نقد و بررسی دوربین دیجیتال نیکون Nikon Coolpix P1000

بررسی دوربین نیکون Coolpix P1000

زوم 3000 میلی متری باورنکردنی فیلمبرداری 4K Ultra HD. RAW (NRW)، ماکرو، تاخیر زمانی و سایر ویژگی های منحصر به فرد.

دوربین نیکون Coolpix P1000 ساخت شرکتنیکونبا زوم 125 برابری، بار دیگر کاربران خود را شگفت زده کرد و جایگزین مدل قبلی خود، دوربین سوپرزوم نیکون Coolpix P1000 شد. نیکون P1000 دارای سنسور 16 مگاپیکسلی BSI CMOS است و این دوربین دارای لنز با فاصله کانونی 24.3000 میلی متر است، این دوربین دارای زوم دیجیتال 250 برابر Dynamic Fine است که با این قابلیت فاصله کانونی نیز به 6000 میلی متر می رسد. در کنار این قدرت زوم و فاصله کانونی زیاد، یک سیستم تثبیت کننده حرفه ای 5 استاپ در این دوربین تعبیه شده است تا تله فوتو را در بهترین شرایط ثبت کند. همچنین یک صفحه نمایش 3.2 اینچی نیمه چرخشی 921000 نقطه و یک منظره یاب الکترونیکی با 2.36 میلیون نقطه در پشت دوربین وجود دارد. علاوه بر این، دوربین نیکون P1000 می تواند ویدیوهایی با وضوح 4K UHD با سرعت 25 یا 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین نیکون Coolpix P1000 همچنین از میکروفون خارجی از طریق درگاه 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند.

لرزش دوربین هنگام عکاسی با زوم بالا نیز می تواند کمی نگران کننده باشد، زیرا در این حالت، زمانی که دوربین در حداکثر زوم است، کوچکترین لرزش می تواند حتی روی سه پایه تاثیر بگذارد. هنگام استفاده از دوربین در این حالت می توانید از کنترل از راه دور ML-L7 استفاده کنید. برای زوم کردن، گرفتن عکس و انجام تنظیمات دیگر از راه دور تا بتوانیم بهترین عکس را در حالت ثابت بگیریم، به لطف SnapBridge می توانیم به راحتی و به سرعت تصاویری را که ضبط کرده ایم روی تلفن همراه خود انتقال دهیم. دوربین نیکون P1000 همچنین از Wi-Fi داخلی و بلوتوث برای اتصال استفاده می کند.

سنسور 16 مگاپیکسلی BSI CMOS

سنسور دوربین نیکون P1000 از نوع 16 مگاپیکسلی BSI و CMOS می باشد، سنسور این دوربین کیفیت تصویر قابل قبولی دارد و می تواند تصاویر خوبی را در بازه ISO بین 100 تا 6400 ثبت کند همچنین این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K UHD در رزولوشن 25 را دارد. و 30 فریم بر ثانیه

بزرگنمایی 125 برابر با سیستم تثبیت کننده نوری دوگانه

زوم فوق العاده نیکون P1000 امکان زوم تصویر را تا 125 برابر در صورت وجود هیچ شیئی در دسترس شما فراهم می کند و اگر نمی توانید یک شی را با چنین بزرگنمایی مشاهده کنید، می توانید تمام اشیاء را ضبط کنید سیستم در اینجا مفید خواهد بود، این سیستم با بزرگنمایی 250 کار می کند، بنابراین فاصله کانونی 6000 میلی متر می شود، سیستم تثبیت کننده 5 استاپ اپتیکال دوگانه این دوربین نیز عملکرد خوبی برای اطمینان از بهترین نتیجه دارد.

دید سینمایی خود را زنده کنید

فیلمبرداری 4K Ultra HD با صدای استریو

از انعطاف‌پذیری باورنکردنی لنز Nikon COOLPIX P1000 و حسگر تصویر با کیفیت بالا برای ایجاد محتوای ویدیویی خیره‌کننده با کیفیت 4K UHD (3840 x 2160 در 30p) با صدای استریو واقعی استفاده کنید. برای کنترل بیشتر بر روی ویدیوهای خود، حالت دستی به شما امکان می‌دهد در حین ضبط فوکوس، نوردهی و موارد دیگر را تنظیم کنید.

صفحه نمایش و منظره یاب

Nikon P1000 دارای یک صفحه نمایش LCD 3.2 اینچی کاملا قابل چرخش است که به کاربر امکان فیلمبرداری زنده، مشاهده تصاویر و فیلم های ضبط شده را می دهد. این دوربین همچنین دارای منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 میلیون نقطه ای است، بنابراین می توانید به سبک سنتی که بسیار محبوب است عکس بگیرید. هنگامی که نیاز به کنترل دوربین از راه دور دارید، با ML-L7 (عملکرد بی سیم)، می توانید تنظیمات دوربین مانند زوم کردن، دیافراگم دوربین و غیره را تغییر دهید. علاوه بر این، پس از عکاسی از طریق Nikon SnapBridge، Wi-Fi و بلوتوث، عکس‌های خود را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید. سنسور 16 مگاپیکسلی CMOS-BSI می تواند تصاویر دقیقی با حساسیت بین ISO 100 تا 6400 و همچنین فیلم های 4k UHD با سرعت 30 یا 25 فریم بر ثانیه بگیرد.

با یک گوشی هوشمند سازگار عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید

سازگار با SnapBridge

به لطف برنامه SnapBridge نیکون برای iOS® و Android™، فوراً عکس‌های بزرگنمایی شده شگفت‌انگیز COOLPIX P1000 را در رسانه‌های اجتماعی به نمایش بگذارید. SnapBridge به راحتی با دوربین‌های Nikon Bluetooth/Wi-Fi® مانند COOLPIX P1000 جفت می‌شود و به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را مستقیماً از دوربین به تلفن هوشمند خود ارسال کنید، سپس آنها را ویرایش و به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین دیجیتال نیکون Nikon Coolpix P1000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین دیجیتال نیکون Nikon Coolpix P1000"، کلیک کنید.