بازداشت 2 قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران

بازداشت 2 قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 2 سوداگر متوفی که قصد حمل مواد مخدر به تهران را داشتند، خبر داد.

به گزارش آرسل، سرهنگ حسین باباپور در تشریح این خبر گفت: پس از چندین گزارش و ارجاع شکایت مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر، پرونده ای تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه ششم تهران بزرگ. پلیس مبارزه با مواد مخدر به این پرونده رسیدگی کرد.

وی در ادامه گفت: پیگیری مستمر اقدامات مجرمانه متهم با همدستی محرز و رصد تردد متهم نشان داد که متهم به یکی از مناطق جنوب مراجعه می کند. استان ها مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از منابع استان های جنوبی تهیه کرده و قصد داشتند با خودروی ون به تهران منتقل کنند.

باباپور با بیان اینکه با هماهنگی مراجع قضایی و اخذ مجوزهای لازم در این زمینه، گفت: با شناسایی محور تردد متهم، تیمی متشکل از ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران. آزادگان به بزرگراه اعزام و منطقه را زیر نظر گرفتند. در ادامه اقدامات برای دستگیری متهم انجام و در نهایت خودروی وانت در محدوده بزرگراه آزادگان شناسایی شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران در یک عملیات ضربتی هماهنگ خودرو را متوقف و در اقدامی غافلگیرانه از گشت باز استفاده کردند و گفت: با توقف خودرو بلافاصله متهمان دستگیر و 25 نفر دستگیر شدند. در بازرسی از خودرو کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد. دو متهم پس از دستگیری به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 2 قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 2 قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران"، کلیک کنید.