شهید رییسی پرچمدار مبارزه با فساد بود – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

شهید رییسی پرچمدار مبارزه با فساد بود - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به خبرنگار آرسل، بهمن سام خانیان, شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری با تسلیت شهادت شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش گفت: شهید رییسی علمدار مبارزه با فساد و اجرای عدالت بود.

وی با بیان اینکه اولین ویژگی آیت الله رییسی مبارزه با فساد و اجرای عدالت بود، اظهار کرد: شهید رییسی یک قاضی برجسته بودند که تمامی ادوار قضایی را طی کردند و شرایط قضایی ایشان در قوه قضاییه بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه شهید رییسی مبارزه با فساد را از داخل دستگاه قضایی شروع کردند و تشکیل ستاد مبارزه با فساد را شکل دادند، تصریح کرد: وی تحول بزرگی در دستگاه قضایی ایجاد کرد و بخشنامه ها، آیین نامه ها و سفرهای استانی، احیای شرکت ها و کارخانه های تولیدی و رسیدگی و کیفیت رسیدگی به پرونده ها از اولویت های مهم این شهید بزرگوار بود.

سام خانیان گفت: ویژگی دوم وی مبارزه با اشرافی گری و تجمل بوده که نیروی بزرگی به قوه مجریه ارایه دادند و ساده زیستی از نکات بارز آن بود.

دادستان رامسر افزود: سومین ویژگی وی ولایت پذیری و ولایت باوری راسخ بود که در عمل ولایت پذیر بودند و با شهادت شان روح انقلابی گری و تکلیف مدیران سخت تر شده است تا مشی سلوک و رفتار شهید رییسی ادامه یابد.

دادستان رامسر خطاب به مدیران اعلام کرد: ترک فعل ادارات و نهادها رفتارهای مجرمانه ارجاع شده و اگر اصلاح نکنند پیگیری قضایی و در جلسه بعدی نام برده می شود.

وی تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب برنامه محوری و برنامه ریزی مهم بوده که مدیران ادارات از مردم به عنوان یک فرد تکلیف قانونی و شرعی آن را مطالبه کنند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری با چهار شاخص مشارکت امنیت رقابت و سلامت مواجه هستیم و باید برای انتخاب اصلح تلاش کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی پرچمدار مبارزه با فساد بود – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی پرچمدار مبارزه با فساد بود – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.