بوی عطر باکارات رژ قرمز

فرانسیس کورکجان متولد 14 مِی 1969 در شهر پاریس است. خانواده او از ارمنی های ساکن امپراطوری عثمانی بودند که به دلیل نسل کشی ارمنی ها در آن سال ها به شهر حلب در شمال کشور سوریه گریختند. او در نوجوانی به موسیقی و رقص باله علاقه مند شد و در سال 1983 در رقابت های رقص مدرسه اپرا در پاریس شرکت کرد اما چندان موفق نبود.

بوی عطر باکارات رژ قرمز

ادکلن باکارات رژ 540، عطری بسیار جذاب که هوش و حواس را از سرتان می پراند!در طراحی این عطر تمایل  به خلق رایحه ای با ساختار بسیار غلیظ و متراکم داشته ام. باکارات رژ 540 با کیمیاگری تمام به حواس های ما جان و روح می بخشد. بسیار مهم است در انتخاب عطر دقت داشته باشیدو برندی که شما استفاده می کنید  پس پیشنهاد ما به شما ادکلن لا ویتا بلا است .

نت های تشکیل دهنده عطر باکارات رژ 540 عبارتند از:

  • نت های اولیه: زعفران و گل یاسمن
  • نت های میانی: چوب کهربا و عنبر
  • نت های پایانی: سدر و صمغ کاج

عطر باکارات رژ 540 اکستریت د پارفوم، عطری برای افراد خاص پسند!

نت های تشکیل دهنده عطر باکارات رژ 540 قرمز عبارتند از:

  • نت های اولیه: زعفران و بادام
  • نت های میانی: سدر و گل یاسمن مصری
  • نت های پایانی: نت چوبی، عنبر و مشک

مقایسه باکارات رژ قرمز و سفید!

حال می رسیم به سوال اصلی که در ابتدای این مطلب بیان شد. قصد داریم دو عطر باکارات رژ سفید را با هم مقایسه کنیم و ببینیم چه تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر دارند.

طراح

حجم

حجم هر دو عطر یکسان است و هر دو در حجم های 70 و 200 میلی لیتر تولید و عرضه شده اند.

ویژگی ظاهری

در نام هر دو عطر عدد 540 دیده می شود. جالب است بدانید که این عدد به دمای ساخت بطری کریستالی باکارات اشاره دارد که در دمای 540 درجه سیلسیوس ساخته شده است.

بطری هر دو عطر از لحاظ ابعاد و اندازه در یک شکل ساخته شده است. با این تفاوت که بطری عطر باکارات رژ 540 همانطور که تقریبا از نامش پیداست شفاف و بی رنگ می باشد.و مایع درون عطر کاملا قابل رویت می باشد، اما بطری عطر باکارات رژ 540 اکستریت د پارفیوم، به رنگ قرمز است. مشخصات عطر باکارات رژ سفید در مرکز بطری ادکلن در داخل یک کادر قرمز رنگ، به رنگ طلایی نوشته شده است. در حالی که مشخصات عطر باکارات رژ قرمز در داخل یک کادر طلایی رنگ، به رنگ قرمز نوشته شده است.

رایحه

طبق شنیده ها رایحه باکارات رژ قرمز کمی سنگین تر از باکارات رژ سفید است و به همین دلیل ماندگاری آن نیز کمی بیشتر است. البته با توجه به ماندگاری بالای هر دو نسخه که بالای 12 ساعت است، شما نگرانی از بابت ماندگاری و پخش بو در هیچکدام از نسخه های باکارات رژ نخواهید داشت. علاوه بر این شما پس از اسپری باکارات رژ 540 اکستریت حس کرمی بودن را روی پوست تان احساس خواهید نمود. ماسک مو ویتابلا دکتر بیز   فری سولفات است که  فلس های موی شما را به حالت اولیه بازگردانده و سبب شادابی و لطافت آنها می شود.

