آرامش فضای انتخاباتی استان تهران مرهون تلاش‌های فراجا است

استاندار تهران:

تلاش فراضا فضای انتخاباتی استان تهران را آرام کرده است

استاندار تهران با تاکید بر ارزیابی اطلاعاتی و امنیتی گفت: با تلاش فراضا فضای انتخابات در استان تهران آرام شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آرسل، علیرضا فخاری امروز – جمعه – در بازدید غافلگیرانه از ستاد فرماندهی فرماندهی کل قوا در تهران که با حضور سردار بزرگ عباسعلی محمدیان انجام شد. پلیس تهران گفت: شهید به دلیل شهادت رئیس جمهور شاهد برگزاری انتخابات زودهنگام در مدت زمان محدود بود.

استاندار تهران گفت: وظیفه اولیه و مهم همه نهادهای متولی حفظ آرامش و امنیت کشور به ویژه تهران برآورد وضعیت، مقابله با نقشه های دشمن و بررسی مصائب و راهکارهای موثر ممکن است. برای آنها.

فخاری با اشاره به نقشه های خباثت آمیز دشمنان، گروهک های منافقین و بدخواهان نظام به دنبال ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور، افزود: همه این موارد و امور پلیسی به عنوان برآورد و برآورده شدن آنها محسوب می شود. برای حفظ این مسئولیت و امنیت عظیم، اکثر مأموریت ها به فرجا محول می شود و اغلب نیروها یا تحت کنترل عملیاتی و یا در مأموریت های پشتیبانی هستند.

وی همچنین گفت: با توجه به مسئولیت های سنگین محول شده، قوام فراضا و شرایط سخت بی پایان، روحیه سازی در بین کارکنان این سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که برای فراضا شب و روز وجود ندارد و لذا تلاش و کوشش نازایی ارزش دارد. ما بسیار سپاسگزاریم.

استاندار تهران با اشاره به ماموریت و جایگاه فراضا در هر دو موقعیت آشکار و پنهان، گفت: در حال حاضر در وضعیت باز هستیم و پروتکل هایی برای کنترل و ایجاد امنیت وجود دارد، اما مشکل اصلی، مناطق غیرعلنی و مخفی است. ، اگر سطح فرض ضعیف باشد و اگر ما درست باشیم اگر نتوانید در موقعیت تصمیم درستی بگیرید، کار با مشکل مواجه می شود.

فخاری گفت: هر چه بیشتر روی تخمین داده ها کار کنیم و تحلیل ها و برنامه ریزی های مناسب انجام دهیم، به دلایلی که در آرامش و فضای انتخاباتی کشور وجود دارد، می توانیم از مخالفان جلو بزنیم و همه می دانند. اسکرین های امنیتی به ویژه ناجا امیدواریم این وضعیت نظم و قانون تثبیت شود.

بر اساس این گزارش، در این جلسه سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس تهران گزارشی از عملکرد و فعالیت های نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش شعب و شعب اخذ رای استان تهران ارائه کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آرامش فضای انتخاباتی استان تهران مرهون تلاش‌های فراجا است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آرامش فضای انتخاباتی استان تهران مرهون تلاش‌های فراجا است"، کلیک کنید.