز مجسمه سه بعدی، می توانید هنر نور را در کف دست خود احساس کنید.

یک ترکیب طلایی

HUAWEI P50 Pocket Edition Premium، با همکاری طراح Haute Couture، Iris Van Herpen، دارای سبکی خیره کننده از الگوهای ارگانیک کمانی با رنگ طلایی خیره کننده است که عنصری از زندگی ارگانیک و جنبشی را به فناوری پیشرفته موبایل می بخشد.

در چین و برخی از نقاط جهان، P50 Pocket در نسخه های سفید، مشکی و طلایی ممتاز موجود است. در ایران فقط نسخه Premium (نسخه بررسی شده) را دریافت خواهیم کرد. حدس می زنم هواوی می داند که ایرانی ها برای همه چیز فقط مدل های برتر می خواهند.

مشخصات

  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 888 4G
  • صفحه نمایش: OLED 6.9 اینچی تاشو، 2790 x 1188 پیکسل (بومی). 1.04 اینچ OLED، 340 x 340 پیکسل (کاور)
  • سیستم عامل: اندروید 11، EMUI 12.01
  • دوربین های عقب: 13 مگاپیکسل فوق عریض، 40 مگاپیکسل با زاویه باز اولیه، 32 مگاپیکسل فوق عریض
  • دوربین جلو: 10.7 مگاپیکسل
  • حافظه: 512 گیگابایت (کارت حافظه نانو قابل ارتقا تا 256 گیگابایت)؛ 12 گیگابایت رم
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعت غیر قابل جابجایی
  • وزن: 190 گرم

P50 Pocket Premium Edition که با همکاری طراح مد هلندی Iris van Herpen ساخته شده است، الگوهای پر مانند امضای خود را در نمای بیرونی طلایی گوشی هوشمند تاشو نشان می دهد.

بسته بندی P50 Pocket Premium Edition بسیار ظریف است. حتی خود بسته بندی، به شکل یک جعبه طلایی بزرگ با درب، که دارای همان برش های “پر” برای وحدت موضوع است، بسیار پیچیده است. و برخلاف برخی از گوشی های هوشمند پرچمدار، این گوشی هوشمند تاشو با یک شارژر در جعبه عرضه می شود. همچنین امکان افزایش حافظه از طریق اسلات کارت حافظه نانو را دارد.

برنامه ریزی کنید

انعطاف در فرم و عملکرد

انعطاف پذیری بدون درز

لولای چند بعدی که با مواد نوآورانه تقویت شده است، به‌صورت یکپارچه تا می‌شود و بدون هیچ نشانه‌ای از چین خوردگی باز می‌شود و فوراً از یک گوشی هوشمند جیبی به یک گوشی هوشمند تمام صفحه ممتاز تبدیل می‌شود.
* جلوه بصری صاف ممکن است در طول زمان در استفاده واقعی متفاوت باشد. لطفا به محصول واقعی مراجعه کنید.

P50 Pocket Premium Edition (جیب) با الگوهای برجسته “پر” در بیرون واقعا شیک و زیبا به نظر می رسد. فقط با گرفتن آن در دست لباس شما را فوراً بلند می کند.

فقط با در دست گرفتن گوشی Huawei P50 Pocket Premium Edition سطح مد شما بالا می رود. در حالی که نمای بیرونی حس فلزی دارد، در واقع از شیشه ساخته شده است. فقط کناره ها و فریم Pocket P50 از فلز ساخته شده است. و در هنگام استفاده از گوشی مقداری اثر انگشت یا لکه در بیرون وجود دارد.

ممکن است در عکس های مطبوعاتی خنده دار به نظر برسد، اما در زندگی واقعی عادی به نظر می رسد. یک پنل گرد 1 اینچی در قسمت بیرونی زیر همان ماژول دوربین پشتی گرد وجود دارد، بنابراین می‌توانید اعلان‌ها را هنگام تا شدن گوشی هوشمند مشاهده کنید.

وزن آن تنها 190 گرم است و در جیب آن واقعا سبک است. هنگامی که تا می شود، طراحی صدفی آن به این معنی است که به راحتی می تواند در هر یک از جیب های شلوار شما قرار گیرد. همچنین هنگام تا شدن جیب هیچ شکاف قابل مشاهده ای وجود ندارد. این برخلاف Samsung Galaxy Flip3 است که در آن می توانید شکافی را در لولا مشاهده کنید.

وقتی P50 تا شده در جیب است، هیچ چیز قابل مشاهده نیست. همچنین باز کردن Pocket با یک دست بسیار راحت تر از Flip3 بود. نکته منفی این است که لولای جیب P50 کمی شل است و به اندازه Flip3 سفت نیست. اما من باز کردن آسان با یک دست را بدون ترس از افتادن گوشی ترجیح می دهم.

