بازداشت جاعل حرفه‌ای با ۵۰ سند جعلی

بازداشت جاعل حرفه‌ای با ۵۰ سند جعلی

رئیس کلانتری هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دزدی و جعل اسناد هویتی در بازار تهران خبر داد.

به گزارش آرسل، سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر گفت: ماموران پس از رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، فردی را که اقدام به سرقت و جعل اسناد و فروش اسناد جعلی به افراد سودجو می کرد، شناسایی و در این رابطه دستگیر کردند. این فرد در دستور کار تیم عملیات کلانتری 113 بازار تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی های پلیسی بسیار حرفه ای عمل می کرد، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و با هماهنگی مقامات قضایی، مخفیگاه مذکور مشاهده و در نهایت ماموران این فرد را دستگیر کردند. زمانی که او قصد داشت مدارک جعلی را از مشتریان آنها تهیه کند، آنها را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس کلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات از متهمان چند فقره اسناد و مدارک مسروقه و جعلی شامل گواهی، دسته چک مسروقه، اسناد مالکیت تک برگی و دفاتر سرقتی، شناسنامه کشف شد. و کارت ملی، گواهینامه، کارت ثبت نام خودرو و مهرهای ادارات مختلف دولتی، بانک های دولتی و خصوصی جعل و صدور اسناد کشف و این فرد به کلانتری منتقل شد.

مافی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم به جعل 50 فقره سند و فروش آن به افراد سودجو اعتراف کرد. در ادامه برای این مرد پرونده تشکیل و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت جاعل حرفه‌ای با ۵۰ سند جعلی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت جاعل حرفه‌ای با ۵۰ سند جعلی"، کلیک کنید.