چگونگی استفاده از بادی اسپلش

چگونگی استفاده از بادی اسپلش

بادی اسپلش‌ نوعی عطر با بوی مطبوع و ترکیبات معطر گوناکون است که برای سلامتی و تازگی بدن مفید است. یکی از خوش‌بو‌ترین و بهترین بادی اسپلش‌ها، بادی اسپلش دکتر بیز است که هم زنانه و هم مردانه دارد و هر کدام نیز در رایحه‌های مختلف ارائه شده است که سلیقه همه افراد را در بر می‌گیرد. این بادی اسپلش‌ها علاوه بر خوش بو کردن بدن باعث خنک شدن پوست و جلوگیری از خشک شدن پوست می‌شوند. این محصول آرایشی و بهداشتی بیشتر بعد از استحمام مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بادی اسپلش‌ها بین عموم مردم مخصوصا جوان‌ترها بسیار پرطرفدار هستند چرا که بوی ملایم و سبک دارند و حس تمیزی و پاکیزگی به فرد می‌دهند.

فروشگاه اینترنتی آقای بیز ارائه کننده نمونه اورجینال بادی اسپلش بیز قیمت و این بادی اسپلش را با کم‌ترین قیمت در دسترس مشتریان قرار داده است. در ادامه به معرفی این بادی اسپلش محبوب پرداخته‌ایم.

بادی اسپلش بیز

اسپری بادی اسپلش

بادی‌اسپلش‌ها، باعث خوشبو شدن پوست بدن می‌شوند. رایحه حاصل از بادی اسپلش‌ها برخلاف عطرها، بسیار سبک و ملایم است به همین دلیل اعتماد به نفس را بالا برده و بخصوص هنگام ایجاد روابط زناشویی گزینه ای مناسبتر از عطر است.

بادی‌اسپلش‌ها، باعث خوشبو شدن پوست بدن می‌شوند. رایحه حاصل از بادی اسپلش‌ها برخلاف عطرها، بسیار سبک و ملایم است به همین دلیل اعتماد به نفس را بالا برده و بخصوص هنگام ایجاد روابط زناشویی گزینه ای مناسبتر از عطر است. این بادی اسپلش آبرسان قوی پوست است و لطافت و جوانی پوست بدن را حفظ می کند. همچنین این محصول را می توان روی ساقه موها جهت خوشبو شدن و آبرسانی به موها اسپری کرد.

روش استفاده از اسپری بادی اسپلش

روش استفاده از بادی اسپلش و افزایش ماندگاری رایحه آن

بهترین زمان استفاده از بادی‌اسپلش، زمانی است که تازه از حمام آمده‌اید و پوستتان هنوز کمی رطوبت دارد و اسپری کردن بادی اسپلش موجب احساس شادابی و تازگی می شود و عطر خنکی که روی تنتان می‌نشیند، حس پاکیزگی را در شما دوچندان می‌کند.

بعد از اینکه بدن را با یک حوله تمییز خشک کردید ،نواحی ای که میخواهید از بادی اسپلش استفاده کنید مانند نواحی ضربان دار مثل مچ دست ها ،روی گلو ،پشت زانو و … را مشخص کنید .

حالا نوبت به یک مرطوب کننده میرسد .تفاوتی ندارد لوسیون شما هم رایحه با بادی اسپلش باشد ،بدون بو باشد یا بوی متفاوتی داشته باشد .نواحی گفته شده را به خوبی با لوسیون ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود .

سپس اسپری بدن را با فاصله مناسب از بدن اسپری کنید .برای ماندگاری بهتر میتوانید در هر نقطه دو بار این عمل را تکرار کنید .در مرحله آخر صبر کنید تا بادی اسپلش کاملاً بر روی بدن خشک شود سپس لباس بپوشید .

طبق روش گفته شده ،ماندگاری این محصولات افزایش یافته و نیازی نیست شما هر بار مقدار زیادی از اسپری بدنتان را استفاده کنید اما نتیجه ای حاصل نشود .

البته باید این نکته را افزود که بادی اسپلش ها و بادی میست ها (یا به طور کلی اسپری بدن) ماندگاری زیادی ندارد و شما باید در طول روز آن را دوباره تمدید کنید .

