دروازه‌بان پرسپولیس: دلم نیامد فسخ کنم/گفتند فردا باشگاه باشم

دروازه‌بان پرسپولیس: دلم نیامد فسخ کنم/گفتند فردا باشگاه باشم

به گزارش خبرگزاری آرسل؛ احمد گوهری پس از یک سال و نیم حضور در پرسپولیس، فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی برای آلومینیوم اراک بازی می کرد و با این تیم رابطه خوبی داشت، اما بازگشت او به جمع قرمزها امکان پذیر نیست و به همین دلیل قراردادش فسخ می شود. به زودی بسته خواهد شد

احمد گوهری در خصوص وضعیت همکاری خود با پرسپولیس به ساک ورزش گفت: پس از پایان فصل و با توجه به پایان دوره قرضی ام در آلومینیوم اراک، مجددا بازیکن پرسپولیس محسوب می شدم و با وجود اینکه شرایط لازم برای انصراف وجود داشت. قرارداد. ، این را من ندادم

وی در خصوص علت لغو قراردادش با پرسپولیس در روزهای گذشته گفت: شرط فسخ یک طرفه قرارداد طولانی مدت با پرسپولیس را داشتم و مشکلی برای این کار نداشتم. حتی دو بار به سازمان لیگ رفتم اما حوصله اتمام قراردادم را نداشتم و دوست داشتم در فضایی دوستانه این کار را انجام دهم و هواداران را ناراحت نکنم.

این دروازه بان یادآور شد: در دو سال و نیم اخیر به خصوص در روزهای اخیر هواداران پرپولیس نسبت به من خیلی لطف و محبت داشتند و باعث شرمندگی من شدند. وقتی دیدم پرسپولیس بدون دروازه بان است، قراردادم را لغو نکردم و این را به باشگاه گفتم اما امروز با من تماس گرفتند و اعلام کردند که آماده فسخ قرارداد هستند!

خودش در اینستاگرام از پرسپولیس خداحافظی کرد اما مسئولان این باشگاه گفتند هنوز قرارداد منعقد نشده است، گهری گفت: بله کاملا درست است و من هم اشاره کردم که گفتند فردا این اتفاق می افتد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دروازه‌بان پرسپولیس: دلم نیامد فسخ کنم/گفتند فردا باشگاه باشم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دروازه‌بان پرسپولیس: دلم نیامد فسخ کنم/گفتند فردا باشگاه باشم"، کلیک کنید.