آماده باش مدیریت بحران تهران برای فعالیت 3 سامانه جوی تا 6روزآتی

آماده باش مدیریت بحران تهران برای فعالیت 3 سامانه جوی تا 6روزآتی

آرسل:

یزدی آرسل در ادامه بر لزوم اطمینان از استحکام تابلوهای تبلیغاتی و سازه های نیمه تمام توسط ذی نفعان تاکید کرد و افزود: در صورت کار در ارتفاع و به کلیه کارگران عزیز در فعالیت های داربستی و ساختمانی توصیه می شود از مکان های مرتفع مانند دکل ها دوری کنند. در زمان های اعلام شده و از داربست پرهیز کنید.

وی همچنین به کاهش کیفیت هوا به دلیل افزایش گرد و غبار و احتمال کاهش دید اشاره می کند و می گوید: مبتلایان به بیماری های زمینه ای از حضور در فضای باز در هنگام گرد و غبار خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به وقوع سامانه بارشی از ظهر چهارشنبه 31 فروردین ماه و تداوم آن تا پایان روز جمعه هشدار داد و گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال آبگرفتگی وجود دارد. افزایش سطح آب مسیل ها و رودخانه ها.توصیه اکید مدیریت بحران به عموم مردم عزیز مبنی بر بسته نشدن کامل جاده ها و حاشیه رودخانه ها و به دلیل احتمال رانش سنگ و ریزش بهمن از ارتفاعات، در تردد در مسیرهای کوهستانی احتیاط کرده و از فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند. به خصوص در ارتفاعات بالا از بالادست خودداری کنید.

وی بر لزوم احداث پل ها، لایروبی کانال ها و پاکسازی آبراه های آزاد تاکید کرد و خواستار آمادگی کامل دستگاه های اجرایی و امدادی شد.

یزدی آرسل در خصوص اعلام هواشناسی کاهش محسوس دما بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد برای آخر هفته جاری و اولین روز هفته آینده در استان تهران به ویژه برای نیمه شمالی و جنوبی استان گفت: با توجه به این خطر، در برخی از جاده های کوهستانی احتمال یخبندان زیاد و زمینی است و در شب تراز پیش بینی می شود لذا از شهروندان و تمامی افرادی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند تقاضا داریم در هنگام رانندگی احتیاط کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین نسبت به احتمال افزایش استفاده از حامل های انرژی با توجه به پیش بینی تداوم توده هوای سرد تا روز دوشنبه در ارتفاعات استان هشدار داد و گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم مدیریت لازم را داشته باشند. هزینه های حامل انرژی

وی با اعلام هشدار به دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران گفت: مدیریت بحران بر اساس هشدار سامانه های مذکور در آماده باش کامل خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش مدیریت بحران تهران برای فعالیت 3 سامانه جوی تا 6روزآتی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش مدیریت بحران تهران برای فعالیت 3 سامانه جوی تا 6روزآتی"، کلیک کنید.