خدمت به شهروندان تا پایان دوره ششم شورا با قوت ادامه دارد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

خدمت به شهروندان تا پایان دوره ششم شورا با قوت ادامه دارد - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آرسل، محمود مسگریان در صحن علنی شورا و پس از تعیین هیأت رئیسه سال پایانی این دوره، با تقدیر از زحمات اعضای هیأت رئیسه دریک سال گذشته و تشکر از حسن نظر اعضا و اعتماد به هیئت رئیسه سال چهارم، اظهار کرد: امید است طی یک سال باقی مانده از عمر شورای ششم بتوانیم در راستای قانون وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهیم.

وی با تأکید بر حفظ همدلی و یکدلی اعضای شورا در مدت باقی مانده خدمت، گفت: یک سال پیش رو، فرصتی برای خدمت بیشتر به مردمی است که به اعتماد آنها این مسئولیت را بر عهده گرفته‌ایم و باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: همه اعضا و در کمیسیون‌های مختلف از ابتدای این دوره پیگیر امور و مشکلات شهروندان بوده‌اند و این روال تا پایان دوره با قوت هر چه بیشتر تداوم خواهد داشت.

صیانت از شورا و جایگاه آن، وظیفه انقلابی اعضاست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه اظهارات و رفتارهای اعضای شورا تأثیرگذار است، افزود: در سال پایانی باید از شورا و جایگاه آن صیانت کنیم و همه در این خصوص مسئولیت داریم و این مهم یک وظیفه انقلابی است.

علی رضایی با اشاره به نقش و اهمیت نیروی انسانی در هر سازمانی، تصریح کرد: این نیروی انسانی است که باید با انگیزه و بهره‌وری بالا در اختیار اهداف سازمانی باشد. وی ادامه داد: زمانی که نیروی انسانی با رفتار اولین فرد مسئول اعم از مدیر و یا شهردار بی‌انگیزه شود، نشاط کاری نیرو از بین برود، سازمان دچار واگرایی شده و متحمل هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی باید با انگیزه، نشاط و با وفاداری به سازمان، امورات محوله و وظایف خود را به نحو احسن پیش ببرند که با توجه به اهمیت منابع انسانی در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمان، لازم است مدیران توجه ویژه‌ای به این امر مهم داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت به شهروندان تا پایان دوره ششم شورا با قوت ادامه دارد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت به شهروندان تا پایان دوره ششم شورا با قوت ادامه دارد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.