پیدا شدن مردی در الجزایر که 26 سال پیش ناپدید شده بود

پیدا شدن مردی در الجزایر که 26 سال پیش ناپدید شده بود

مرد الجزایری که نزدیک به 26 سال پیش ناپدید شده بود در انبار خانه همسایه اش پیدا شد.

به گزارش آرسل، عمر بن عمران در جریان جنگ داخلی الجزایر در دهه 1990 میلادی در حالی که هنوز 20 ساله نشده بود در شهر جلفا ناپدید شد.

بن عمران که اکنون 45 سال دارد، در 200 متری محل رشدش پیدا شد.

مقامات تایید کرده اند که یک مظنون 61 ساله را که در اسارت به سر می برد، بازداشت کرده اند.

خانواده او می ترسیدند که او در میان 200000 کشته یا 20000 ربوده شده در جریان ناآرامی ها باشد.

گزارش شده است که او در 12 مه زیر توده ای از یونجه در آغل گوسفند پیدا شد. در خانه های قدیمی گاه از انبار زیرزمینی به عنوان خودکار استفاده می شد.

به گزارش بی بی سی، یک مقام دادگاه گفت که دفتر دادستان شکایتی از یک فرد ناشناس دریافت کرده است که ادعا می کند بن عمران در یک گوسفندان در خانه همسایه نگهداری می شود.

این مقام مسیول بیان کرد: در پی این گزارش، دادستان کل کشور به ژاندارمری کشور دستور داد تا تحقیقات گسترده ای انجام دهند و ماموران برای بازجویی به منزل رفتند.

در 12 مه، ساعت 20:00 به وقت محلی، ماموران عمر بن عمران 45 ساله را در انبار همسایه اش، 61 ساله، بی.ا.

مسیولان اعلام کردند: براساس گزارش ها مظنون قصد فرار از صحنه را داشت که مهار و دستگیر شد.

این مقام دادگاه گفت که تحقیقات هنوز ادامه دارد و بن عمران همچنان تحت مراقبت های پزشکی و روانپزشکی است.

رسانه های محلی گزارش دادند که بن عمران به امدادگران گفته است که گهگاه خانواده اش را از داخل زندان می بیند، اما ادعا می کند که «به دلیل طلسم اسیرکننده» قادر به درخواست کمک نیست.

مادر عمر بن عمران در سال 2013 درگذشت.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیدا شدن مردی در الجزایر که 26 سال پیش ناپدید شده بود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیدا شدن مردی در الجزایر که 26 سال پیش ناپدید شده بود"، کلیک کنید.