نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM Lens

لنز Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM

لنز Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM با فاصله کانونی 24-70 میلی متر و دیافراگم 2.8، عملکرد اپتیکی لنزهای زوم حرفه ای استاندارد را بهبود می بخشد و طیف گسترده ای از فواصل کانونی رایج و جهانی را پوشش می دهد و آن را به یکی از بهترین لنزهای کانن تبدیل می کند. لنزهای سری L به طور کلی از بهترین لنزهای موجود در بازار هستند. از زاویه عریض گرفته تا پرتره، این لنز همچنین دارای حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 است تا از کار در شرایط نوری دشوار و کنترل بیشتر بر عمق میدان بهره ببرد. این لنز همچنین با طراحی اپتیکال پیشرفته خود مشخص می شود که شامل یک عنصر Super UD و دو عنصر UD است که انحراف رنگی و انحراف رنگی را برای دستیابی به دقت و وضوح رنگ بالا کاهش می دهد. سه عنصر کروی نیز مشخص شده‌اند که اعوجاج و انحرافات کروی را به حداقل می‌رسانند تا وضوح را بهبود بخشد. علاوه بر عناصر جداگانه، پوشش Super Spectra برای کنترل شعله ور شدن و هاله ها برای کنتراست بالا و بهترین رنگ اعمال می شود.

موتور اولتراسونیک حلقه ای شکل و پردازنده پرسرعت با الگوریتم AF بهینه شده، فوکوس خودکار سریع و بی صدا را تضمین می کند. این لنز از یک پوشش ضد گرد و غبار و ضد آب تشکیل شده است، در حالی که یک پوشش فلوئور در پشت و جلوی لنز باعث کاهش اثر انگشت و لکه می شود. دیافراگم 9 لبه گرد زمینه ای نرم و زیبا می دهد. اهرم قفل زوم موقعیت زوم را در انتهای موقعیت عریض برای حمل و نقل ایمن قفل می کند در حالی که به دوربین های EOS DSLR متصل است.

لنز f/2.8 24-70mm همچنین دارای تعادل نوری اصلاح شده، حلقه USM و مکانیزم فوکوس داخلی برای ارائه فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق و همچنین فوکوس دستی مداوم است. علاوه بر این، این لنز ضد آب است و دارای یک پوشش محافظ فلوئور بر روی عناصر در معرض برای استفاده در محیط های آزمایشی است.

  • زوم استاندارد برای دوربین های DSLR EF Canon فول فریم طراحی شده است، اما می تواند در مدل های APS-C که محدوده فاصله کانونی 38.4 تا 112 میلی متر را ارائه می دهند، استفاده شود.
  • حداکثر دیافراگم ثابت روشن f/2.8 روشنایی ثابتی را در سراسر محدوده زوم و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان برای کار با تکنیک‌های فوکوس انتخابی فراهم می‌کند.
  • یک عنصر پراکندگی فوق العاده کم و دو عنصر شیشه ای با پراکندگی بسیار کم به طور قابل توجهی حاشیه رنگ و انحراف رنگی را برای وضوح و دقت رنگ بالا کاهش می دهند.
  • سه عنصر کروی برای بهبود وضوح و تصویربرداری دقیق، انحرافات و اعوجاج کروی را به حداقل می رساند.
  • پوشش Super Spectra روی عناصر جداگانه اعمال می شود تا شبح و شعله ور شدن را به حداقل برساند تا کنتراست بیشتر و خنثی بودن رنگ هنگام کار در شرایط نوری روشن انجام شود.
  • یک موتور حلقه اولتراسونیک (USM) همراه با طراحی فوکوس داخلی، الگوریتم های فوکوس بهینه و یک پردازنده پرسرعت برای ارائه فوکوس خودکار سریع، دقیق و بی صدا و همچنین فوکوس دستی ثابت استفاده می شود.
  • دیافراگم نه تیغه ای به کیفیت فوکوس بهینه کمک می کند، که به هنگام استفاده از تکنیک های عمق میدان کم و فوکوس انتخابی کمک می کند.
  • یک پوشش محافظ فلوئور روی عناصر جلو و عقب اعمال می شود تا در برابر اثر انگشت و لکه مقاومت کند و تمیز کردن این عناصر را به میزان قابل توجهی آسان کند.
  • به عنوان یکی از اعضای سری L، این لنز در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می شود تا در شرایط محیطی سخت کار کند.
  • یک اهرم قفل زوم موقعیت بزرگنمایی را در انتهای عریض ایمن می کند تا یک فرم فشرده را حفظ کند و از لنز در هنگام عدم استفاده محافظت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM Lens"، کلیک کنید.