ماندگاری و پخش بو

غلظت عطر باکارات رژ 540 در مقایسه با باکارات رژ 540 اکستریت د پرفیوم پایین تر است. به همین دلیل ماندگاری و پخش بوی عطر باکارات سفید کمی پایین تر از باکارات رژ قرمز است. اگر به رایحه های سنگین و غلیظ علاقه ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید عطر باکارات رژ سفیذ است. اما اگر به دنبال عطری قوی و با ماندگاری بسیار بالا هستید، خرید عطر باکارات رژ قرمز گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

 دعوت به سفر در اعماق روح انسان

باکارات رژ، ادای احترامی به زیبایی و جاودانگی است. ترکیبی از نت های گرم و دلنواز که با هر تپش قلب، انسان را به سفری عمیق در روح خود دعوت می کند. این عطر، مانند نور ملایم شمع در تاریکی، راهی را به سوی تجربه ای فراموش نشدنی از عشق و زیبایی نشان می دهد.

با هر اسپری، میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ قصه ای از شکوه و ظرافت را زمزمه می کند، لحظه هایی را به یادگار می گذارد که با هیچ کلامی قابل بیان نیست. این عطر، نه فقط احساسات را برمی انگیزد، بلکه پیوندی ناگسستنی با لحظه هایی که تنها به زبان قلب قابل فهم است، ایجاد می کند. تجربه ای که هر بار تکرار می شود، عمیق تر و غنی تر احساس خواهید کرد که همین امر باعث محبوبیت خرید عطر باکارات رژ قرمز شده است.

رایحه عطر باکارات رژ قرمز؛ یک سمفونی بویایی کامل

اکستریت د پرفیوم باکارات رژ، یک سمفونی بویایی است که با نت های اولیه ای از بادام و زعفران آغاز می شود، ترکیبی دل انگیز و مسحورکننده که ذهن را به دنیایی از رویاها و شور برمی انگیزد. در قلب این عطر، هارمونی از سدر و یاس جای گرفته، نوایی که با ظرافت و لطافت، عمق و دوام احساسات را به تصویر می کشد.

اساس این ترانه بویایی، مشک، روایح چوبی و عنبر است که پایه ای محکم و گرم برای این شاهکار خلق می کند، ترکیبی که نه فقط حسی از آرامش و امنیت را القا می کند، بلکه با هر تنفس، داستانی از جاودانگی و عشق را در دل می پروراند.

قیمت عطر باکارات رژ قرمز در مقایسه با قیمت ادکلن باکارات رژ سفید، گران تر بوده و حدود 80 یورو بالاتر است. پس بنابراین اگر به دنبال عطری با قیمت پایین تر هستید، خرید ادکلن باکارات رژ سفید انتخاب منطقی تری برای شما خواهد بود. البته کسی که می خواهد همچنین عطری را بخرد نباید به قیمت آن فکر کند! ضد آفتاب ویتابلا خوبه؟ بله چون  این کرم  قوی ترین آنتی اکسیدان ها را برای روشنی و محافظت از پوست دارد.

ممنون ازینکه تا اینجا با ما همراه بودید. در این مطلب سعی شد دو عطر باکارات رژ 540 و باکارات رژ 540 اکستریت پرفیوم با هم مقایسه و فرق باکارات رژ قرمز و سفید به طور کامل بررسی شود. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قبلا از ادوپرفیوم باکارت رژ 540 (باکارات رژ سفید) استفاده کرده اید و حال به دنبال یک عطر بهتر برای خود هستید، به سراغ باکارات رژ 540 اکستریت (باکارات رژ قرمز) بروید، در غیر این صورت شاید تفاوت زیادی برای شما نداشته باشد که به سراغ کدام عطر بروید. شما می توانید هر دو نسخه عطر باکارات رژ سفید و قرمز را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر خریداری نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر باکارات رژ قرمز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر باکارات رژ قرمز"، کلیک کنید.