مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند

مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند

آرسل:

مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: با توجه به هشدارهای جوی، آموزش دانش آموزان مدارس شهرستان های آرسل، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جایم، خنج، فراشبند و کرکارزین در روزهای 8 و سه شنبه به صورت غیبت انجام می شود. شبکه شاد.

مدرسه و دانشگاه در 4 شهر جنوب استان بوشهر تقریباً وجود ندارد

ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز اعلام کرد: به دلیل بارندگی و آبگرفتگی احتمالی معابر، کلیه مقاطع تحصیلی و دانشگاه های شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در نوبت صبح و عصر روز سه شنبه 8 فروردین تعطیل است.

امتحانات فردا در مدارس غیرحضوری هرمزگان برگزار می شود

سخنگوی استانداری هرمزگان همچنین اعلام کرد: با توجه به اعلام هشدار قرمز هوا و احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل در سراسر استان، مدارس به صورت غیبت برگزار می شود.

مدارس جنوب کرمان تعطیل شد

به دلیل قرمز بودن هشدار هواشناسی و پیش بینی سیل، برخی از کلاس های درس در شهرهای جنوبی کرمان فردا (سه شنبه) و برخی دیگر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل و آموزش ها در غیاب برگزار می شود.

مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوز، رودبار زوبان و جازموریان روز سه شنبه توسط فرمانداران تعطیل شد و در صورت لزوم تعطیلی تمدید خواهد شد.

همچنین شهرهای زیرافت، منوجان و کلاگنج نیز به دلیل پیش بینی بارندگی بیشتر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند"، کلیک کنید.