تفاوت بین بادی اسپلش ،بادی میست ،ادوپرفیوم بیز در چیست ؟

ادوپرفیوم بیز دارای روغن‌های معطری هستند که باعث افزایش ماندگاری بوی آنها می‌شود. این در حالی است که بادی‌اسپلش‌ها، روغن‌های معطر ندارند و به همین دلیل هم بوی آنها خیلی سریع‌تر از بوی ادکلن‌ها پخش می‌شود و از بین هم می‌رود.

به دلیل همین ماندگاری کوتاه‌مدت است که استفاده از بادی‌اسپلش روی لباس، به هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود و بهتر است برای لذت بردن بیشتر از بوی آن، این محصول را مستقیم روی پوست خود اسپری کنید، در حالی که ادکلن‌ها را می‌توان برای بهره بردن طولانی‌مدت‌تر از بوی آنها، بدون دغدغه روی انواع لباس، اسپری کرد اما در صورت استفاده بر روی بدن ممکن است دچار حساسیت پوستی شوید یا پوست شما خشک شود به مرور زمان.

بادی اسپلش شبیه اسپری بدن است و اکثر ویژگی های اسپری بدن را دارا است ؛ منتها با این تفاوت که در ساخت آنها از گاز استفاده نشده و به صورت مایع بر روی بدن اسپری می شوند و معمولا رایحه قویتری نسبت به اسپری ها دارند.

قیمت بادی اسپلش بیز

تفاوت بادی اسپلش و اسپری

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها

اگر خانم شیردهی هستید، روی پوست خود بادی‌اسپلش اسپری نکنید زیرا ممکن است زمینه ایجاد حساسیت‌ را در شیرخوار خود فراهم کنید. از بادی‌اسپلش برای کودکان زیر 6 سال هم استفاده نکنید زیرا ممکن است پوست آنها به چنین محصولی، واکنش نشان دهد. اگر دچار بیماری‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس یا حتی خشکی بیش از حد پوست هم هستید، به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید و مصرف انواع بادی‌اسپلش، با پزشکتان مشورت کنید.

این محصولات می‌توانند در برخی موارد، باعث تحریک پوست و بدتر شدن شرایط بیماری شما شوند. به افراد مبتلا به آسم و آلرژی یا بیماران تنفسی هم توصیه می‌شود کاملا دور انواع محصولات آرایشی و بهداشتی معطر، از جمله بادی‌اسپلش‌ها را خط بکشند. اگر بعد از اولین نوبت‌های استفاده از بادی‌اسپلش دچار علائم حساسیت پوستی مانند قرمزی، خارش، تاول یا کهیر شدید، بلافاصله استفاده از محصول را قطع و به پزشک مراجعه کنید.

پیشرفت های ادکلن میلانو زنانه قرمز

ادکلن میلانو زنانه قرمز در گذشته، رایحه های بادی اسپلش بیشتر از گل های معطر تشکیل میشد اما با رشد فروش این محصول تو بازار ایران شرکت های داخلی بادی اسپلش های متنوعی را عرضه کردن که میشه به سری اکلیلی و درخشان یا بادی اسپلش با رایحه ادکلن های معروف اشاره کرد.

هشدار

_ حواستان به این نکته هم باشد که به دلیل اشتعال‌ زا بودن ترکیبات موجود در بادی‌ اسپلش‌ها، آنها را در محیط‌های گرم یا نزدیک آتش و حرارت قرار ندهید.

_ بادی‌اسپلش‌ها را در دسترس کودکان قرار ندهید. اسپری کردن ناخواسته این محصولات در چشم یا دهان آنها، می‌تواند سلامتشابا وجود گسترش تنوع و کیفیت در طراحی و تولید عطرها، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا به استفاده از بادی اسپلش نیاز داریم؟
اگر به دنبال رایحه‌ی لطیف و مطبوعی هستید که در طول روزهای گرم تابستانی همراهی‌تان کند، بادی اسپلش یکی از نیازهای اصلی کلکسیون عطرهای شما است.

