ایران و عراق رالی خانوادگی برگزار می‌کنند

ایران و عراق رالی خانوادگی برگزار می‌کنند

مدیر حوزه اتومبیلرانی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی از برگزاری نخستین راهپیمایی زیارتی خانوادگی «حرمین» در مسیر کربلا – مشهد – کربلا خبر داد.

به گزارش آرسل، محمدعلی عرفانی گفت: در این دیدار محمدحسین صوفی – مدیرعامل مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی – و راید رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری عراق در کنار سردار حضور داشتند. یک یادداشت تفاهم رسمی برای سازماندهی این رویداد برون مرزی در نشست فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی در سمرقند ازبکستان امضا شد.

وی گفت: بر اساس این تفاهم نامه این تور رالی که از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برنامه ریزی و پیشنهاد شده بود در پاییز 1403 با حضور 25 خودرو و حدود 50 نفر از خانواده های عراقی برگزار می شود. بعد از زیارت کربلا و حرم امام حسین شروع می شود.

عرفانی در تشریح این تجمع گفت: شرکت کنندگان پس از عبور از مرز مهران و ورود به کشورمان از استان های ایلام، همدان، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی عبور کرده و از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی بازدید می کنند. در راهشان.

مدیر حوزه اتومبیلرانی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی هدف از برگزاری این رویداد را تقویت روابط و توسعه همکاری های دو طرف، اجرای برنامه های فرهنگی مشترک، توسعه فرهنگ رانندگی ایمن همراه با روش زیارتی و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد. در خانواده افزود: شرکت کنندگان عراقی با ورود به شهر مشهد، به زیارت حرم امام رضا (ع) می روند و دو روز در این شهر اقامت می کنند.

عرفانی با اشاره به اینکه 25 خودروی شرکت کنندگان ایرانی در مشهد به این گروه می پیوندند، گفت: مسیر برگشت مشهد به کربلا با الحاق شرکت کنندگان ایرانی و عراقی آغاز می شود.

این تور رالی برون مرزی حدود 15 روز به طول می انجامد و با دور زدن حدود 4000 کیلومتر از جاده های دو کشور در شهر کربلا به پایان می رسد.

شرکت در رالی برای خانواده های ایرانی رایگان است و شرایط ثبت نام متعاقباً از طریق روابط عمومی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام خواهد شد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران و عراق رالی خانوادگی برگزار می‌کنند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران و عراق رالی خانوادگی برگزار می‌کنند"، کلیک کنید.