امباپه و پاریس وارد جنگ شدند!

امباپه و پاریس وارد جنگ شدند!

به گزارش خبرگزاری آرسل؛ اوایل ماه جاری خبر انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید رسما اعلام شد. این بازیکن 25 ساله پس از حضور در یورو 2024 راهی مادرید خواهد شد. او تا پایان این ماه با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، اما به نظر می رسد دوران حضورش در این باشگاه با ناامیدی و اختلافات حقوقی به پایان برسد.

به گزارش اسپورت، این تیم اعلام کرد امباپه از ماه آوریل از پاری سن ژرمن دستمزد دریافت نکرده است. او در این مدت 100 میلیون یورو حقوق و پاداش از قراردادش دریافت کرد. در حالی که تنها 9 روز از قرارداد او باقی مانده است، او اخطاریه رسمی به PSG ارسال کرده است که باید دستمزد معوقه او را بپردازند وگرنه در معرض پیگیری قانونی بیشتر قرار خواهند گرفت.

در واقع، مذاکرات برای توافق بر سر مبلغی که مهاجم دریافت نکرده همچنان ادامه دارد و علیرغم هشدارهای اولیه پیروان کیلیان به باشگاه فرانسوی، معامله به زودی محتمل ترین گزینه است. پس از بسته شدن قرارداد بین وکلای دو طرف، پی اس جی مبلغ انباشته شده از دستمزد فصل گذشته او را پرداخت خواهد کرد.

یکی از مدیران پی اس جی به این تیم گفت که باشگاه بیانیه اخیر امباپه و قولی که او در دیدار با الخلیفی در سال گذشته داده بود را درک کرده است. امباپه قول داد مجانی باشگاه را ترک نکند و هرگز مشکلی برای باشگاه ایجاد نخواهد کرد.

در حال حاضر ممکن است به دادگاه بروید. سوال این است که آیا تعهدی که پاری سن ژرمن از آن صحبت می کند می تواند دلیل کافی در دادگاه باشد یا خیر؟ علاوه بر بیانیه کیلیان، باشگاه ممکن است اظهارات شاهد را در مورد دیدار ادعایی کیلیان و الخلیفی ارائه کند. از آن جمله می توان به لوئیس کامپوس (مدیر فنی) یا خود لوئیس انریکه و همچنین برخی از کارکنان باشگاه اشاره کرد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امباپه و پاریس وارد جنگ شدند!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امباپه و پاریس وارد جنگ شدند!"، کلیک کنید.