بادی اسپلش‌ها به هیدراته شدن پوست کمک می‌کنند و عطر ملایم آنها، احساس طراوت و شادابی فوق‌العاده‌ای را برای شروع روز به شما هدیه می‌دهد. قدرت این اسپری‌های سبک و لطیف را دست کم نگیرید و با استفاده صحیح از آنها، تجربه خوشایند و جدیدی را به خودتان هدیه کنید.

بادی اسپلش چیست؟ 

بادی اسپلش‌ها، نسخه‌های رقیق شده‌ای از عطرها هستند و  اغلب در اندازه‌های بزرگ‌تر از عطر و با قیمتی مقرون به صرفه‌تر در دسترس قرار می‌گیرند. بادی اسپلش‌ها را می‌توانید بدون نگرانی از تشدید بو، چندین بار در طول روز استفاده کنید و از قدرت آب رسانی و طراوت‌بخشی آنها بهره ببرید.

تفاوت‌های بادی اسپلش و عطر را بشناسید

بادی اسپلش‌ها نسخه سبک‌تری از عطر هستند. تفاوت این دو محصول، در میزان اسانس و الکل آنها است. عطرها، مخلوطی از اسانس روغنی، الکل و آب هستند که بنابر میزان اسانس به کار رفته و درصد الکل، به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

عطرها از پرفیوم گرفته تا ادکلن، حاوی حدود 5 تا 20 درصد اسانس هستند. اما مقدار اسانس به کار رفته در فرمولاسیون ، از ادوتویلت و ادکلن نیز کمتر است و به طور تقریبی بین 1 تا 3 درصد است. بنابراین، بادی اسپلش‌ها پخش بو و ماندگاری بسیار کمتری نسبت به انواع عطر دارند.

چرا باید از بادی اسپلش استفاده کرد؟

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، بادی اسپلش‌ها نسخه سبک‌تری از عطر هستند. پس چرا باید استفاده از آنها را به انواع عطر ترجیح داد؟

ماندگاری کوتاه و عطر ملایم بادی اسپلش‌ها، مزایای بسیاری دارد که نقاط ضعف آن را به خوبی پوشش می‌دهد. به گونه‌ای که این محصولات، امروزه به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین اقسام عطر تبدیل شده‌اند.

مزایای استفاده از بادی اسپلش 

  • بادی اسپلش‌ها، بوی بسیار ملایمی دارند. به علاوه، میزان بالای آب موجود در این محصولات، باعث هیدراته شدن و طراوت پوستتان می‌شود.
  • این محصولات برای استفاده در محیط‌های عمومی و رفتن به سر کار بهترین انتخاب ممکن هستند. بادی اسپلش‌ها به خوبی از بدن شما در برابر بوی بد عرق محافظت می‌کنند. همچنین، بوی ملایم و طراوت بخش آنها، باعث آزار دیگران نمی‌شود.
  • اگر نسبت به بوی تند عطرها دچار حساسیت هستید، بادی اسپلش شما را نجات می‌دهد . مقدار کم اسانس به کار رفته در این محصولات، مانع از تحریک واکنش آلرژیک در بدن می‌شود.

نحوه استفاده از بادی اسپلش

استفاده از بادی اسپلش‌ها، مانند انواع عطر و اسپری است و باید آن را روی پوست خود اسپری کنید. اما با رعایت چند ترفند کلیدی، می‌توانید ماندگاری آنها را افزایش دهید:

  • بادی اسپلش را روی پوست مرطوب خود اسپری کنید

اسپری کردن بادی اسپلش روی پوست مرطوب، قدرت جذب اسانس موجود در آن را تقویت می‌کند. به این ترتیب، مدت زمان ماندگاری بادی اسپلش‌ها افزایش می‌یابد. به همین خاطر است که توصیه می‌شود تا حد امکان بعد از دوش گرفتن از بادی اسپلش استفاده کنید.
برای این کار، بعد از دوش گرفتن به آرامی پوست خود را با حوله خشک کنید و اجازه دهید کمی رطوبت روی پوستتان باقی بماند. سپس، بادی اسپلش را روی نقاط مورد نظر از بدنتان اسپری کنید.

