بارش باران در جاده های 4 استان/ ترافیک نیمه سنگین در 3 محور غربی تهران

بارش باران در جاده های 4 استان/ ترافیک نیمه سنگین در 3 محور غربی تهران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بارندگی در جاده های 4 استان کشور باریده است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با آرسل وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرجا در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر تردد در اکثر محورهای کشور و تنها در سه محور تهران – کرج روان است. قزوین بین گرمدره و ساسانی و مهرویلا، بین آزادراه تهران – ساوه، فیروز – بهرام و راجی آباد و بخشهایی از محور تهران – شهریه نیمه سنگین است.

وی درباره محور دارای محدودیت ترافیکی نیز گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی بسته است و تردد از محورهای متناوب خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود. همچنین سه محور اراک – بروزرد، چناران – مشهد قدیم و بردسکن – بزستان نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه درباره مسدود شدن محور غیرشریانی نیز گفت: هشتگرد هشتگرد – طالکان، خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، سرآباد – پاوه، رباط پشت سر. بادام. – بیاضه و چخمک – فریمان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از بارش باران در برخی مناطق استان های گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی است. توصیه همیشگی پلیس در شرایط بارانی این است که با سرعت مطمینه رانندگی کنید و فاصله مناسب با خودروهای روبرو را رعایت کنید.

فراضا شماره تلفن های اصلی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور را 88255555 و 120 اعلام کرد و از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ازدحام ترافیک و بسته شدن جاده ها، از مناسب ترین زمان اطلاع پیدا کنند. و مسیر سفر خود را انتخاب کنید.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش باران در جاده های 4 استان/ ترافیک نیمه سنگین در 3 محور غربی تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش باران در جاده های 4 استان/ ترافیک نیمه سنگین در 3 محور غربی تهران"، کلیک کنید.