نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A73 5G ظرفیت 256 گیگابایت رام 8 گیگابایت

بررسی تخصصی تلفن همراه سامسونگ گلکسی A73 5G، ظرفیت 256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم

گلکسی A73 5G

*تصویر برای اهداف تصویری شبیه‌سازی شده است.**در دسترس بودن رنگ و مدل ممکن است بسته به کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد.***Galaxy A73 5G دارای رتبه IP67 است. بر اساس شرایط آزمایش غوطه وری تا عمق 1 متر در آب شیرین به مدت حداکثر 30 دقیقه. فقط در برابر فشار کم آب ایمن است.

طراحی باریک و سبک
صفحه نمایش 6.7 FHD+ sAMOLED+ 120 هرتز
دوربین 108 مگاپیکسلی با وضوح بالا
2 روز باتری

5G با برق وصل روشن می شود

زمان ورود به فصل بعدی فرا رسیده است. اتصال فوق سریع 5G تجربه‌های روزمره تلفن همراه شما را می‌برد و آنها را با سرعت‌های سطح بعدی سوپرشارژ می‌کند. با پخش مداوم، اشتراک گذاری فوری و قدرت تبدیل افکار خود به عمل در یک چشم به هم زدن. *در دسترس بودن شبکه 5G و سرعت واقعی ممکن است بسته به کشور، ارائه دهنده شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد.

قدرت چند رسانه ای

Galaxy A73 5G با پشتیبانی از Snapdragon® 778G 5G، سبک زندگی چندرسانه ای تلفن همراه شما را با بازی های سطح بالا، هوش مصنوعی شتاب یافته برای عملکرد هوشمندتر و تجربه عکاسی برتر، کاملا متحول می کند. زمانی که به مقدار بیشتری نیاز دارید، RAM Plus افزایش بیشتری در حافظه رم مجازی فراهم می کند. *مدل های رم 8 گیگابایتی تا 8 گیگابایت حافظه داخلی و مدل های رم 6 گیگابایتی تا 6 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می کنند که می توان از آن به عنوان حافظه مجازی برای بهبود عملکرد برنامه استفاده کرد.**مقادیر در مقایسه با Galaxy A72 بر اساس آزمایشگاه داخلی محاسبه می شود. تست کنید، به نتایج تبدیل شوید.***Snapdragon توسط Qualcomm Technologies, Inc. و/یا شرکت های تابعه آن.****Snapdragon یک علامت تجاری یا علامت تجاری ثبت شده Qualcomm Incorporated است.

خاطراتت را حفظ کن

این خیلی زیاد است. با 256 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت microSD تا 1 ترابایت، فضایی برای لحظات ارزشمند خود دارید. * ظرفیت رم و حافظه داخلی ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد. در دسترس بودن فضای ذخیره سازی واقعی ممکن است بسته به نرم افزار از پیش نصب شده متفاوت باشد * کارت MicroSD به طور جداگانه فروخته می شود. در دسترس بودن ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد.

زیباترین ابزار تغییر بازی

خطوط ظریف گلکسی A73 5G برای عملکرد و زیبایی شناسی بهینه به دقت طراحی شده اند. حاشیه‌های بسیار باریک، صفحه‌نمایش فوق‌العاده سبک و بدنه دوربین بدون درز با لبه‌های محیطی در یک قاب باریک‌تر با عمر باتری بیشتر گرد هم آمده‌اند.

Galaxy A73 5G را در 360 درجه ببینید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A73 5G ظرفیت 256 گیگابایت رام 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A73 5G ظرفیت 256 گیگابایت رام 8 گیگابایت"، کلیک کنید.