پوستتان را مرطوب  و آبرسانی کنید

قبل از اینکه بادی اسپلش را اسپری کنید، پوستتان را با استفاده از کره بدن مرطوب نمایید.ک ره بدن، رطوبت مورد نیاز پوستتان را فراهم می‌کند و باعث افزایش اثر هیدراتاسیون بادی اسپلش می‌شود. مرطوب کننده های قوی مانندکره بدن، به نوبه خود به حفظ بوی بادی اسپلش و افزایش ماندگاری آن نیز کمک می‌کند.

کره بدن دیپ سنس، فرمولاسیون گیاهی و بسیار غنی دارد و در رفع خشکی پوست بسیار موثر است. این کره بدن، حاوی ترکیبی از میوه‌های استوایی است که عطری تازه و دلنشین به این محصول می‌بخشند. استفاده از کره میوه‌های استوایی، خاصیت مرطوب کنندگی عالی به کره تروپیکال می‌دهد. به علاوه وجود کره کاکائو و شی باتر در فرمولاسیون پایه این محصول، قدرت مرطوب کنندگی دوچندانی را رقم می‌زند.

کره تروپیکال، حاوی روغن آملا است. این روغن از میوه آملا(انگور وحشی هندی) به دست می‌آید. آملا خاصیت آنتی اکسیدان دارد و با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد پوستی، مانع از انجام واکنش‌های اکسیدانت می‌شود. به علاوه، از ایجاد پدیده استرس اکسیداتیو نیز جلوگیری می‌نماید.
روغن آملا خاصیت ضد لک و ضد پیری شگفت‌انگیزی دارد و به خوبی از پوستتان در برابر ایجاد چین و چروک و هایپرپیگمنتاسیون محافظت می‌نماید.

کره بدن تروپیکال، در رفع خشکی و خارش پوستی ناشی از خشکی شدید بسیار قدرتمند عمل می‌کند. این کرم با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست، رطوبت مورد نیاز سلول‌ها را فراهم می‌کند.

از تکنیک لایه‌بندی عطر استفاده کنید

اگر در اجرای تکنیک لایه‌بندی عطر تازه کار هستید، بادی اسپلش‌ها بهترین بهانه برای شروع هستند. لایه‌بندی عطر، به معنی استفاده از چندین رایحه هماهنگ و مکمل برای تشدید بوی عطر است.ا ستفاده از هنر لایه بندی عطر، باعث می‌شود رایحه مورد نظر شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و بوی عطر، در اثر تماس با  چربی طبیعی پوست و تعریق بدن تغییر نکند.

برای شروع لایه‌بندی عطر مورد نظرتان، از شوینده بدن معطر در حمام صبح‌گاهی خود استفاده کنید. بعد از حمام، کره بدنی با رایحه مکمل  انتخاب کنید و آن را روی تمام قسمت‌های پوستتان بمالید. در مرحله آخر، بادی اسپلش را روی قسمت‌های مختلف بدنتان اسپری کنید.

نحوه استفاده بادی اسپلش مردانه

  • بادی اسپلش مورد نظرتان را مستقیما روی پوست بدن اسپری کنید. قدرت ماندگاری و پخش بوی اسپری، روی بدن آقایان بسیار بیشتر از خانم‌ها است. بنابراین، توصیه می‌شود تا حد امکان، پیش از پوشیدن لباس بادی اسپلش را روی بدنتان اسپری کنید.
  • برای اسپری کردن بادی اسپلش، بطری را در فاصله 15 سانتی از بدن خود قرار دهید.
  • بهترین نقاط برای اسپری کردن بادی اسپلش در بدن آقایان، زیر بغل، سینه و گردن است.
  • به طور کلی، عطرها روی بدن آقایان ماندگاری و پخش بوی بسیار بیشتری دارند. بنابراین توصیه می‌شود نهایتا 1 تا 2 بار در روز از بادی اسپلش استفاده کنید.
  • در صورتی که قصد دارید ورزش کنید، یا در طول روز فعالیت بدنی بالایی دارید، توصیه می‌شود بادی اسپلش خود را در صورت تعریق مجددا استفاده نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چگونگی استفاده از بادی اسپلش" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چگونگی استفاده از بادی اسپلش"، کلیک کنید.