️برپایی پردیس های فرهنگی و غرفه های خدمت رسان برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

️برپایی پردیس های فرهنگی و غرفه های خدمت رسان برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مسیولان سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران از برپایی غرفه های فرهنگی – اجتماعی پردیس و راهنمای زایران و خدمات رسان این سازمان در سالروز رحلت امام خمینی (ره) خبر دادند.

به گزارش آرسل، محمدمهدی حسن زاده درباره آمادگی این سازمان گفت: دستورالعمل اجرایی سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تمامی حوزه ها و پایگاه های تابعه ابلاغ شده است تا هماهنگی های لازم برای ارایه خدمات صورت گیرد. به زایران.

مسیول سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: ایام رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران فرصت مغتنمی برای زنده نگه داشتن یاد و زندگی امام خبیحه و تقویت وفاداری جدید در کنار جانشین عزیز ایشان است. امام خامنه ای.

وی یادآور شد: سازمان پایگاه های شهرداری تهران همانند سال های گذشته وظیفه خود می داند که با سایر سازمان های خدمات رسان در میزبانی از زایران حرم مطهر امام خمینی (ره) ایفای نقش کند و امسال نیز سازمان پایگاه های شهرداری تهران از این شعار استفاده خواهد کرد. امام صادق(ع) با برپایی غرفه هایی در قالب موکب علی بن موسی الرضا(ع) از زایران سراسر کشور پذیرایی می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایگاه های شهرداری تهران، حسن زاده با اعلام اینکه سازمان پایگاه های شهرداری تهران متولی ایجاد 10 پردیس فرهنگی و اجتماعی و 10 غرفه راهنمای زایران است، خاطرنشان کرد: غرفه های راهنمای زایران، مهدکودک ها، ایستگاه های مادر و کودک، خدمات رسانی به مردم مرکز بهداشت برای تسهیل امور زایران آماده ارایه خدمات به کودکان خواهد بود.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "️برپایی پردیس های فرهنگی و غرفه های خدمت رسان برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "️برپایی پردیس های فرهنگی و غرفه های خدمت رسان برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)"، کلیک کنید.