من همچنین متوجه شدم که Pocket هنگام باز کردن کاملاً افقی قرار نمی گیرد. این امر به ویژه زمانی صادق است که از پهلو به آن نگاه کنید و به اندازه کافی نزدیک شوید. نکته کوچک این است که صفحه نمایش 6.9 اینچی باز شده واقعاً واضح به نظر می رسد.

وقتی باز می شود، کاملاً صاف قرار نمی گیرد. اما برای فهمیدن باید به اندازه کافی دقیق نگاه کنید. در حالی که هنوز یک چین قابل مشاهده در محل باز شدن جیب P50 وجود دارد، اما به اندازه چین Flip3 مشخص نیست. و هنگامی که در حال بازی یا گشت و گذار در شبکه های اجتماعی هستید، حتی متوجه چروک شدن آن نخواهید شد.

هنگام باز کردن صفحه نمایش، چین همچنان قابل مشاهده است.

مناظر شگفت انگیز

نسبت تصویر 21:9 صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی، تجربه های بصری جذابی را ارائه می دهد. نرمی را با نرخ تازه سازی صفحه نمایش تا 120 هرتز2 تجربه کنید. طیف گسترده P3 بیش از 1 میلیارد رنگ را برای رنگ ها و تصاویر واقعی ارائه می دهد. تابش خیره کننده و خیره کننده را با لایه نانو نوری از بین ببرید. کنترل نوری PWM 1440 هرتز با فرکانس بالا 3 مشاهده راحت را حتی در شرایط نور کم تضمین می کند.

دوربین

Pocket دارای یک سیستم دوربین سه گانه پشتی است که از یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی (MP) با زاویه دید عریض، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 32 مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل شده است. این دوربین فاقد زوم اپتیکال موجود در P50 Pro است. با این حال، Pocket دو فاصله کانونی با زوم دیجیتال 2x و 5x ارائه می دهد.

زاویه فوق العاده عریض

زاویه باز

زوم دیجیتال 2 برابر

عکس های گرفته شده با P50 Fold: احتمالاً می خواهید از گزینه زوم دیجیتال 5 برابری P50 Pocket اجتناب کنید. در روزهای آفتابی روشن، تصاویر گرفته شده با استفاده از Pocket با محدوده دینامیکی بالا با دوربین اصلی واقعاً خوب به نظر می رسند. جزئیات بسیار خوبی وجود دارد، حتی در مناطق سایه، با رندر پیکسل بسیار واضح.

عکاسی در حالت شب نیز بسیار مناسب است. اما نه به خوبی آنهایی که با آیفون 13 پرو گرفته شده اند، همانطور که می توانید نویز قابل مشاهده را مشاهده کنید. بهتر است در حالت شب و حالت عادی (به میزان کمتر) از فاصله کانونی 5 برابری خودداری کنید زیرا پیکسل ها و نویز زیادی در تصویر وجود دارد.

حالت شب برای P50 Pocket مناسب است. (عکس: ترور تان)

این دوربین دارای یک حالت فلورسانس منحصر به فرد است که از نور ماوراء بنفش در ماژول دوربین عقب خود برای روشن کردن اجسام استفاده می کند. این حالت باید در تاریکی استفاده شود و تصاویر جالبی ارائه می دهد. با این حال، این بیشتر یک ترفند است.

ببینید چگونه جهان در حال تغییر روش کار شما است

فناوری کاملاً جدید Ultra Spectrum Image از HUAWEI XD Optics و True-Chroma Image Engine استفاده می کند که وضوح و دید نور را بهبود می بخشد تا جزئیات طبیعی و رنگ های زنده را برای عکاسی شگفت انگیز و واقعی نشان دهد.

پرتره فوق العاده، فوق العاده حرفه ای

با آشکار کردن رنگ پوست با دوربین Ultra Spectrum Matrix4، بافت ها و جزئیات را مانند قبل ثبت کنید و خطوط طبیعی و زیبای خود را آشکار کنید.

نشان دهید که رنگ چه کاری می تواند انجام دهد. موتور تصویربرداری True-Chroma صفحه نمایش را با رنگ های واقعی بهبود می بخشد و ویژگی های ظریف و تفاوت های رنگی را زنده می کند.

زیبایی را در تاریکی ثبت کنید. شرایط نور کم هرگز منجر به یک جسم تاریک نمی شود. با ماتریس دوربین Ultra Spectrum به هر عکسی شادابی و وضوح بیاورید.

نزدیک‌تر شوید بافت‌های ظریف و جزئیات باورنکردنی را در عکس ماکرو 2.5 سانتی‌متری بسیار نزدیک ثبت کنید. سورپرایزهای غیر منتظره را ارائه دهید.

چشم انداز وسیع تری را کشف کنید. دوربین عقب 120 درجه فوق عریض 5 اتمسفر و جزئیات رنگارنگ تری را به عکس شما می آورد.

