خداحافظی حردانی با استقلالی‌ها/ سپاهان مقصد جدید مدافع ملی پوش – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرسل، صالح حردانی مدافع دو فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران این تیم خداحافظی کرد. حردانی با روی کار آمدن رامین رضاییان تصمیم گرفت به تیم دیگری برود.

باشگاه سپاهان مذاکرات خوبی با این مدافع انجام داده و به زودی از این بازیکن به عنوان جانشین رضاییان رونمایی خواهد کرد.

متن پیام خداحافظی حردانی با هواداران استقلال به شرح زیر است:

《سلام به هواداران باشگاه بزرگ استقلال

امروز که این مقاله را برای شما می نوشتم، باور نمی کردم که باید آزادی را رها کنم، اما سرنوشت این را برای من رقم زد. پیام من به شما رنگ خداحافظی ندارد زیرا حتماً روزی با سربلندی به استقلال برمی گردم، روزی که مرا با جان و دل بپذیرند و با جان و دل در پیراهن پرافتخار تیم محبوبم مثل گذشته بازی کنم. دو فصل

مطمئن باش دلم برای تو می سوزد ای فداکار بزرگ استقلال که به من افتخار کردی. می دانم پیراهنی می پوشم که پیشکسوتان زیادی بر تن دارند و افتخار می کنم که در جمع پیشکسوتان راست استقلال هستم.

من برای رسیدن به این مقام تلاش های زیادی کرده ام و سختی های زیادی را متحمل شده ام، اما امروز سرنوشتم مدتی مرا از شما دور خواهد کرد، هرچند هرگز استقلال و فداییان عزیزتان را فراموش نمی کنم. به امید روزی که دوباره در کنار شما هواداران استقلال باشم و آن روز را در کنار شما جشن بگیرم.

کوچولوی شما خوب است”

رفتن حردانی به استقلال/ سپاهان مقصد جدید مدافع ملی پوش است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خداحافظی حردانی با استقلالی‌ها/ سپاهان مقصد جدید مدافع ملی پوش – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خداحافظی حردانی با استقلالی‌ها/ سپاهان مقصد جدید مدافع ملی پوش – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.