بیرانوند بعد از ویدئوی جنجالی درخواست بازگشت به پرسپولیس داد!

بیرانوند بعد از ویدئوی جنجالی درخواست بازگشت به پرسپولیس داد!

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده بود حالا درخواست بازگشت کرده است.

به گزارش آرسل، در پی فسخ قرارداد یک طرفه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، هر دو طرف تقریباً سکوت کردند تا اینکه بیرانوند روز گذشته با انتشار ویدئویی به دلایل فسخ قرارداد یک طرفه با پرسپولیس پرداخت و مدعی شد که این موضوع کاملاً کار او بوده است. قانونی بود و از طرفی به تصمیم خود پایبند بود و رسما از پرسپولیس جدا شد.

این در حالی است که آرسل از طریق سه منبع در باشگاه پرسپولیس گزارش داده است که مصطفی سلیمانی وکیل این بازیکن پس از انتشار ویدئوی وی با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و خواستار حل مشکلات تیم های دوستانه شده است که در نهایت بیرانوند مجبور به ماندن در این باشگاه شد. پرسپولیس. حتی در این گفت و گو، دیدار درویش و بیرانوند پیشنهاد می شود تا دو طرف رو در رو گفتگو کنند و مسائل طرفین را حل کنند.

این در حالی است که یک منبع دیگر به آرسل گفته است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به وکیل بیرانوند گفته اند که بر اساس تصمیم هیئت مدیره او نمی تواند به این تیم بازگردد.

پیش از این علیرضا بیرانوند پس از فسخ یک طرفه قرارداد با باشگاه پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود در صورت امضای قرارداد 40 میلیارد تومانی آماده بازگشت است اما پرسپولیسی ها در پاسخ به این موضوع که باید بماند. همان قرارداد قبلی با پرسپولیس و واقعی که پول بیشتری نخواهند داد.

سال گذشته که بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس لغو کرد، قراردادی دو ساله برای بازگشت بست و بر این اساس برای فصل بعد با پرسپولیس قرارداد داشت که به صورت یک طرفه فسخ کرد. حالا پرسپولیس از بیرانوند به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده و منتظر تصمیم گیری است.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیرانوند بعد از ویدئوی جنجالی درخواست بازگشت به پرسپولیس داد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیرانوند بعد از ویدئوی جنجالی درخواست بازگشت به پرسپولیس داد!"، کلیک کنید.