نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 50mm f/1.2 GM

سونی با سریعترین لنز G Master خود، FE 50mm f/1.2 وارد میدان شده است

سرعت و وضوح باور نکردنی

لنز Sony FE 50mm f/1.2 GM با ترکیب سرعت، تطبیق پذیری و کیفیت، یک لنز با فاصله کانونی معمولی ساده است که برای عکاسی روزمره با طراحی درخشان f/1.2 و اپتیک پیشرفته، قابل حمل و سبک باقی می ماند. لنزهای سری G Master تاکید ویژه ای بر وضوح و بوکه دارند و این لنز 50 میلی متری f/1.2 همچنین دارای سیستم فوکوس پیشرفته برای رفع نیازهای عکاسی و فیلمبرداری و همچنین طراحی فیزیکی قابل اعتماد است که استفاده از آن آسان و بادوام است. ارائه کار در شرایط سخت

G Master Resolution و Bokeh

لنزهای G Master با استفاده از طراحی اپتیکال پیشرفته و عناصر تخصصی، وضوح و کیفیت بوکه را در اولویت قرار می دهند.

  • سه عنصر XA (Extra Aspherical): این عناصر به طور موثر آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما، اعوجاج و سایر انحرافات کروی را برای دستیابی به درجه بالایی از وضوح و بازتولید دقیق تصویر کنترل می کنند.
  • پوشش Nano AR II: این پوشش برای کاهش انعکاس سطح، تابش خیره کننده و سایه های اضافی برای بهبود کنتراست و بازتولید رنگ در شرایط نوری سخت استفاده می شود. این پوشش به روز شده برای عناصر بزرگتر و منحنی مناسب تر است و به ویژه در به حداقل رساندن انعکاس های داخلی ماهر است.
  • مکانیسم فوکوس شناور: این مکانیسم به اطمینان از وضوح مطلوب و ثابت در سراسر محدوده فوکوس کمک می کند.

سرعت و انعطاف پذیری فوق العاده

  • فاصله کانونی معمولی 50 میلی متر: این فاصله کانونی برای انواع سوژه ها و کاربردهای عکاسی از عکاسی پرتره و خیابان گرفته تا منظره، سبک زندگی و معماری مناسب است.
  • حداکثر دیافراگم Super f/1.2: این دیافراگم نتایج عمق میدان بسیار کم را برای جدا کردن سوژه ها از پس زمینه های شلوغ با استفاده از فوکوس انتخابی ارائه می دهد.
  • طراحی f/1.2 علاوه بر کنترل عمق میدان، از عکاسی دستی و سرعت شاتر بیشتر در شرایط کم نور نیز پشتیبانی می کند.
  • دیافراگم 11 تیغه گرد: این دیافراگم به ایجاد کیفیت بوکه نرم و گرد کمک می کند.

فوکوس خودکار سریع و دقیق

  • چهار موتور خطی XD: این موتورها فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق و ردیابی سوژه را فراهم می کنند. این طرح همچنین از کنترل فوکوس دستی با پاسخ خطی (طبیعی) پشتیبانی می کند و دارای یک سوئیچ فوکوس خودکار/دستی روی بدنه لنز برای کنترل لمسی این تنظیم است.
  • موتورهای خطی XD (بسیار پویا): نیروی محرکه بالایی را برای جابجایی مؤثر عناصر و گروه‌های فوکوس بزرگتر و سنگین‌تر، مانند موارد مورد نیاز برای تولید لنز f/1.2، ارائه می‌کنند. این سیستم فوکوس همچنین هنگام کار با جلوه های میدان بسیار کم عمق فوکوس دقیق را به دست می آورد.
  • طراحی فوکوس داخلی: فوکوس پاسخگوی بیشتری را ارائه می دهد و طول کلی لنز را در حین کار ثابت نگه می دارد.
  • حداقل فاصله کانونی 13 اینچ (حدود 33 سانتی متر): مناسب برای ایجاد تصاویر نمای نزدیک پویا.

طراحی فشرده و بادوام

  • با وجود حداکثر دیافراگم f/1.2، طراحی اپتیکال پیشرفته و سیستم فوکوس خودکار بسیار کارآمد، لنز نسبتا فشرده و سبک برای استفاده روزمره با ابعاد 3.4 در 4.4 اینچ و وزن 1.7 پوند باقی مانده است.
  • دو دکمه نگه داشتن فوکوس: تعبیه شده در بدنه لنز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 50mm f/1.2 GM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 50mm f/1.2 GM"، کلیک کنید.