راز را فاش کن عکاسی فلورسنت رنگ‌ها و الگوهایی را که تا به حال دیده نشده‌اند را با طیفی خارق‌العاده زنده می‌کند. شاهکار هنر و فیزیک.
*فقط برای تصویر. تصویر از مدل BAL-AL00 گرفته شده است. موضوعات ابزار خلاق هستند. این ویژگی ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد. لطفاً به کاربرد واقعی مراجعه کنید.

برای سلفی های شگفت انگیز ورق بزنید

دوربین عقب را برای سلفی با ضربه زدن روی صفحه فعال کنید، سپس عکس های فوق العاده واضح با نور و وضوح عالی دریافت خواهید کرد. روشی جدید سطح سلفی گرفتن را بهبود می بخشد.

هرگز چیزی را از دست ندهید

بررسی اعلان‌ها، دریافت تماس و گرفتن عکس‌های سلفی سریع با ویجت‌های سرویس روی صفحه آسان می‌شود. ناوبری ورودی و دسترسی به کنترل‌های موسیقی به شما آسایش بی‌نظیری را می‌دهد، چه باز یا بسته، چه در داخل یا خارج.

از نظر هنری نامحدود

طراحی تم های متحرک با باز یا جمع شدن تغییر می کند. مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سبک خود را نشان دهید.

مراقب خودت، سلامتی و زیبایی باش

عملکرد تشخیص ضد آفتاب 7 می تواند بررسی کند که آیا صورت شما به خوبی پوشانده شده است تا به شما در محافظت بهتر از پوست کمک کند.

باتری کوچکتر بهتر شده است

همیشه به کار خود ادامه دهید باتری 4000 میلی آمپر ساعتی 8 با 40 وات HUAWEI SuperCharge9 به شما امکان می دهد هنگام انجام فعالیت های مختلف شارژ کنید.

برای محافظت بیشتر تا کنید

حریم خصوصی شما مهم است حالت Super Privacy Mode را فعال کنید تا وقتی HUAWEI P50 تا شده است، میکروفون، دوربین یا GPS خود را خاموش کنید.

دسترسی ایمن، تا شدن یا باز شدن

گذرواژه‌ها… باز کردن قفل با اسکن چهره و باز کردن قفل با اثر انگشت با یک نگاه یا لمس به HUAWEI P50 خود می‌رسانند تا سریع و آسان وارد HUAWEI P50 شوید، خواه باز باشد یا تاشده با حالت باز کردن قفل، با باز کردن قفل با چهره یا اثر انگشت وارد شوید.

لوازم جانبی و هیجان انگیز

HUAWEI P50 خود را با لوازم جانبی پویاتر کنید.

  • با طراحی با گوشه های گرد نمایشگر، طول مورب صفحه نمایش خارجی با یک مستطیل استاندارد 6.9 اینچی مطابقت دارد (منطقه قابل مشاهده واقعی کمی کوچکتر است). صفحه نمایش از چندین فروشنده با پارامترهای سازگار در دسترس است. با این حال، به دلیل تفاوت در راه حل های فنی آنها، ممکن است تفاوت های جزئی در جلوه های نمایش در صفحه های مختلف وجود داشته باشد.
  • نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز برای برنامه ها و سناریوهای خاص در دسترس است.
  • کم نور PWM با فرکانس بالا 1440 هرتز برای سناریوهای خاص در نور کم در دسترس است.
  • ماتریس دوربین Ultra Spectrum شامل یک دوربین 40 مگاپیکسلی True-Chroma، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین 32 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور چند طیفی 10 کانالی، یک نورپرداز Ultra Spectrum و یک لیزر است. AF
  • 120 درجه مشخصات لنز دوربین است. محدوده میدان دید در شرایط واقعی استفاده ممکن است کمتر باشد.
  • فقط برای کاربردهای خاصی قابل اجرا است و ممکن است از بازاری به بازار دیگر متفاوت باشد. برخی از ویژگی ها نیاز به ارتقاء HOTA دارند. لطفاً به کاربرد واقعی مراجعه کنید.
  • این محصول برای استفاده پزشکی نیست. این ویژگی ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد. نتیجه تشخیص فقط برای مرجع است، لطفاً به استفاده واقعی مراجعه کنید.
  • مقدار معمولی ظرفیت اسمی باتری 3900 میلی آمپر ساعت است. بر اساس نتایج تست آزمایشگاهی HUAWEI. عمر واقعی باتری به شرایط استفاده واقعی بستگی دارد.
  • فقط شارژ سیمی پشتیبانی می شود. 40 وات حداکثر توان شارژ است و تنها با استفاده از شارژر و کابل انحصاری 40 واتی HUAWEI SuperCharge می توان به آن رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل هواوی مدل HUAWEI P50 POCKET PREMIUM EDITION با حافظه 512 گیگابایت و رام 12 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل هواوی مدل HUAWEI P50 POCKET PREMIUM EDITION با حافظه 512 گیگابایت و رام 12 گیگابایت"، کلیک کنید.