نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM

بررسی لنز سونی FE 24-70mm f/2.8 GM

لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM این با سه عنصر غیرکروی ساخته شده است، از جمله یک عنصر جدید و بسیار دقیق XA (غیر کروی) که انحراف را کاهش می دهد و وضوح عالی را در سراسر محدوده زوم و دیافراگم ارائه می دهد. وضوح عالی این لنز را می توانید گوشه به گوشه تصویر ببینید. علاوه بر این، المنت شیشه ای ED (پراکندگی بسیار کم) و عنصر شیشه ای Super ED انحراف رنگی را به حداقل می رساند و در عین حال وضوح و بوکه را به بهترین شکل ممکن بدون هیچ رنگ غیرطبیعی ثبت می کند.

این لنز دارای دیافراگم 9 تیغه ای است که شکل تقریباً دایره ای را در تمام تنظیمات حفظ می کند و با پوشش اصلی Nano AR سونی پوشانده شده است تا انعکاس ها را سرکوب کند و کنتراست و وضوح استثنایی ارائه دهد.

لنز جدید FE 24-70mm F2.8 GM دارای سیستم فوکوس مستقیم SSM (Super Sonic Motor) است که به لطف مجموعه جدیدی از الگوریتم‌ها که عناصر لنز را سریع و دقیق قرار می‌دهند، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. این موتور بسیار نرم و بی صدا بوده و برای عکاسی ایده آل است.

برای کامل کردن ویژگی‌ها و به حداکثر رساندن قابلیت استفاده، لنز در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است و دارای طراحی جمع‌وجور و ساده است که شامل یک سوئیچ AF/MF و همچنین دکمه‌های نگه‌داشتن فوکوس، قفل زوم و دکمه‌های آزاد کردن هود است.

بزرگنمایی استاندارد تغییر کرده است

Sony FE 24-70mm f/2.8 GM که به دلیل تطبیق پذیری آن، یک لنز تله فوتو با زوم سریع و استاندارد، عریض به کوتاه است که دارای اپتیک پیشرفته G Master، طراحی فیزیکی قوی، و حداکثر دیافراگم با دیافراگم ثابت / است. 2.8 گنجانده شده است. لنز 24-70 میلی‌متری f/2.8 یک لنز همه‌کاره، یک انتخاب عالی برای همه چیز از مناظر گرفته تا ورزش و سوژه‌های پرتره است.

طراحی نوری منحصر به فرد

  • این لنز که بخشی از سری G Master سونی است، برای دستیابی به وضوح و وضوح بسیار بالا با اصلاح طیف گسترده ای از انحرافات کروی و کروماتیک طراحی شده است.
  • از سه عنصر غیر کروی در طراحی لنز، یکی از عناصر XA با سطح دقت بالاتری برای کاهش موثر آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما و سایر انحرافات تک رنگ در تصاویر است.
  • یک عنصر با پراکندگی بسیار کم و یک عنصر Super ED در طراحی لنز گنجانده شده‌اند که به کنترل انحرافات رنگی و کاهش حاشیه‌های رنگ برای وضوح و دقت بیشتر رنگ کمک می‌کنند.
  • حداکثر دیافراگم ثابت روشن f/2.8 عملکرد ثابتی را از موقعیت های زاویه باز تا فاصله کانونی تله فوتو حفظ می کند و همچنین امکان کنترل انتخابی فوکوس را فراهم می کند.
  • پوشش نانو AR برای کاهش انعکاس سطح، تابش خیره کننده و هاله برای بهبود کنتراست و رندر رنگ در شرایط نوری روشن اعمال می شود.
  • دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت دلپذیر بوکه در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

فوکوس سریع و عملکرد قابل اعتماد

  • موتور فوکوس خودکار موجی Super Sonic Direct Drive و مکانیسم فوکوس داخلی، فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا و دقیق را تضمین می‌کند و در عین حال به کنترل فوکوس دستی طبیعی و بصری کمک می‌کند.
  • یک دکمه نگه داشتن فوکوس و یک سوئیچ AF/MF روی لوله لنز برای کنترل لمسی بصری و دسترسی سریع به تنظیمات انتخاب شده وجود دارد.
  • طراحی آرسل و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت عملکرد را در شرایط سخت بهبود می بخشد و حلقه های کنترل لاستیکی در دماهای پایین تر عمل می کنند.

قیمت و خرید

قیمت محصول “لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM” اکنون 77,890,000 تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM"، کلیک کنید.