بازداشت قاتل زنجیره‌ای در کنیا؛ ۴۲ زن به قتل رسیدند

بازداشت قاتل زنجیره‌ای در کنیا؛ ۴۲ زن به قتل رسیدند

آرسل:

این مرد 33 ساله کنیایی پس از کشف چندین جسد در معدنی در نایروبی، پایتخت کنیا، دستگیر شد.

به گفته پلیس کنیا، تاکنون جسد 9 زن در این معدن پیدا شده است.

به گزارش رویترز، «امین محمد» رئیس اداره تحقیقات جنایی کنیا گفت: ما با یک قاتل زنجیره ای روانی روبرو هستیم که هیچ ارزش و احترامی برای جان انسان قائل نیست.

به گفته محمد، قاتل زنجیره ای معروف به “کالینز جومیسی” به خیانت به 42 زن، کشتن آنها و انداختن جسد آنها در معدن اعتراف کرد.

رئیس اداره تحقیقات جنایی کنیا افزود که این قتل ها در دو سال گذشته رخ داده است، اولین بار در سال 2022 و آخرین آن در 11 جولای. به گفته وی اولین زنی که توسط این قاتل زنجیره ای کشته شد همسر وی بود.

پلیس کنیا همچنین اعلام کرد که از منزل متهم چندین گوشی تلفن همراه، کارت شناسایی، دستگاه های برنده، دستکش پلاستیکی، نوار چسب و ده ها کیسه نایلونی به همراه کیسه های حاوی اعضای بدن قربانیان کشف شد.

به گزارش یورونیوز، سخنگوی دولت کنیا روز جمعه اعلام کرد که تحقیقات گسترده ای درباره کشتار و شناسایی قربانیان آغاز شده است.

در گزارش رویترز به نقل از یکی از اعضای یک مرکز حقوقی کنیا آمده است که آزمایشات روی اجساد کشف شده در معدن نشان می دهد که اکثر آنها برای مدت طولانی در محل بوده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت قاتل زنجیره‌ای در کنیا؛ ۴۲ زن به قتل رسیدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت قاتل زنجیره‌ای در کنیا؛ ۴۲ زن به قتل رسیدند"، کلیک کنید.