حمله پیشکسوت فوتبال پرسپولیس به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر

حمله پیشکسوت فوتبال پرسپولیس به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر

آرسل:

خبر جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر از پرسپولیس در بین هواداران و پیشکسوتان این تیم تاثیر منفی داشت و حالا جدایی اسمار ویرا، هافبک سابق سرخ ها به شدت و دو واکنش نشان داده است. بازیکن قرمزها

گزیده ای از گفتگوی اسماعیل حلالی درباره ستاره پرسپولیس و جدایی اوسمار ویرا را در ادامه بخوانید:

{شعار عشق} هر روز از عشق حرف می زنند اما همه اینها شعار است. پرسپولیس خاص است و خیلی ها را بزرگ کرده است و حقی بر گردن ما دارد و از این حق استفاده می کنند و به فکر هواداران نیستند. آنها هوادار سکته مغزی را به خاطر می آورند. آنها فقط به دنبال معامله خود هستند. من فکر می کنم که آنها همیشه باید اخلاق و خرد را یاد بگیرند تا پول.

{جدایی بیرانوند} خدا شاهد است که ما در مدت حضورمان در پرسپولیس هزینه زندگی روزانه نداشتیم اما برای ادعای خود صحبتی نکردیم اما نمی دانم چرا هر روز خبری از آقای بیرانوند منتشر می شود. به عنوان یک هوادار می گویم که این جام قهرمانی را نمی خواهم.

{جدای عثمر} میخوای بری اینقدر فیلم بازی نکن. چرا عثمر قبل از قهرمانی مشکلات خانوادگی داشت؟

{ترابی و اسماعیلیفه از هم جدا شدند} جدایی آنها تاثیری بر تیم نخواهد داشت. ما باید مطمئن شویم که دیگر هیچ کس برای گروه کلاس نمی گذارد. همه اینها را پرسپولیس مطرح کرد. همه این ستاره ها را در دو ماه تمرین ساختم. ملی پوشان پرسپولیس فیکس چه کسانی بودند؟ بازیکنی که قهرمان لیگ می شود نباید در تیم ملی باشد؟ در واقع در کارشان خلأ وجود دارد.

{سرمربی جدید پرسپولیس} یا باید مربی خارجی بزرگی مثل آقای برانکو بیاوریم که ماندگار باشد یا اگر بخواهیم مربی در حد اسمار بیاوریم باید سراغ مربی بومی برویم. ما مربیان جوانی داریم که می توانند این کار را انجام دهند. مثلا آقایان مهدی تارتار، حمید مطهری، محرم نویدکیا را داریم. آقای نویدکیا دیدید چطور آن تیم بحران زده را درست کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله پیشکسوت فوتبال پرسپولیس به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله پیشکسوت فوتبال پرسپولیس به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر"، کلیک کنید.